Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er godt mulig Damien kan sitt fag, men dette er langt utenfor min komfortsone og interessesfære. Det er for så vidt også derfor han er en av de jeg er mest spent på å se i andre sjangere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke naturlig å gjøre en anelse research på artistene hvis du skal være gjestedommer?

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Er det ikke naturlig å gjøre en anelse research på artistene hvis du skal være gjestedommer?

Næ...hvorfor det?

Skrevet

De burde sluttet å mase på henne for 10 år siden.......

Skrevet

Jeg satte meg på av-knappen mens Tone sang - det var et uhell, jeg lover :fnise: Når hun snakker høres det ut mer moden ut enn jeg har hørt henne før (det kommer vel med alderen hos henne også), men hverken sangen eller antrekket var så mye å heise flagget for. Jeg er ikke umiddelbart enig med Maria Mena at hun har så utpreget særegen stemme.

Skrevet

Følelsesladet, ikke følsomt. De to ordene er ikke synonymer...

Skrevet

Bergensk er jo skapt for rapping :fnise: Stemmen hans forsvinner litt i lydmiksen, det er ikke så lett å høre hvordan den egentlig er.

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Adrian er blant kvelden bedre. 

Han er en av de jeg ble mest nysgjerrig på under presentasjonen - de snakket om reality-fortid, og så kom han på og snakket overraskende sammenhengende og reflektert. Litt som når Tix åpner munnen og tar meg på senga hver gang (mvh fordomsfull),

Skrevet

Maria Menas kommentar om godteposene til Kåre Magnus må jo bli en klassiker :fnise: 

Joik har jeg ikke grunnlag for å uttale meg om overhodet, og det er et minefelt å prøve...

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Nå skal jeg nyte....... 😍

Save the best for last...

Skrevet

Å jada..... Ingen skuffelse å spore i heimen. 

Skrevet

Kvelden antrekk også - han kan jo dele noen tips med de andre gutta? :pls: 

Skrevet

Jeg tenkte også at jeg ville ha han til opera....... 

Skrevet

Jeg tror jeg har det Beat for beat-opptaket et sted - jeg husker det hvertfall :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Kvelden antrekk også - han kan jo dele noen tips med de andre gutta? :pls: 

Han kan dette. 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg tror jeg har det Beat for beat-opptaket et sted - jeg husker det hvertfall :fnise: 

Jeg husker også det. 

Skrevet

Må jo bruke gratis-stemmene mine i hvert fall......

Skrevet

Anmelderne både hos VG, Dagbladet og NRK framhever joiken som et av kveldens beste numre. Jeg lurer jo litt på om de faktisk har grunnlag for å mene så mye eller bare velger den trygge løsningen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...