Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36281 Skrevet 24. august 2023 (endret) Sauen Shaun skrev (1 time siden): Jeg trodde regelen var at den med flest riv på tidligere høyder ble sist av to hoppere som har klart samme høyde. Men de hadde kanskje likt antall riv også? De lå likt på alt som telte - og da synes jeg egentlig det er helt greit at de deler det. Lurven skrev (41 minutter siden): Etter målgang Jeg ville fortsatt valgt andre ord enn gunstig (mvh Erna)... Endret 24. august 2023 av Daria
Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36282 Skrevet 24. august 2023 The ladies who lunch rir igjen - i dag er det afternoon tea som gjelder, på en helt vanlig torsdag. 🍵 Det krever jo sitt antrekk - jåla har en plan...
Gjest Lurven Skrevet 24. august 2023 #36283 Skrevet 24. august 2023 Daria skrev (2 timer siden): The ladies who lunch rir igjen - i dag er det afternoon tea som gjelder, på en helt vanlig torsdag. 🍵 Det krever jo sitt antrekk - jåla har en plan... T skjorte må du hvertfall ha på Det er minimum
Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36284 Skrevet 24. august 2023 Ingen t-skjorte var involvert i sammensetningen av dette antrekket - men jeg kan forsikre om at allmenn bluferdighet er ivaretatt...
Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36285 Skrevet 24. august 2023 Jeg kan melde at jeg ikke hadde tesalongens høyeste Gudrun Sjödén-faktor - den prisen gikk den til gråhårede damen på nabobordet
Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36286 Skrevet 24. august 2023 Jeg har i et svakt øyeblikk forvillet meg inn på etsy (brosje-sesongen nærmer seg jo) - tilskudd på viljestyrke og motstandskraft mottas med takk... Som en som savner å kunne bruke paraply er jo dette en besnærende idé, men i praksis ser jeg flere problemer enn fordeler En paraply-brosje, derimot...
Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36287 Skrevet 24. august 2023 Jeg hørte barneskrik, og på plassen nedenfor sto en mann med tvillingvogn og benken full av tåteflasker og termoser og mikset MME på harde livet. Medlidenhet oversendes
Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36288 Skrevet 24. august 2023 Jeg kom over en selger med vintagebrosjer, på salg. Det kunne jo ikke gå bra - særlig ikke da jeg innså at frakten, som i utgangspunktet var fire ganger så mye som den første brosjen jeg så på, ikke ble nevneverdig dyrere når jeg bestilte flere fra samme selger, og da var jo den logiske konklusjonen at det lønte seg å kjøpe flere Det er fire måneder til julaften i dag, jeg bare nevner det...
Sauen Shaun Skrevet 24. august 2023 #36289 Skrevet 24. august 2023 Daria skrev (10 timer siden): De lå likt på alt som telte - og da synes jeg egentlig det er helt greit at de deler det. Helt enig. Daria skrev (10 timer siden): The ladies who lunch rir igjen - i dag er det afternoon tea som gjelder, på en helt vanlig torsdag. 🍵 Det krever jo sitt antrekk - jåla har en plan... Afternoon tea hørtes ut som en perfekt plan på en torsdag
Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36290 Skrevet 24. august 2023 -Hvordan er styrkeforholdet mellom deg og Jakob? -Hvis det blir et lureløp, har han 60-40 på meg. Blir det mest fart, har han 99-1... Narve Gilje Nordås om sine sjanser til å bli beste nordmann på 5000 meter Størstebror Ingebrigsten er jo også med - jeg mener fortsatt mye om den barten...
Sauen Shaun Skrevet 24. august 2023 #36291 Skrevet 24. august 2023 Daria skrev (35 minutter siden): -Hvordan er styrkeforholdet mellom deg og Jakob? -Hvis det blir et lureløp, har han 60-40 på meg. Blir det mest fart, har han 99-1... Narve Gilje Nordås om sine sjanser til å bli beste nordmann på 5000 meter Størstebror Ingebrigsten er jo også med - jeg mener fortsatt mye om den barten... Barten hjalp ham ihvertfall ikke til finalen…
Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36292 Skrevet 24. august 2023 Det bli itj fart uten bart - men det krever mer enn bare det... Han la inn en søknad om jobb i nrk når karrieren er over, da - han tok fra Ida Rasch mikrofonen og tok seg av intervjuet med Magnus Tuv Myhre -Magnus, nå må du koma hit!
