Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35861 Skrevet 27. juni 2023 Drøyt to timers søvn og fysio har varslet utvidelser. Jeg vet at de lærde er enige om at dette er bra for meg, men det hender jeg tviler...
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2023 #35862 Skrevet 27. juni 2023 Oi, to timers søvn er altfor lite… Lykke til
Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35863 Skrevet 27. juni 2023 Jeg ikke bare overlevde (et absolutt minstemål... ), jeg presterte over all forventning (både min og fysios - de er ikke nødvendigvis sammenfallende...) Utfall gjorde et comeback, og jeg klarte likevel tre hele runder - men kaféplanene etterpå utgikk... Jeg kom meg til biblioteket, mest fordi jeg hadde sekken full av bøker som skulle leveres. Planen var å bare låne to (siden det kan dukke opp både 3 og 4 bestillinger i løpet av uka) - en roman til leseprosjektet og en essaysamling jeg hadde bestilt - så at jeg kom ut med fire (en roman til og en psykologibok) må jo sies å være godkjent
Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35864 Skrevet 27. juni 2023 Kroppen melder usedvanlig klart fra at den har gjort en innsats i dag - med særlig henvisning til spesifikke muskler - og at den forventer en rolig ettermiddag. Spørsmålet er jo i hvor stor grad det vil være merkbart i morgen -betyr muskelverk nå at jeg slipper stølhet i morgen eller er det tegn på at den vil bli ekstra ille? Spenning i hverdagen...
Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35865 Skrevet 27. juni 2023 Hjalmar hadde med seg selskap i dag - jeg antar det er Gunvor...
Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35867 Skrevet 27. juni 2023 Det var sol og lettskyet og stille - og så åpnet slusene seg uten forvarsel og vannet strømmet ned i mengder ...
Skravla Skrevet 27. juni 2023 #35868 Skrevet 27. juni 2023 Her kom det et par vindkast og så skyet det over. Ikke sett snurten av noe regn. Men jeg er full av crispy duck og skravling.
Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35869 Skrevet 27. juni 2023 Ikke det verste å være full av... Her kom det i sånne mengder at jeg nå har basseng utenfor. Det er jo nesten litt synd at kaféen har stengt i dag... *ond*
Skravla Skrevet 27. juni 2023 #35870 Skrevet 27. juni 2023 Daria skrev (1 minutt siden): Ikke det verste å være full av... Her kom det i sånne mengder at jeg nå har basseng utenfor. Det er jo nesten litt synd at kaféen har stengt i dag... *ond* Kafeen må lære seg å være åpne når man trenger å være ond.....
Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35871 Skrevet 27. juni 2023 Den skuren hadde jo gjort seg i grillen... Men jeg ser at neste ukes værvarsel er etter mitt hjerte - rett over 20 grader, sol på dagen når jeg skal ut og regn som legger en demping på utelivet på kveldstid... Allsångsesongen er i gang, med nok en ny programleder. Pernilla Wahlgren må jo sies å være relativt erfaren i bransjen...
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2023 #35872 Skrevet 27. juni 2023 Kjenner jeg er glad jeg bare har en butikk i blokka her…
Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35873 Skrevet 27. juni 2023 Det hender jeg forbanner Bunnpris også, når de får varelevering før 7 fra den mest pratsomme lastebilsjåføren og den ditto butikkansatte er på jobb
Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35874 Skrevet 27. juni 2023 🎵 Ja, det år för mycket Wahlgren - det tycker även jag... 🎵 Den beste selvironiske Allsång-sangen siden Måns
Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35875 Skrevet 27. juni 2023 Når Loreen synger Tatoo og Euphoria rett etter hverandre, blir det ganske åpenbart hvor mye sterkere den siste er. Jeg tror ikke hun hadde vunnet med Tattoo hvis den var hennes første bidrag.
Daria Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #35876 Skrevet 27. juni 2023 Kombinasjonen søvnunderskudd og hard treningsøkt ble plutselig påtrengende - men det føles jo litt tidlig å legge seg før klokka 22 likevel... Planen om å vandre på festningen etter sjelevrengingsøkta i morgen virket plutselig veldig uoverkommelig - det kan gå seg til, men jeg tror den nettopp ble nedjustert fra mål til bonus. Det finnes mer nærliggende steder man kan lese, både med og uten servering...
Sauen Shaun Skrevet 28. juni 2023 #35877 Skrevet 28. juni 2023 Da hadde nok jeg gått for et sted med servering.
Daria Skrevet 28. juni 2023 Forfatter #35878 Skrevet 28. juni 2023 Det skal vel ikke utelukkes at det blir svaret... Rimelig utsovet (8 timer praktisk talt sammenhengende søvn og et par timers langsom våkning hjelper jo på...), urimelig støl... Frokost er spist, avgjørelser om antrekk er neste punkt på programmet. Avreise om en time, stressfølelsen er lett stigende.
Daria Skrevet 28. juni 2023 Forfatter #35879 Skrevet 28. juni 2023 Det ble ikke servering - post-psykolog-utmattelsen (et både fysisk og mentalt fenomen) gjorde seg gjeldende, så det holdt med litt lesing på en parkbenk før en rolig ettermiddag med lite krevende lesestoff hjemme. Nå må jeg holde styr på følelsene og tanker på egen hånd de neste fem ukene, men til gjengjeld er det heller ingen som skal gå inn for å grave og utfordre dem... Coop beklager at jeg fant mystiske ting i en pose småkaker og slår fast at dette var ikke bra. No shit... Kompenserende gavekort skal komme i posten - varen kostet vel knapt 30 kroner, så det skal jo ikke mye til før jeg går i pluss på dette
Daria Skrevet 28. juni 2023 Forfatter #35880 Skrevet 28. juni 2023 -Han har ca 1:1-rate på røde kort og mål...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå