Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk gavekort fra Bokklubben -13 minutter senere var det borte :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at når vår canadiske elev sier "Thank you, ma'am" er han bare høflig og veloppdragen -men fy søren så gammel jeg kjenner meg... :fnise:

Og i samme gate -når jeg sier til en 16 går gammel elev at t-skjorten hans er kul -vil han egentlig se det som en god ting, eller er den nå ødelagt for ham i all fremtid...?

Skrevet

Om du seier det, så går han nok heim og BRENNER t-skjorta si, tenkjer eg. :ler:

Skrevet

Det ville jo vært trist, for det var virkelig en kul t-skjorte :jepp:

Skrevet

Jeg vet at når vår canadiske elev sier "Thank you, ma'am" er han bare høflig og veloppdragen -men fy søren så gammel jeg kjenner meg... :fnise:

Og i samme gate -når jeg sier til en 16 går gammel elev at t-skjorten hans er kul -vil han egentlig se det som en god ting, eller er den nå ødelagt for ham i all fremtid...?

Haha, jeg var i en tilsvarende situasjon i går (T-skjorte-situasjon), og konkluderte med at det IKKE ville være et kompliment om jeg sa noe fint om påkledningen til fjortisjenta. Hun hadde så kule støvler!

Skrevet

Om du seier det, så går han nok heim og BRENNER t-skjorta si, tenkjer eg. :ler:

:rulle:

Skrevet

:ler:

Har forresten også et sånt gavekort i bokklubben (men 50 kroner var jo ikke sånn allverdens da...)

Skrevet

Haha, jeg var i en tilsvarende situasjon i går (T-skjorte-situasjon), og konkluderte med at det IKKE ville være et kompliment om jeg sa noe fint om påkledningen til fjortisjenta. Hun hadde så kule støvler!

Jeg sa det først og tenkte etterpå :fnise: Men at Big Bang Theory appelerer også til oss over 20 er vel ikke så overraskende...

Skrevet (endret)

The Daria Diaries presenterer: Det store pendlereventyret #1 (sannsynligvis en føljetong i x antall deler...)

Jeg kan leve med mye, bare jeg får beskjed i tide, og informasjonen som blir gitt faktisk stemmer. Når toget mitt, to minutter etter at det skulle gått, plutselig står som innstilt uten at det blir gitt noen beskjed blir jeg litt grinete... 5 minutter etter at toget skulle gått, når jeg er på vei mot billettluka for å høre hva som skjer, kommer det endelig høyttalerbeskjed: Flere lokaltog er innstilt mellom Skøyen og Oslo S, ta neste tog (de spesifiserer til og med hvilket) til Oslo S for overgang til riktig tog. OK, jeg skulle gjerne fått den beskjeden litt før, men greit nok. Det blir ikke verre forsinkelser enn at jeg kan leve med det. Ned igjen, ombord på neste tog, hvor det opplyses om hvilke spor de forskjellige togene står på og (og jeg siterer ordrett): Togene venter på dere. Av på Oslo S, og frisk gange (men jeg løper ikke -de sa jo at togene ventet, og dette har jeg vært med på nok ganger til at jeg stoler på det). Noen som skjønner hvor dette ender...? Jepp, jeg er nesten framme ved riktig spor og rekker akkurat å se at toget går... :sur: Og det var ikke jeg som var treg, selv ikke han som faktisk løp mellom togene rakk det.

Men det skal nsb ha -når sånt skjer sitter drosjerekvisisjonene løst, så jeg var på jobb bare 20 minutter senere enn vanlig (og hadde toget ventet, ville jeg nok fortsatt vært hvertfall 10 min forsinket). Det er mest den følelsen av å se toget gå rett foran deg som er så frustrerende...

Endret av Daria
Skrevet

Har forresten også et sånt gavekort i bokklubben (men 50 kroner var jo ikke sånn allverdens da...)

Det holdt til en halv pocketbok -i praksis tjener de nok på å sende ut de gavekortene :ler: *lettlurt*

Skrevet

Bokklubben hadde også en del bøker på 50 kroners salg. Gikk akkurat det... :nigo:

Skrevet

Men jeg hadde ikke lyst på noen av de bøkene...

Skrevet

Tenker mitt gavekort blir brukt til en julegave til lille nevø. En barnebok med 50 kroners avslag er veldig greit. :jepp:

Skrevet

Jeg trodde jeg var den eneste som fikk slikt gavekort. :lettlurt god kunde:

Apropos pendling:

Jeg vet om et sted som høyst sannsynlig er uten det du er fra neste år. Jeg bare nevner det.

Skrevet

Du har ikke lyst til å være litt mindre kryptisk i forhold til hvor på en PM? :fnise:

Skrevet

Ikke så mye som fristet lørdag -dessuten har jeg planer lørdag kveld :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...