Sauen Shaun Skrevet 24. august 2023 #36293 Skrevet 24. august 2023 Daria skrev (Akkurat nå): Det bli itj fart uten bart - men det krever mer enn bare det... Han la inn en søknad om jobb i nrk når karrieren er over, da - han tok fra Ida Rasch mikrofonen og tok seg av intervjuet med Magnus Tuv Myhre -Magnus, nå må du koma hit! Godt du oppdaterer en sau som ser dansk tv.
Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36294 Skrevet 24. august 2023 Jeg vil ikke trekke det så langt som å hevde at han har sjarm, men han har litt mer medietekke enn lillebror, som ikke akkurat er en intervjuers drøm...
Daria Skrevet 24. august 2023 Forfatter #36295 Skrevet 24. august 2023 Dagens tilbakeblikk til tenåring-Darias musikkpreferanser. Et forsøk på å skape et norsk boyband - de fikk en episk slakt i Natt & Dag, men jeg elsket det...
Daria Skrevet 25. august 2023 Forfatter #36296 Skrevet 25. august 2023 -Har vi prøvd beinpress på ett bein? Det er ganske gøy... Igjen har jeg innvendinger til fysios ordvalg Men nå har "vi" (også et interessant ord i trenings- og behandlingssammenheng...) prøvd, og det var vel andre ord som lå meg nærmest på tunga Uka har vært lang og innholdsrik, det merkes. I går kom jeg hjem i 16-tiden, og rikket meg knapt fra sofaen før det var leggetid. Planene for helgen er minimale og ambisjonene lave - det skal leses, det skal sys, det skal ses friidrett (der er jeg allerede i gang, tikamp pågår og en nordmann hoppet nettopp langt - personlig rekord, til og med), det skal nok avlegges et besøk hos Kiwi (eller Coop, hvis utferdstrangen er stor), og om jeg virkelig føler meg ovenpå, sal jeg vurdere å finne fram matten på søndag. På mandag kommer det noen for å spyle rørene (Leiligheten må være tilgjengelig mellom 8 og 14.30...), men ingen forventer noe av meg utenfor huset før tirsdag morgen - da skal vi vel ha det gøy med beinpressen igjen...
Daria Skrevet 25. august 2023 Forfatter #36297 Skrevet 25. august 2023 Daria skrev (På 22.8.2023 den 18.19): 22.08: Ti lest, ingen kjøpt. Tom Lotheringtons Wildenvey : Et dikterliv er - kanskje ikke så overraskende - en biografi om dikteren Herman Wildenveys liv og virke. Her er dikt og damehistorier (han og hans Gisken var gift i 50 år, trofastheten var variabel på begge sider...), suksesser og sykdom, forlis (helt bokstavelig), fiendeskap og forsoning. Lotherington har et godt kildetilfang og en velformulert og avslappet stil som kler hans objekt. Sommeroverfart av Truman Capote er en liten roman som foregår noen varme sommeruker i New York, sannsynligvis på 30-tallet (manuset ble funnet etter Capotes død og er uten tidsangivelse...). 17 år gamle Grady, bemidlet sosietetspike, er alene i byen for første gang mens foreldrene tilbringer sommeren i Europa. At et upassende kjærlighetsforhold er en sentral del av historien er vel ingen stor overraskelse... 25.08: Ti lest, tre kjøpt. Jeg ramlet på Platekompaniets 3 for 250-tilbud på engelsk pocket forleden, og resultatet lå på dørstokken i dag tidig, i form av tre romaner... Jon McGregors nyeste, Lean stand fall - jeg innså at jeg ikke aner hva det handler om, den er kjøpt på forfatternavn - og to forfattere som er helt ukjente for meg, men jeg har lest fine ting om bøkene. Lucy Caldwells These days om to søstre i Belfast under krigen og James Runcie om Johan Sebastian Bach - The great passion.
Daria Skrevet 25. august 2023 Forfatter #36298 Skrevet 25. august 2023 -How was this for you? -Good morning, first of all, and thank you. Den indiske spydkasteren er godt oppdratt
Daria Skrevet 25. august 2023 Forfatter #36299 Skrevet 25. august 2023 Det snakkes om sko: -Jeg har et spydpar på den ene foten og et høydepar på den andre... Kverulanten lurer jo litt på hvor mange føtter tikjemperen egentlig har...
Daria Skrevet 25. august 2023 Forfatter #36300 Skrevet 25. august 2023 Det har helt klart skjedd ting i beina og hoftene mine - jeg mistenker at det har sammenheng med at jeg hadde det "gøy" før i dag, og at det er i kategorien for det hun med den alternative ordforståelsen kaller "deilig"...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå