Rosalie Skrevet 12. september 2011 #3601 Skrevet 12. september 2011 Edward Saksehand klipte med hard hand i dag, så eg har gått frå å ha hår som dekka BH-stroppen til å ha hår som stoppar ca 5 cm over BH-stroppen. Men det vart lekkert! Skåret i frisyre på sidane, og ho forma luggen lekkert! :hurra:
Daria Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3602 Skrevet 12. september 2011 Vi får arrangere visning en dag snart
Rosalie Skrevet 12. september 2011 #3603 Skrevet 12. september 2011 Jepp, definitivt! Gubbeluren er på jakt ut veka, så eg driv no mest dank for tida.
Skravla Skrevet 12. september 2011 #3604 Skrevet 12. september 2011 I går fikk jeg en ekstra fagott-dose, helt utenom de tradisjonelle sommer- og julekonsertene Men utendørskonsertsesongen er nok over nå... Fikk bilde fra konsert med fagotter ja.
Daria Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3606 Skrevet 13. september 2011 Det er da ikke noe synd på det -det får jevnlig trening Jepp, definitivt! Gubbeluren er på jakt ut veka, så eg driv no mest dank for tida. En etter-jobb-matbit på fredag? Fikk bilde fra konsert med fagotter ja. Hadde du flere kjente der?
Sauen Shaun Skrevet 13. september 2011 #3607 Skrevet 13. september 2011 Men utendørskonsertsesongen er langt fra over enda. Høydepunktet i sesongen har ikke begynt enda. Tenker vi avslutter sesongen 18.desember jeg.
Rosalie Skrevet 13. september 2011 #3608 Skrevet 13. september 2011 Ein etter-jobb-matbit på fredag er ein date!
Daria Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3609 Skrevet 13. september 2011 Jeg er på seminar på Litteraturhuset (), så jeg er ledig og i sentrum fra ca 16.
Rosalie Skrevet 13. september 2011 #3610 Skrevet 13. september 2011 Ja, eg er vel ferdig i god tid før det (om eg kjem meg opp om morgonen), så kl 16 er flott. Eg kan enkelt treffe deg i aksen Skøyen - Bygdøy Allé - National.
Skravla Skrevet 13. september 2011 #3612 Skrevet 13. september 2011 Hadde du flere kjente der? Oh yeah.....
Rosalie Skrevet 13. september 2011 #3613 Skrevet 13. september 2011 Hvorfor bor ingen av dere her.. fordi vi er så urbane av oss
Daria Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3614 Skrevet 13. september 2011 (endret) Ja, eg er vel ferdig i god tid før det (om eg kjem meg opp om morgonen), så kl 16 er flott. Eg kan enkelt treffe deg i aksen Skøyen - Bygdøy Allé - National. Det ligger en liten fransk restaurant jeg er nysgjerrig på på hjørnet av Parkveien og Drammensveien -hva tror du om det? Oh yeah..... Fortalte denne informanten også om den fantastisk grusomme musikken de spilte før konserten startet? Nasal, falsk danseband med radbrekking av kjent og ukjent -vi visste ikke om vi skulle le eller gråte, eller bare være åpenlyst sarkastiske... fordi vi er så urbane av oss Oslo Endret 13. september 2011 av Daria
Skravla Skrevet 13. september 2011 #3615 Skrevet 13. september 2011 Informanten sendte (et dårlig) bilde av koret og sa at hun nå hørte på mitt kor....... :blid:
Daria Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3616 Skrevet 13. september 2011 (endret) Ditt kor, faktisk... Jeg ble forøvrig sittende og betrakte vår venn som tar seg så godt ut i rosa pysj -han har egentlig himbo-looken ganske inne. Særdeles kjekk, men ikke den skarpeste kniven i skuffen (noe jeg selvfølgelig ikke vet noe om -for all del, skinnet kan bedra) -litt som Kelso i That 70s show Endret 13. september 2011 av Daria
Rosalie Skrevet 13. september 2011 #3617 Skrevet 13. september 2011 Ditt kor, faktisk... Jeg ble forøvrig sittende og betrakte vår venn som tar seg så godt ut i rosa pysj -han har egentlig himbo-looken ganske inne. Særdeles kjekk, men ikke den skarpeste kniven i skuffen (noe jeg selvfølgelig ikke vet noe om -for all del, skinnet kan bedra) -litt som Kelso i That 70s show Den litje franske høyrest bra ut. Sender du eit kart?
Daria Skrevet 13. september 2011 Forfatter #3618 Skrevet 13. september 2011 Rett over veien for den amerikanske ambassaden.
Skravla Skrevet 13. september 2011 #3619 Skrevet 13. september 2011 Ditt kor, faktisk... Jeg ble forøvrig sittende og betrakte vår venn som tar seg så godt ut i rosa pysj -han har egentlig himbo-looken ganske inne. Særdeles kjekk, men ikke den skarpeste kniven i skuffen (noe jeg selvfølgelig ikke vet noe om -for all del, skinnet kan bedra) -litt som Kelso i That 70s show Oh baby... eller Santa baby....
Rosalie Skrevet 13. september 2011 #3620 Skrevet 13. september 2011 Ellers er eg særs lei av å høyre at "eg trakker på andre" når eg ytrer at eg er glad FrP gjorde eit så dårlig val i byen min, og at "eg trakasserer både partiet og veljarane deira" når eg prøver å forklare kvifor FrP har så mange tullingar i partiet. Gjerne av dei samme folka som meiner det er så bra at folk stemmer og det er vitkig for demokratiet at folk tør å stemme det dei vil utan å bli trakassert. Er det ikkje viktig for demokratiet å stille spørsmål med dei ulike partia sin agenda? Eg skjønner til dømes godt at folk stemte på Fabian, for han er ein karismatisk og empatisk mann. Noko anna enn dei som var motstandarane hass: Rasisten frå Arbeiderpartiet og omlag mest upopulære kandidaten blant SV-veljarane nokon sinne frå det partiet. Begge damer med karisma på minus-sida. Og det her er det greit å seie. Men slenger eg på ei setning om "salattrakkaren" Hagen trakasserer eg plutseleg det partiet og deira veljarar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå