Daria Skrevet 29. august 2023 Forfatter #36341 Skrevet 29. august 2023 Jeg tror dette går i kategorien for mindre velvalgte bilde/overskrift-kombinasjoner... Når jeg går inn på artikkelen får jeg vite at den avbildede mannen er fødselslege, og han har sikkert mye lurt å si som jeg som ikke-abonnement ikke får lese, men det er noe med å illustrere et artikkel om fødsel med et bilde av en mann med et (jeg beklager å si det) litt tvilsomt smil. Det første jeg tenkte var ikke helsepersonell eller fagperson...
Daria Skrevet 29. august 2023 Forfatter #36342 Skrevet 29. august 2023 MDG minner igjen om hvorfor det er uaktuelt å stemme på dem...
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36343 Skrevet 30. august 2023 Psykologen begynner å gå fysio i næringen når det gjelder tidlige timer - følelser luftet, bestilte varer hentet og utelesing i sola gjennomført før 12. Gårsdagen ble plutselig og uplanlagt hektisk, så jeg satser på å kompensere for det i dag og bare gjøre det jeg må, i lavt tempo og små doser.
Skravla Skrevet 30. august 2023 #36344 Skrevet 30. august 2023 Her har jeg vært ute med søppel, gått tur og hentet kofferten.
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36345 Skrevet 30. august 2023 Jeg har funnet fram sekken, etter hvert skal den nok fylles også (men ikke for mye - det må jo være plass til litt taxfree-sjokolade...
Skravla Skrevet 30. august 2023 #36346 Skrevet 30. august 2023 Tar bare med det aller nødvendigste...... En hjertelig gjensyn med tax-free må få plass på vei hjem.
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36347 Skrevet 30. august 2023 Et klesskift, litt toalettsaker og en bok - og den middelaldrende damens mange brillepar... Yr ser ut til å ha bestemt seg for at regnkåpen kan ligge hjemme - hvis jeg tlr å stole på dem etter denne sommeren. Styrtregnet mandag sto ikke på varselet...
Skravla Skrevet 30. august 2023 #36348 Skrevet 30. august 2023 Jeg har lastet ned lydbøker og funnet frem strikketøy. Noe særlig mer enn det har ikke skjedd.
Skravla Skrevet 30. august 2023 #36349 Skrevet 30. august 2023 Jeg har en tynn vind- og vanntett jakke. Tar med den i tilfelle. Den tar ikke store plassen.
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36350 Skrevet 30. august 2023 Skravla skrev (7 minutter siden): Jeg har lastet ned lydbøker og funnet frem strikketøy. Noe særlig mer enn det har ikke skjedd. Prioriteringer Det er jo ikke turen hvor jeg er mest opptatt av antrekk, når sant skal sies - jeg vet hva jeg vil møte... Skravla skrev (6 minutter siden): Jeg har en tynn vind- og vanntett jakke. Tar med den i tilfelle. Den tar ikke store plassen. Jeg har vel en og annen engangsponcho - i knall grønt som står til det meste
Skravla Skrevet 30. august 2023 #36351 Skrevet 30. august 2023 Selv med litt fancy middag ene veien så er det allikevel på mini-cruise til Kiel.
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36352 Skrevet 30. august 2023 Jeg har jo fått en del fordommer bekreftet der før. I begge ender av skalaen, forsåhvidt - du har både de i crocs og treningsdress og de i stiletthæler og åletrang kjole. Satser på å legge meg relativt diskret et sted i midtskiktet...
Skravla Skrevet 30. august 2023 #36353 Skrevet 30. august 2023 Daria skrev (3 minutter siden): Jeg har jo fått en del fordommer bekreftet der før. I begge ender av skalaen, forsåhvidt - du har både de i crocs og treningsdress og de i stiletthæler og åletrang kjole. Satser på å legge meg relativt diskret et sted i midtskiktet... Vi har vel vanket på diverse steder så vi vet hva vi vil/bør ha som antrekk i kofferten.
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36357 Skrevet 30. august 2023 I så fall hadde vi hatt et problem - båten gikk klokka 14... Fem minutters innsats, og det meste som skal i sekken ligger klart på senga. Det er bare utvelgelsen av smykker og hårdill som er litt mer tidkrevende...
Skravla Skrevet 30. august 2023 #36358 Skrevet 30. august 2023 Daria skrev (1 minutt siden): I så fall hadde vi hatt et problem - båten gikk klokka 14... Fem minutters innsats, og det meste som skal i sekken ligger klart på senga. Det er bare utvelgelsen av smykker og hårdill som er litt mer tidkrevende... Men det er jo viktige avgjørelser....
Daria Skrevet 30. august 2023 Forfatter #36360 Skrevet 30. august 2023 Smykkevalgene er tatt, sekken fylt og pass og euro (alle 10, i varierende myntvalør) lokalisert. Det eneste som gjenstår da er vel alle nødvendigheter som må vente til i morgen, samt et bokvalg. Og en liten veske til måltidene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå