Daria Skrevet 25. mai 2023 Forfatter #35642 Skrevet 25. mai 2023 Skal jeg tolke dere dithen at jeg egentlig ikke trenger å se dagens MC-episode, og dermed heller ikke resten av sesongen...?
Roadrunner Skrevet 25. mai 2023 #35643 Skrevet 25. mai 2023 Daria skrev (42 minutter siden): Skal jeg tolke dere dithen at jeg egentlig ikke trenger å se dagens MC-episode, og dermed heller ikke resten av sesongen...? Det er jo en måte å tolke det på... Og basert på dine tidligere uttalelser så vil jeg si at tampen brenner.
Roadrunner Skrevet 26. mai 2023 #35644 Skrevet 26. mai 2023 Nå gikk jeg tilbake og leste, og var vel Sauens uttalelser jeg la til grunn i forrige innlegg... Men har en viss formening om at forrige innlegg allikevel er gyldig.
Daria Skrevet 26. mai 2023 Forfatter #35645 Skrevet 26. mai 2023 Jeg skjønner ikke helt hva formen driver med for tiden, men det er litt unntakstilstand (mer enn normalt...). Jeg kom til meg til fysio, men i dag var første gang jeg seriøst vurderte å ringe og si at jeg ikke kom - jeg var ikke sikkert da jeg sto opp på at det faktisk ville la seg gjøre. Det overraskende i dette er at jeg har blitt god venn med beinpressmaskinen jeg var så skeptisk til, på dager som dette er det en av de bedre øvelsene. Aldri så galt osv... Nå er jeg hjemme i relativt horisontal stiling, medbringende et par bøker jeg fant i lesekiosken ved trikkestoppet (siden jeg innså at biblioteksplanen utgikk) og uten å skulle noe som helst før søndag.
Daria Skrevet 26. mai 2023 Forfatter #35646 Skrevet 26. mai 2023 Siden jeg ikke lenger trenger å være redd for å kommer over MC-resultatet, kunne jeg begynne å søke opp deltakerne både på insta og ellers. Ikke bare hadde det gått meg hus forbi at Mindy var aboriginer, hun er også lesbisk og visstnok veldig opptatt av å representere på begge områder. Det er jo fristende å antyde at hun har litt å gå på...
Daria Skrevet 26. mai 2023 Forfatter #35648 Skrevet 26. mai 2023 Det store spørsmålet når Menys levering inneholder to stk av en vare jeg bare skulle ha en av, er hvem av oss som har gjort en feil. Det ikke så overraskende svaret var selvfølgelig at det var meg... I det minste var det en potte med mynte - steller jeg pent med den, er holdbarheten potensielt svært lang.
Daria Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #35649 Skrevet 27. mai 2023 Dagens sosialantropologiske studier av rasen voksne menn i urbane omgivelser, på dagtid en lørdag: 1)Han trakk inn i buskene (ca halvannen meter unna fortauet og litt opp i høyden) for å tisse, ganske åpenlyst, mens hans to kamerater sto og ventet halvflirende på fortauet. Ja, alle tre hadde lagt tenårene bak seg for minst et par tiår siden... 2)På en rett, flat, asfaltert strekning og med lav fart gikk han og sykkelen overende så det sang. Jeg så ikke akkurat hva som skjedde, jeg hørte bare lyden og snudde meg, og der lå han midt i veien, under sykkelen, og forsikret meg umiddelbart om at Det gikk bra, altså.
Daria Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #35651 Skrevet 27. mai 2023 Daria skrev (På 25.5.2023 den 17.16): 25.05: 14 lest, tre kjøpt. 27.05: 15 lest, tre kjøpt. Karen Harpers American duchess er en roman basert på livet til Consuelo Vanderbilt, en av de amerikanske "dollarprinsessene" som ble giftet inn i det britiske aristokratiet rundt forrige århundreskiftet. Consuelos ekteskap med hertugen av Malborough (eier av det fantastiske Blenheim Palace, som medgiften hennes bidro til å vedlikeholde) var av det mindre vellykkede slaget, men livet hennes var absolutt av det slaget som er velegnet for en underholdningsroman - som heller ikke er av det mest vellykkede slaget... Jeg sliter litt med å tro helt på framstillingen av Consuelo, som her selv får fortelle, ikke minst i starten - hun blir litt for moderne til å være troverdig, og det blir litt for mange påtatt opplysende dialoger - utfordringene med å formidle både informasjon og andres synspunkter og opplevelser med en førstepersonforteller. Harper er en produktiv forfatter - mer enn 40 bøker på ikke fullt så mange år - og det er en eim av masseproduksjon mer enn litterær verdi. Men det var helt grei underholdning - jeg fant den i lesekiosken, og det går nok tilbake dit.
Daria Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #35652 Skrevet 27. mai 2023 Roadrunner skrev (8 minutter siden): Aldri kjedelig i byen... Underholdning på hver gatehjørne
Daria Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #35653 Skrevet 27. mai 2023 QI melder at tredemøller ble brukt som avstraffelsesmetode i fengsel på 1800-tallet. Kommentar overflødig (men nå vet jeg hva jeg skal svare hvis fysio vil ha meg til å teste ut eksemplaret i treningssalen)
Skravla Skrevet 27. mai 2023 #35654 Skrevet 27. mai 2023 Helt grei med varme på jobb dager. Har tross alt AC på jobb...
Daria Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #35655 Skrevet 27. mai 2023 ...og så ombestemmer du deg når du kommer om bord på en overfylt bakerovn-buss...
Daria Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #35656 Skrevet 27. mai 2023 -I don't really enjoy poppers... I et annet program enn Symesteskapet kunne poppers betydd noe helt annet enn trykknapper...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå