Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

*gruble* Kan man bli låner hos Deichman selv om man ikke er Osloboer? Ser de støtter Libby-appen og om jeg får meg bruker der så kan jeg muligens utvide bokutvalget fra appen enda litt mer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cata skrev (6 minutter siden):

*gruble* Kan man bli låner hos Deichman selv om man ikke er Osloboer? Ser de støtter Libby-appen og om jeg får meg bruker der så kan jeg muligens utvide bokutvalget fra appen enda litt mer. 

Jupp! Jeg fikk registrert mams på en Oslo-tur - hun låner elektronisk fra Deichman.

Skrevet (endret)
Roadrunner skrev (10 minutter siden):

Jupp! Jeg fikk registrert mams på en Oslo-tur - hun låner elektronisk fra Deichman.

Det gikk som ei kule. Jeg måtte bare prøve. Var mye mer knot da jeg skulle registrere Libby i Trondheim, og der hadde jeg bruker fra før. 

Ser det har dukket opp noen som jeg alt hadde på ønskelisten, men som Trondheim ikke har, så jepp - mulighetene er utvidet. :hoppe: 

Endret av Cata
tillegg i tekst
Skrevet

Godt noen visste svaret - det gjorde ikke jeg :fnise: 

Jeg har vært ute en tur, levert noen bøker i lesekiosken og avlevert mitt eneste bidrag i valgkampen (i tillegg til at jeg selvfølgelig skal stemme). Høyre hadde plassert standen sin så lesekiosken var nokså utilgjengelig og jeg kunne ikke dy meg for å kommentere at det sa vel det meste om hvilket fokus de hadde på kultur. At forsvaret hans var at Det var jo ikke bevisst... hjalp vel egentlig ikke...

Skrevet

Jeg har sydd ferdig fire lappeteknikkruter på ca 20x20 cm, sydd parallelt og samtidig med de samme stoffene skåret etter samme mål - og de varierer i størrelse med et par cm på det meste. Det var denne nøyaktigheten som ikke er min sterke side... :fnise: 

Skrevet

Halvannen gryteklut er ferdigstilt i løpet av ettermiddagen, til tonene av Madonna og Rent (jeg så forresten en jente med Rent-tatovering på bussen forleden og ble litt glad). Nå blir det sjokolade og sarkasme til tonene av Stjernekamp...

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg hvem Åsmund Lande var og måtte ty til google - i følge wikipedia har han vokst opp i en gymlærerfamilie. Psykologens ord om at ingen egentlig har en lykkelig barndom rant meg umiddelbart i hu... :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe sjokolade her, men litt ost og druer funker også. Og kombutcha til drikke. 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk ikke med meg hvem Åsmund Lande var og måtte ty til google - i følge wikipedia har han vokst opp i en gymlærerfamilie. Psykologens ord om at ingen egentlig har en lykkelig barndom rant meg umiddelbart i hu... :fnise: 

:hoho:

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Og kombutcha til drikke. 

Prosit...

Jeg har salte biler også - og et eple, for syns skyld.

Skrevet

Tone ved trommene - jeg har aldri følt et større fellesskap med henne :rulle: 

Skrevet

Hun ser ukomfortabel ut på scenen. Litt sånn "hva har jeg rotet meg opp i nå".... 

Skrevet

Det er vel ikke hennes genre på noe måte, ut over at hun har bein til å slippe unna med de skinnbuksene.

Skrevet

Men hun begynner å bli varm i trøya - var bedre mot slutten. 

Skrevet

Hun har altfor pen stemme til å synge Janis Joplin, egentlig.

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Hun har altfor pen stemme til å synge Janis Joplin, egentlig.

Det var nok det at  hun nesten mistet stemmen på slutten som gjorde at hun hørtes bedre ut. 

Skrevet

Jeg minnes fra sist at Ida Maria er en ubrukelig dommer, fullstendig ute av stand til å komme med annet enn overdreven ros.

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Det var nok det at  hun nesten mistet stemmen på slutten som gjorde at hun hørtes bedre ut. 

Hun burde drukket mer whiskey på forhånd...

Skrevet

Mange av dommerne er mer opptatt av å finne noe godt å si om artisten heller enn å gi konstruktiv kritikk. Alle artistene her er proffer så de bør kunne takle litt kritikk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...