Sauen Shaun Skrevet 7. september 2011 #3581 Skrevet 7. september 2011 *holder meg unna kjæledyrforumet*
Daria Skrevet 7. september 2011 Forfatter #3582 Skrevet 7. september 2011 Og reality-tv når stadig nye lavmål -dette er da virkelig bare motbydelig.
Rosalie Skrevet 7. september 2011 #3583 Skrevet 7. september 2011 Eg er ivrig lesar på kjæledyrforumet, og den menneskeleggjeringa mange har av dyra sine er heilt sjuk. Og reality-tv når stadig nye lavmål -dette er da virkelig bare motbydelig. Fy faen. Punktum.
Rosalie Skrevet 7. september 2011 #3584 Skrevet 7. september 2011 Frå kjæledyrforumet: "Puselusene mine"
Daria Skrevet 7. september 2011 Forfatter #3585 Skrevet 7. september 2011 Har hun pusete lus eller lusete pus? Og er noen av delene egentlig noe å trakte etter?
loffen Skrevet 7. september 2011 #3587 Skrevet 7. september 2011 Jeg er et dårlig menneske igjen -faktisk er jeg mindre verdt enn et dyr, ble det meg fortalt Årsaken? Hvis jeg eller barnet mitt utvikler allergi mot husdyret, holder jeg en knapp på å kvitte meg med dyret framfor å utsette meg/oss for medisinering og konstant ubehag... Og jeg ble kalt en selvsentrert kjerring fordi jeg valgte barnets helse heller enn å beholde to katter. Men jeg er litt mere verdt enn deg da. Og reality-tv når stadig nye lavmål -dette er da virkelig bare motbydelig. Tragisk. Virkelig tragisk!
Daria Skrevet 7. september 2011 Forfatter #3588 Skrevet 7. september 2011 Ja, slemmeslemme deg -gi bort kattene bare fordi du får et barn med allergi...
Rosalie Skrevet 7. september 2011 #3589 Skrevet 7. september 2011 Ja, slemmeslemme deg -gi bort kattene bare fordi du får et barn med allergi... ja, ærleg talt. Ein får heller sette ungen på legd. Ikkje stakkar litje puselusen.
Daria Skrevet 7. september 2011 Forfatter #3590 Skrevet 7. september 2011 Man kan jo bare stappe ungen full av medisiner -ikke noe problem det vel? Og litt ubehag må man bare regne med -det er det verdt. Jeg synes faktisk ikke konstant rennende nese, nysing og kløe høres ut som mildt ubehag og noe jeg synes det er greit å leve med for å ha dyr i huset. Hvis andre voksne velger noe annet, så dem om det, men tving det ikke på ungene...
loffen Skrevet 7. september 2011 #3591 Skrevet 7. september 2011 ja, ærleg talt. Ein får heller sette ungen på legd. Ikkje stakkar litje puselusen. Man kan jo bare stappe ungen full av medisiner -ikke noe problem det vel? Og litt ubehag må man bare regne med -det er det verdt.Jeg synes faktisk ikke konstant rennende nese, nysing og kløe høres ut som mildt ubehag og noe jeg synes det er greit å leve med for å ha dyr i huset. Hvis andre voksne velger noe annet, så dem om det, men tving det ikke på ungene... Enig! Også er de så kjekke de som påstår at allergien 'går over' hvis man er mer sammen med dyrene man ikke tåler.
Daria Skrevet 9. september 2011 Forfatter #3593 Skrevet 9. september 2011 (endret) "Hjertet av Roma" var ikke sentrum Nå skal jeg ikke være veldig besserwisser, men hvis man går inn på Hotels.com-siden det vises til og tar seg bryet med å klikke på karet, er det umiddelbart opplagt at hotellet ikke ligger i sentrum. Å kalle det "hjertet" av Roma er kanskje litt misvisende, men det er en typisk markedsførings-floskel man ikke bør ta for god fisk og basere hotell-valget på... Endret 9. september 2011 av Daria
loffen Skrevet 10. september 2011 #3594 Skrevet 10. september 2011 Det burde jo også ringe en bjelle når det er så billig..
Rosalie Skrevet 11. september 2011 #3595 Skrevet 11. september 2011 Ser du stikk tåa ut i ormebolet på kjæledyrforumet. Modig du!
Daria Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3597 Skrevet 12. september 2011 (endret) I går fikk jeg en ekstra fagott-dose, helt utenom de tradisjonelle sommer- og julekonsertene Men utendørskonsertsesongen er nok over nå... Endret 12. september 2011 av Daria
Daria Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3598 Skrevet 12. september 2011 (endret) Etter den store Helsinkituren i påsken, popper det opp nyhetsmail fra resturantselskapet som blant annet eier Savoy -på finsk, selvfølgelig. Nyttig, nyttigf I dag kan de visst friste med julebuffet i desember -godt å vite For all del, jeg skulle gjerne tatt en førjulstur til Helsinki, men jeg tror ikke visakortet vil være med... Endret 12. september 2011 av Daria
Rosalie Skrevet 12. september 2011 #3599 Skrevet 12. september 2011 Synst eg høyrer VISA-kortet som har gøymd seg i ein krok under senga og roper: "Eg vil ikkje, eg vil ikkje, det gjer vooondt!" Off to hair dresser. It rains.
Daria Skrevet 12. september 2011 Forfatter #3600 Skrevet 12. september 2011 Visakortet er vel det eneste i husstanden som holder seg noenlunde slankt Lykke til hos Edward Saksehånd...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå