Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er noe med rock og mannsstemmer. Selv om de har "fine" stemmer så blir det fort råere enn en vakker sopran som forsøker seg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damien overbeviser jo noen hakk mer ganske umiddelbart...

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Mange av dommerne er mer opptatt av å finne noe godt å si om artisten heller enn å gi konstruktiv kritikk. Alle artistene her er proffer så de bør kunne takle litt kritikk. 

Frida Ånnevik og Emil Hvahannåhet som var dommer under joik hadde vært et godt fast panel...

Skrevet

Hvor lyst har Odd René til å påpeke for Ida Maria at han sang rock mens hun fortsatt gikk i bleier...?

Skrevet

Litt snillere stemme enn the Boss, men jeg kan leve fint med å høre på han. 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Hvor lyst har Odd René til å påpeke for Ida Maria at han sang rock mens hun fortsatt gikk i bleier...?

Det burde han gjort...... 

Skrevet

Det ser litt ut som han Kåre Magnus har vokst ut av blazeren sin..... LItt sånn voksen som fremdeles kommer inn i konfirmasjonsdressen. 

Skrevet

Hey, en antydning til konstruktiv kritikk - me like!

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Det ser litt ut som han Kåre Magnus har vokst ut av blazeren sin..... LItt sånn voksen som fremdeles kommer inn i konfirmasjonsdressen. 

Ikke det mest kledelige han har hatt på seg - men så lenge han styrer unna de grusomme dressene til Atle skal jeg ikke klage så veldig...

Men skal ikke gymlærer-dommeren si noe? Han er bare med for å sitte der og se pen ut?

Skrevet

Greit med noe jeg aldri har hørt før også. 

Skrevet

Diksjon et fremmedord... Jeg har ikke hatt noe tro på henne i forkant, og og twitter er så uenige med meg. Men jeg avskrev jo Bjørn også, så hva vet jeg...

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Greit med noe jeg aldri har hørt før også. 

Damien sin var også ukjent for meg - dette er jo ikke min genre...

Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Men skal ikke gymlærer-dommeren si noe? Han er bare med for å sitte der og se pen ut?

Og det kunne han jo godt fortsatt med, hvis han ikke har et mer variert vokabular enn sjukt, sinnsykt og liksom..

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Damien sin var også ukjent for meg - dette er jo ikke min genre...

Damien sin hadde jeg hørt før, men denne kjente jeg ikke selv med googles hjelp. 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Og det kunne han jo godt fortsatt med, hvis han ikke har et mer variert vokabular enn sjukt, sinnsykt og liksom..

Etter mange år med headbanging så er vokabularet ristet ut av hodet.....

Skrevet

Mange hyggelige ord, som Kem faen er du? :fnise: 

Skrevet

Han har vært frontet en del i lokalavisen her i bydelen. Jobber visst på skole her i bydelen. 

Skrevet

Denne sangen kjenner jeg - selv om jeg forbinder den med Phil Jupitus... :fnise: 

Skrevet

Overtent bergenser - det lover ikke godt... 

Skrevet

Men energien på scenen passer både sangen og han. Kanskje en av de beste sceneshowene i kveld. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...