Daria Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #35681 Skrevet 30. mai 2023 Jeg strakte meg etter noe innerst på kjøkkenbenken - og innså akkurat i tide at mellom oss sto det en stekepanne med vann og fett og at jeg hadde på meg morgenkåpe med kimonoermer. Flaks, sa Severin Suveren
Daria Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #35682 Skrevet 30. mai 2023 (endret) Fysio lurte på om jeg begynte å bli venn med beinpress-apparatet, og det vennskapet har blitt overraskende vakkert overraskende fort. Særlig nå som hodet ikke tåler hverken utfall eller knebøy i særlig grad, er det å kunne sitte trygt og stødig mens jeg trener et stort pluss. Så da blir det vel fort til at hun øker belastningen - det skal jo ikke være for vennskapelig og god stemning Jeg kom meg innom Lindex etterpå, hvor jeg ikke fant knestrømpene jeg så etter, men derimot en turkis genser som vil passe så fint til det prikkete skjørtet mitt. Nei, jeg kjøpte den ikke, jeg innså at å kjøpe et såpass lite anvendelig plagg ikke helt kunne forsvares. Derfor brukte jeg hjemturen til å komme på to skjørt til den vil passe til, og etter en kjapp titt i skapet fant jeg ytterligere noen potensielle bruksområder. Jeg tror jeg beveger meg i nærheten av en Lindex i morgen også... Endret 30. mai 2023 av Daria
Daria Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #35683 Skrevet 30. mai 2023 Salat til middag, tenkte jeg, det er sesong for det nå. Tunfisksalat - ligger det ikke en boks innerst i skuffen? Det gjorde det, og der hadde den ligget vel og lenge - best før 2019. Men den buler ikke, det lover jo godt...
Daria Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #35685 Skrevet 30. mai 2023 Jeg var strengt tatt også best før, men er fortsatt brukbar i de rette omgivelser Den smakte helt greit (lukten var tvilsom, men det er jo fordi det er tunfisk), men så ikke så tiltalende ut, mest fordi den hadde begynt å løse seg litt opp i vannet. jeg ofret den og fant en nyere...
Sauen Shaun Skrevet 30. mai 2023 #35686 Skrevet 30. mai 2023 Her aner man ikke hva dom står på menyen i kveld. Har bare fått beskjed om at det blir en tre-retters… *sulten*
Daria Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #35687 Skrevet 30. mai 2023 Dere får neppe tvilsom gammel hermetisk tunfisk, får man anta
Sauen Shaun Skrevet 30. mai 2023 #35688 Skrevet 30. mai 2023 Jeg vil bli overrasket om det blir servert det ja
Daria Skrevet 31. mai 2023 Forfatter #35690 Skrevet 31. mai 2023 Jeg har vært på Lindex - jeg har ikke kjøpt genser... Da jeg prøvde den, viste det seg ikke bare at den hadde større andel polyester enn jeg setter pris på, men også at hullmønsteret så ganske rotete ut, selv i kombinasjon med ensfarget skjørt og hvit singlet. I stedet gikk jeg innom Gudrun Sjödén, som hadde en fin strikkejakke i omtrent samme farge og i ren økologisk bomull (samt omtrent dobbel pris), og klarte å overbevise meg selv om at jeg ikke trengte den heller... Dagens øvrige aktiviteter har inkludert graving i følelser og lesing på balkongen, dokumentert ved hhv smmenkrøllet kleenex i veska og gryende solbrenthet på leggene (som jeg glemte å smøre...). Dagens kommende aktiviteter burde involvere oppvasken, men det er jo mye mer fristende å gå ut og lese under syrinene...
Daria Skrevet 31. mai 2023 Forfatter #35691 Skrevet 31. mai 2023 Oppvask delvis tatt, middag spist. Foreløbig tviler jeg på at det blir noe mer uteliv annet enn på balkongen...
Daria Skrevet 31. mai 2023 Forfatter #35692 Skrevet 31. mai 2023 Herreavdelingen nedenfor balkongen diskuterte vel og lenge - ta en øl nå eller gå ut senere i kveld? Og måtte det være enten/eller? Alle disse vanskelige avgjørelsene... Jeg tok en avgjørelse om å holde meg på balkongen med (sjokk!) nok en bok om britisk historie, og kan opplyse om at det i London på 1660-tallet fantes profesjonelle serviettbrettere.
Daria Skrevet 1. juni 2023 Forfatter #35693 Skrevet 1. juni 2023 Formiddagsbesøk avlagt hos krystallegen - hun var full av begeistring for min prikkete skjørt/prikkete veske-kombinasjon
Daria Skrevet 1. juni 2023 Forfatter #35694 Skrevet 1. juni 2023 Den lokale parken var deilig fri for barnehager og stort sett de fleste andre, så benken rett nedenfor lekeplassen var deilig fredelig - det var bare meg og blåmeisen og alle syrinene Jeg så ikke så nøye på klokka, men de fem tilbakelagte kapitlene tyder på hvertfall halvannen time (og termosen ble tom)...
Daria Skrevet 1. juni 2023 Forfatter #35695 Skrevet 1. juni 2023 Cupen er jo gøy når tre eliteserielag ligger under etter en snaut kvarter
Daria Skrevet 1. juni 2023 Forfatter #35696 Skrevet 1. juni 2023 For ikke å si fire - kvelden er ung, men her kan det bli både skrell og bomber...
Daria Skrevet 1. juni 2023 Forfatter #35697 Skrevet 1. juni 2023 Ved pause ligger fortsatt fire eliteserielag under - tre av dem har sluppet inn mer enn ett mål - og ytterligere fem har bare uavgjort (hvorav fire uten scoringer). Dette kan bli gøy - eller stygt, alt ettersom hvordan man ser det
Daria Skrevet 1. juni 2023 Forfatter #35699 Skrevet 1. juni 2023 OK, kan vi kvitte oss med Reka nå? Men man må jo elske keeperen som løper over hele banen for å være med på målfeiringen...
Daria Skrevet 1. juni 2023 Forfatter #35700 Skrevet 1. juni 2023 Tromsdalens trener heter Alexander Salamonsen Samuelsen - det er et navn det er lett å snuble i, selv når man ikke lesper...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå