Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvem trenger vel telt når man har seng i gangavstand :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må lage deg en elektronisk dagbok og gi meg tilgang.... Jeg mister jo helt oversikten. :fy_fy:

Skrevet

Tanken på at det var meningen har ikke slått deg? :filer:

Skrevet

Tanken på at det var meningen har ikke slått deg? :filer:

Slår du opp med meg? :grine:

Skrevet

Slår du opp med meg? :grine:

Dramaqueen :Gjesp:

Skrevet

Kunne blitt mye god biff av den hesten der ja :Nikke:

Skrevet (endret)

Jeg fant, jeg fant -Sjuk ungdom i engelsk oversettelse :hoppe: Kommer snart til en postkasse nær meg :nigo: Jeg skjønte også hvorfor jeg ikke fant den sist jeg lette -det er en klassikerutgave hvor redaktør/forordskriver/hva-han-nå-er er oppført som forfatter i stedet for Brückner... :roll:

Endret av Daria
Skrevet (endret)

Jeg er et dårlig menneske igjen -faktisk er jeg mindre verdt enn et dyr, ble det meg fortalt :filer: Årsaken? Hvis jeg eller barnet mitt utvikler allergi mot husdyret, holder jeg en knapp på å kvitte meg med dyret framfor å utsette meg/oss for medisinering og konstant ubehag...

Endret av Daria
Skrevet

Jepp -og det er vel få steder motpolene er så sterke som i kjælredyr-forumet :fnise:

Skrevet

Altså, jeg trodde jeg hadde et unormalt forhold til mine hunder, men jeg har skjønt etter å ha vært innom der, at dét har jeg ikke, herregud for en gjeng gale folk :hoho:

Skrevet

Det er ganske vanvittig, og så fullstendig svart/hvitt. Det at du i det hele tatt har reflektert rundt forholdet du har til hundene dine og at det kanskje er litt annerledes enn en del andre hundeeiere, gir deg jo en fantastisk selvinnsikt i forhold til gjengen der inne som mener man er et elendig menneske om man prioriterer noe som helst -inkludert sitt eget barn -foran dyr, så jeg tror ikke du skal være redd for din mentale helbred i denne sammenhengen :fnise:

Folk må jo mene hva de vil (selv om jeg synes "Drit i ungens helse, prioriter dyrene alltid"-holdningen er litt i overkant), men jeg tror en del av de mest "ekstreme" av de som liker å kalle seg dyrevenner, gjør dyrene og dyrevelferden en bjørnetjeneste. De blir så kompromissløse og outrerte i meningene sine at det er vanskelig å ta dem på alvor.

Skrevet

Det er bare så ensporet... Jeg blir helt matt jeg, rett og slett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...