Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

02.09: En lest, en kjøpt.

Norah Hoults There Were No Windows, originalt utgitt i 1944, handler om den aldrende forfatteren Claires siste år med det som omtales som memory loss, men som i dag nok ville vært sett som en form av demens. Det er hjerteskjærende, men samtidig ikke uten en ganske mørk humor. Bokas første del er tett på Claires egen opplevelse, før synsvinkelen blir mer utenfra - fra kokken, selskapsdamen, gamle venner - og alt mot et bakteppe av et London i krig,

Jeg har ikke kjøpt bøker på tur - jeg leser ikke tysk - men det lå en på førmatta da jeg kom hjem... Juggling av Barbara Trapido - en slags oppfølger til Temple of delight, som jeg leste og var begeistret for i august. Faren er jo at nå er forventningene så mye høyere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aftenposten melder om vanvittig store ansjos:

Strømmene med ansjos, som er på størrelse med en fotballbane,

:overrasket: (Nei, jeg er på ingen måte pirkete og kverulerende...)

Skrevet

Som om du ikke ville reagert på det samme... :ler: 

Skrevet

Da starter høstens store sarkasme-program på TV.....

Skrevet

Da var man benket og klar, med te, mintsjokolade og salte biler innen rekkevidde og sarkasmen ladet og avsikret - bring it on...

Skrevet

Felleshjernen er også klar :ler: 

Skrevet

:ler: Den er godt synkronisert etter en tur. 

Skrevet

Her er det te og jaffa-kaker uten jaffa, med kirsebær. Gode, men jeg setter nok jaffa over. 

Skrevet

Hva i alle dager er det med skjegget.... har han planer om å spille Tevje?

Skrevet

God første runde med gjestedommere - Maria Mena er jo en av de beste, og ingen slår Tshawe på entusiasme. Om enn ikke på antrekk :fnise: 

Skravla skrev (1 minutt siden):

Hva i alle dager er det med skjegget.... har han planer om å spille Tevje?

Ferien har vært lang og oppstarten kom litt brått på :ler: 

Skrevet

Jeg får vel hente opp vg og dagbladet også, så jeg har oversikt over hvor feil de tar :fnise: 

Skrevet

Hvorfor ser hun ut som hun kommer rett fra en rolle i Dynastiet...? Men jeg hadde en plutselig åpenbaring - det er hun som var med i Beat for Beat-episoden i går :ide: 

Skrevet

Kjedelig sang, hår fra 70-tallet og klær fra 80-tallet.... Noen klarte ikke å bestemme seg for en stil i dag. 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ser hun ut som hun kommer rett fra en rolle i Dynastiet...? Men jeg hadde en plutselig åpenbaring - det er hun som var med i Beat for Beat-episoden i går :ide: 

Ah... derfor hun var litt kjent. 

Skrevet

Hun har stemme, da, selv om hun kunne gått litt mer easy på all iiii-ingen...

Skrevet

Strengt tatt ser hun ut som moren til hun som var med i går........ *slem*

Skrevet

:fy_fy::fnise:

Etterlengtet comeback. sier Kåre Magnus. For hvem (andre enn Alexander selv, får vi anta)...?

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

:fy_fy::fnise:

Etterlengtet comeback. sier Kåre Magnus. For hvem (andre enn Alexander selv, får vi anta)...?

:tunge:

Skrevet

Coldplay... *tsk tsk* Falsett blir veldig fort surt, og han er på utrygg grunn allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...