Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror det er et krav for å få lov til, eventuelt ha noe ønske om, å delta... :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det gjør fysisk vondt å plutselig se en syklist ligge med hodet inntil kantsteinene i en utforkjøring…. 😱 Heldigvis rørte han på seg… 

Skrevet

Han gikk hvertfall ikke over kanten - det er jo nesten det  skumleste i disse fjell-utforkjøringene...

Skrevet

Den duellen mellom Pogacar og Vingegaard er jo helt vill - det skal ikke være så tett etter så mange etapper...

Skrevet
Daria skrev (18 minutter siden):

Den duellen mellom Pogacar og Vingegaard er jo helt vill - det skal ikke være så tett etter så mange etapper...

Helt utrolig! 

Skrevet

Jeg fant, jeg fant - en gammel Di Derre-sang jeg ikke tror jeg har hørt før (men den er jo umiskjennelig nesbø'sk). Legg merke til referansene til "Harry H" - flere år før den første Harry Hole-boka kom. Tilfeldig? Hvem (andre enn Jo Nesbø) vet... For øvrig er det  ikke så ofte man ser en trommis i dress og slips :fnise: 

Skrevet

Man skal jo ikke kaste mat - men når den aktuelle maten er sjokolade-og-karamellkjeks som stort sett bare smaker sukker, virker det minst like feil å skulle spise dem likevel av prinsipp... I en relatert kommentar kan jeg ikke anbefale Safari salty caramel :opplyser:

Skrevet
Daria skrev (8 timer siden):

Man skal jo ikke kaste mat - men når den aktuelle maten er sjokolade-og-karamellkjeks som stort sett bare smaker sukker, virker det minst like feil å skulle spise dem likevel av prinsipp... I en relatert kommentar kan jeg ikke anbefale Safari salty caramel :opplyser:

Greit å vite. Da slipper jeg prøve den… :jepp: 

Skrevet

Jeg kan sende deg en smaksprøve? :ler: 

Posten melder at Stoff&Stil-pakken min er klar til henting, da var dagens utfluktsmål klart... 

Skrevet

Jeg har hentet pakke (bisebånd er i hus, nå gjenstår det bare å gjøre noe med dem...), kjøpt blekkpatron til pennen min og returnert tomhendt fra to  blomsterbutikker, og hatt spontanbesøk. Kveldens planer inkluderer Meny-levering og ny Symesterskapet-episode - og mat, lunsjen forsvant i besøket (som kom etter sin lunsj...). *sulten*

Skrevet

Her er det første jobbdag etter ferien og endelig på vei hjem.... 

Skrevet

Fordi en myk start er for pingler...

Mat er i hus, pizza i ovnen. Jeg hadde hakket mer avanserte (og sunnere) middagsplaner, men motivasjon og energi glimret med sitt fravær. Pizza med ananas, for øvrig - av de tingene jeg tok som en helt normal selvfølge i alle år, før jeg oppdaget at det er et viktig stridsspørsmål :ler: 

Skrevet (endret)

Laks i ovnen her :spise:

Og is til dessert... Gikk på en smell og kjøpte pistasjis med sjokobiter i dag... :wow:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Meny-mannen hadde med seg  både 2 liter krokanis og en 8-pakning med Tyrkisk pepper-is (helt planlagt, ikke en smell i sikte :fnise: ), men jordbærene har jo kortere holdbarhet...

Skrevet

Her ble det både middag og dessert på restaurant i dag… *stappmett*

Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har vurdert  å sy mine egne truser og bher... Det var en blogg-dille for noen år siden, jeg så ikke at det var verdt tiden og innsatsen.

Skrevet
Sauen Shaun skrev (Akkurat nå):

Her ble det både middag og dessert på restaurant i dag… *stappmett*

Trist, men leit... Jeg antar at du spiste noe godt (alt annet ville jo verdt bortkastet)?

Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har vurdert  å sy mine egne truser og bher... Det var en blogg-dille for noen år siden, jeg så ikke at det var verdt tiden og innsatsen.

Nøden skal være stor før jeg gidder sy undertøy… 

Daria skrev (4 minutter siden):

Trist, men leit... Jeg antar at du spiste noe godt (alt annet ville jo verdt bortkastet)?

Torsk til middag og eplekake med is til dessert. :sikle: 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (8 minutter siden):

Nøden skal være stor før jeg gidder sy undertøy… 

Definitivt. Jeg syr underskjørt hvis jeg har spesielle ønsker knyttet til farge, fasong eller stoff, men brukbare truser og bher får jeg alltids kjøpt, og høyst sannsynlig bedre enn det jeg kunne fått til selv.

Skrevet

Det ble påstått at Brogan hadde latterlig mange pysjer, så jeg måtte telle mitt eget utvalg. Hun hadde 15, jeg  kom bare til 11... :ler: Men det er rundt 50/50 sommer og vinter, så det er jo egentlig ikke unødvendig mange...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...