Sauen Shaun Skrevet 30. august 2023 #36361 Skrevet 30. august 2023 Så gøy at dere endelig skal på tur igjen.
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36362 Skrevet 30. august 2023 En forsiktig tur for å teste formen og hamstre sjokolade...
Sauen Shaun Skrevet 30. august 2023 #36363 Skrevet 30. august 2023 Gleden over å hamstre sjokolade skal ikke undervurderes. Hilsen Sauen som snart skal hjem med noen kilo lakris og sjokolade i bagasjen.
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36364 Skrevet 30. august 2023 Jeg har ikke vært utenlands siden nyttår 19/20 - tenk så mye taxfree-sjokolade jeg har å ta igjen
Sauen Shaun Skrevet 30. august 2023 #36365 Skrevet 30. august 2023 Daria skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke vært utenlands siden nyttår 19/20 - tenk så mye taxfree-sjokolade jeg har å ta igjen Bare å kjøre på… Shoppe alt du klarer å få med deg…
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36366 Skrevet 30. august 2023 Sauen Shaun skrev (3 minutter siden): Bare å kjøre på… Shoppe alt du klarer å få med deg… Og akkurat det punktet der vil gjøre at det begrenser seg helt naturlig - når sekken er full, er det stopp (med mindre jeg kan overtale Skravla til sherpa-tjeneste)
Skravla Skrevet 30. august 2023 #36367 Skrevet 30. august 2023 Daria skrev (1 minutt siden): Og akkurat det punktet der vil gjøre at det begrenser seg helt naturlig - når sekken er full, er det stopp (med mindre jeg kan overtale Skravla til sherpa-tjeneste) Skravla har pakket ekstra sekk i kofferten.
Roadrunner Skrevet 30. august 2023 #36369 Skrevet 30. august 2023 Kan jeg være London-sherpa regner jeg med Skravla kan være Kiel-sherpa...
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36371 Skrevet 30. august 2023 I dag dukket den første julekalenderreklamen opp på insta, og som vanlig synes jeg den kommer et par måneder for tidlig...
Sauen Shaun Skrevet 30. august 2023 #36373 Skrevet 30. august 2023 Daria skrev (1 minutt siden): I dag dukket den første julekalenderreklamen opp på insta, og som vanlig synes jeg den kommer et par måneder for tidlig... Et par måneder for tidlig ja…
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36374 Skrevet 30. august 2023 Sauen Shaun skrev (3 minutter siden): Sherpa er tingen… Det har hendt, hvis jeg for eksempel må hente en litt for stor pakke, at jeg har lurt på om det går å hyre en forbipasserende tenåring på sparkesykkel til jobben...
Daria Skrevet 31. august 2023 Forfatter #36375 Skrevet 31. august 2023 Jeg hadde jo en plan om å sove litt lenger enn 6 i dag - om ikke annet for å gjøre ventetiden fram til avreise litt kortere... Jeg har hatt en økende tendens til tidlige morgener i det siste, men en enda tydeligere trend er at jeg sovner i rimelig tid og sover god og sammenhengende, og det er et godt bytte. Det er bedre å våkne 6 med seks gode søvntimer bak seg enn å våkne 10 med knapt fem timer dårlig og oppstykket søvn - men å våkne 8 etter åtte timer god søvn hadde jo vært enda bedre
Daria Skrevet 31. august 2023 Forfatter #36376 Skrevet 31. august 2023 Vesken er pakke, søppel er kastet - alt som gjenstår er å putte lader (mobilen står fortsatt til lading) og lesebriller (jeg har dem på...) i sekken. Fortsatt to timer til avgang, stressnivået stiger og konsentrasjonen synker...
Daria Skrevet 2. september 2023 Forfatter #36379 Skrevet 2. september 2023 Hjemme - og alle var enige om at det hadde vært en fin tur. God mat ble fortært (minnet om sopp-forretten i båtens gourmetrestaurant vil vare lenge), fordommer luftet og uanstendige mengder sjokolade og lakris hamstret. Vi kom oss til og men en tur innom Deichman - favoritt sko/veske-butikk (det ligger jo i navnet), hvor det ikke ble sko, men en lilla sekk jeg tror jeg vil ha mye glede av - og en iskafé hvor ordet kleine nok ble overhørt i bestillingen... 🍨 Jeg var oppegående nok til å gå hjem fra båten (noen hundre meter...), men har ingen planer om å reise meg for annet enn de mest nødvendige tingene de neste timene, eller ambisjoner om å gjøre så mye før mandag...
Daria Skrevet 2. september 2023 Forfatter #36380 Skrevet 2. september 2023 Jeg har et mannlig utdrikningslag rett nedenfor balkongen. Jeg antar hvert fall at det er det de er, med tanke på at en av dem er kledd i kanindrakt og rosa tyllskjørt... Ikke bakgrunnslyden jeg ønsket meg - den har det med å insistere på å bli forgrunnslyd - men samtidig er det litt lettere å akseptere når det er en spesiell anledning enn når det bare er en vanlig dag på kaféen (hvor de sikkert ikke setter så pris på det, og jeg finner jo litt trøst og glede i den tanken )...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå