Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er smart :fnise: 

Skrevet

Man har feiret - i elegante omgivelser med te i porselenskanne og smørbrød og kaker på etasjefat 🍵 Full pott til Skravla som - helt tilfeldig - i gave hadde kjøpt en av favoritt-teene mine som jeg gikk tom for i forrige uke...

Skrevet

Høres ut som en finfin feiring! :roser:

Skrevet

Man klager ikke :nigo: Og formen holdt overraskede godt,  jeg var litt spent på hvordan det skulle gå da jeg stort sett lå og vred meg til klokka var over 5 i natt, men jeg henger fortsatt noenlunde sammen (og har taktisk nok ingen planer i morgen... :fnise: ). Fine lokaler også, nyåpnet hotell i totalrestaurert verneverdig bygning.

Skrevet

Afternoon tea, skriver jeg - og snapchat synes den naturlige fortsettelsen er og bokhandlere... :fnise: 

Og apropos har jeg jo fått gavekort fra Bokklubben :plystre: 

Skrevet

Hvorfor kan man ikke laget musikkprogram uten så mye prat? Jeg satte på Alle tiders sanger for å høre nettopp sanger, ikke om det dårlige ekteskapet til en av deltakerne.

Skrevet

Takk til Sveinung Hølmebakk, som ikke tok den indirekte invitasjonen til å dele om sine tunge stunder...

Skrevet

Akkurat satt på det programmet vi. :digge:

Skrevet

Det kom et tidspunkt da jeg trengte mute-knappen - det ble litt for mange tunge stunder...

Skrevet

Klarte meg uten å mute… 

Skrevet
Daria skrev (På 10.4.2023 den 13.29):

Jeg har vært på tur, sett scilla og snøklokker, drukket te og vært vitne til to blåmeis som utforsket en hul trestamme - om de alt hadde flyttet inn eller bare var på visning er litt usikkert...

De hadde flyttet inn :hoppe: I dag har jeg sittet på den samme benken  med bok  og te og bugnende,  velduftende syrinbusker på alle kanter og sett både herr og fru fly til og fra med mat til ungene, som jeg bare hørte. Naturopplevelse i byen.

Skrevet
Daria skrev (På 28.5.2023 den 17.27):

Og apropos har jeg jo fått gavekort fra Bokklubben :plystre: 

Som vanlig dekker det omtrent en halv bok, og som vanlig bestiller jeg tre i slengen, men  alle monner drar :ler: Siden jeg var i  siget, har jeg også tatt grep for å fylle noen av de tomme teboksene.

Skrevet (endret)

Undertøysuke på Symesterskapet - alltid underholdende når mennene skal sy BHer. Det var en dille blant svenske feministvintagebloggere for noen år siden å sy sitt eget undertøy, men jeg har aldri latt meg friste. Så mye innsats legger jeg ikke i noe som ingen skal se, ei heller i å legge ned så mye innsats i å gjøre noen  interessert i å se det... :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

Jeg får jo litt syinspirasjon av dette (jeg er nå på dagens andre episode...),  det gjelder bare å prioritere kreftene og omsette det i praksis. Det er virkelig ingen mangel på hverken halvferdige prosjekter eller ubrukt stoff i huset, men jeg sitter og tenker begjærlige tanker om det mørk turkise cordfløyelstoffet som lå på utstillingsbordet utenfor Sømsenteret på onsdag - det ville blitt en fint skjørt, av den typen jeg bor i halve året... :plystre: 

Skrevet

-If you're gonna make something ridiculous, why not make it see-through...

Omsøm-varianten av Ibsens visdomsord om å gjøre ting fullt og helt :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...