Cata Skrevet 12. august 2023 #36181 Skrevet 12. august 2023 Daria skrev (3 timer siden): Det ironiske er at alt dette styret og stresset skyldes en mindfullness-app... Vel, jeg formoder du er svært mindful i forhold til den elektroniske verden akkurat nå.
Daria Skrevet 13. august 2023 Forfatter #36182 Skrevet 13. august 2023 Praktisk trening i grunnprinsippene - pust dypt og la det gå...
Daria Skrevet 13. august 2023 Forfatter #36183 Skrevet 13. august 2023 Det hender jeg tenker at de som synes det er så mye frekke svar på KG, skulle sett alt jeg tenker og så lar være å skrive...
Cata Skrevet 13. august 2023 #36184 Skrevet 13. august 2023 Daria skrev (8 minutter siden): Det hender jeg tenker at de som synes det er så mye frekke svar på KG, skulle sett alt jeg tenker og så lar være å skrive...
Daria Skrevet 13. august 2023 Forfatter #36185 Skrevet 13. august 2023 De som påstår at det finnes ikke dårlige spørsmål, har jo åpenbart aldri vanket her inne...
Daria Skrevet 13. august 2023 Forfatter #36186 Skrevet 13. august 2023 Oh, Fiharmonien lufter cimbassoen på Slottsplassen i kveld, det skjer ikke så ofte. Et av de to instrumentene jeg har måttet google etter en konsert for å finne ut hva det egentlig var - det andre var en stroviol... Jeg ligger et kvarter etter sendeskjemaet - jeg måtte jo se ferdig La Bohéme på nrk2 først. Det store spørsmålet er jo ok kongeparet sitter diskret bak et åpen vindu og ser på, man bør strengt tatt benytte anledningen når man først har et symfoniorkester i hagen...
Daria Skrevet 13. august 2023 Forfatter #36187 Skrevet 13. august 2023 -Vi vil gjerne avslutte kvelden med Norges nasjonalsang..., sier den danske diriganten - og drar i gang Dovregubbens hall
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36188 Skrevet 14. august 2023 Langtur er gjennomført - jeg gikk til postkontoret, hentet mine 80 teposer (30 av dem er julete. I boks. Men den var jo på tilbud (og god, ikke minst...)) , leste på kafé og gikk hjem igjen. Boka jeg begynte på var uventet morsom, jeg satt stadig og fniste diskret (joda) ned i tekoppen... Nå skal jeg bruke den neste timen på å se - og fortløpende kommentere, selvfølgelig - nrks direktesendte lansering av årets Stjernekamp, til glede (velger jeg å tro) for bokas faste lesere som har bedre ting å ta seg til på en hverdag.
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36189 Skrevet 14. august 2023 Ny fast ekspertkommentator er Christine Dancke, iført en skjorte som er minst fire størrelser for stor. Jeg fikk ikke med meg om det var i stedet for eller i tillegg til Mona Riise.. Jeg har hørt om første deltaker, det er jo alltid et pluss Idol-gjenbruk med Alexander Denstad With. Om jeg har noe særlig mer å henge ham på enn det er jo en annen sak.
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36190 Skrevet 14. august 2023 Oi, Mia Gundersen. Det kan jo bli mye å kommentere, det er det umiddelbart mest positive jeg kan si
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36191 Skrevet 14. august 2023 Han debuterte i 2020 og jeg oppfattet ikke navnet, det lover ikke godt Ehi er navnet - det var jo nesten sammenfallende med min reaksjon - eh...?
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36192 Skrevet 14. august 2023 Idolvinner fra 2020 er heller ikke noe som ringer noen bjeller, men de puppene vil hvertfall opp og fram. Mari Bella - jeg husker en Mari Bølla fra MGP i år, eller var det i fjor, og wikipedia kan bekrefte at det er en sammenheng her. Bella er vel mer internasjonalt... Damien ser ut som en hardrocker, men er visst mer i hip-hop-avdelingen, og snakker bedre for seg enn fordommene mine skulle tilsi. Elle Maija Klefstad Bær sier meg absolutt ingenting, men er årets samiske deltaker. Odd René Andersen sier meg derimot en hel del, der kom den definitive motivasjonen for å følge med i år
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36193 Skrevet 14. august 2023 Hvor har Melis vært?, undrer Kåre Magnus. I kjøkkenskapet, er mitt svar.
Roadrunner Skrevet 14. august 2023 #36194 Skrevet 14. august 2023 Så langt bare 1,5 grunn til å se på tror jeg, Odd Rene og Mia...
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36195 Skrevet 14. august 2023 Neste deltaker er en oi, den så jeg ikke komme, i følge Kåre Magnus. Og det har han forsåvidt rett i - jeg har aldri hørt om fyren... Adrian Sellevoll er visstnok en festglad realitydeltaker, det forklarer jo min manglende kjennskap. Men Daria (14) ville syntes han var ganske kjekk. Å herre, vi får Mia og Tona Damli i samme sesong - jeg er litt usikker på om jeg vil takle dette. Godt man har mute-knapp og gode sarkastiske anlegg
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36196 Skrevet 14. august 2023 (endret) Roadrunner skrev (8 minutter siden): Så langt bare 1,5 grunn til å se på tror jeg, Odd Rene og Mia... Hovedgrunnen til å se på er jo at jeg ikke har noe bedre å ta meg til Samt å se hvilken ukjent nykommer som ska overraske i år, det er jo alltid en. Det kan være Damien eller Adrian (i Stjernekamp er alle på fornavn umiddelbart ), det blir neppe Elle Maije... Endret 14. august 2023 av Daria
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36197 Skrevet 14. august 2023 Høydepunkt fra forrige sesong surrer i bakgrunnen, uten at jeg ikke helt følger med. Oi, der var det jo noen som faktisk fikk til opera, tenker jeg og kikker opp - det var visst Marius Roth Christensen
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36199 Skrevet 14. august 2023 Skravla skrev (1 minutt siden): Odd René.... 😍 Pussig nok tenkte jeg umiddelbart på deg da han dukket opp Tenk deg ham i storband - eller, det har man jo sett, så man vet
Daria Skrevet 14. august 2023 Forfatter #36200 Skrevet 14. august 2023 Det var uunngåelig å gå på en liten Stjernekamp-smell på youtube nå... Dette er jo ikke bare et førsteklasses låtvalg, det er virkelig imponerende gjennomført også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå