Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Riley har hverken stemme, diksjon eller en sang som fester seg et øyeblikk, utover noen få takter som jeg i kjent ESC-tradisjon prøver å huske hvor egentlig er fra... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den ene siden står det jo respekt av at hun har skrevet låta selv. På den andre siden gikk den brått fra søvndyssende sang til monoton rap, så det kan jo være hun hadde tjent på litt hjelp...

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som er litt stum. 

Skrevet

Vekk meg når den er ferdig da. 

Skrevet

Antrekket til rumeneren gjør meg også ganske målløs - men å kle seg i sjokkrosa når man skal stå foren en rødoransje ildfoss tyder jo på langt framskreden fargeblindhet,

Skrevet

Det er jo litt dumt å vise at flygelet er selvspillende før du setter deg og later som om du spiller. Joda, alle vet at musikken ikke er live, men skal du først late om får du legge litt innlevelse i det. Hun har stemme, det skal hun ha, men jeg hadde også fått panikkangst om noen hadde tvunget meg ut i det antrekket.

Skrevet

Det er noen mangler ved den dressen. 

Skrevet

Håper litt på Belgia i grunnen. 

Skrevet

Av allt jag har googlat i kväll, är "belgian pussy" det jag ångrar mest på...

:rulle:

Belgia er en av mine favoritter i kveld :danse:

Skrevet

Så ung og søt Graham var. 

Skrevet

Det var en gang... :fnise: Det er jo over 20 siden jeg oppdaget showet hans, han har blitt en anelse eldre (og er muligens ikke den eneste... :plystre: ).

Skrevet

Han kan få noen poeng for de overarmene...

Skrevet

Det er jo faktisk en av de bedre så langt - han kunne godt roet ned falsetten en smule, men den er hvertfall noenlunde ren.

Skrevet

Låta til Island er i utgangspunktet ikke så verst, men hverken antrekket eller dansinga - og særlig ikke kombinasjonen - passer til.

Skrevet

Scandi-gresk er tydeligvis bra for Hellas. 

Skrevet

Lille venn, du kan faktisk ikke sitte sånn i en så kort shorts på scenen, selv om det funker ved leirbålet på speiderleiren hvor du vanligvis bruker den. En annen lærdom å ta med seg er at det er en fordel å synge rent når man vil være med i en sangkonkurranse...

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Scandi-gresk er tydeligvis bra for Hellas. 

Ikke i år...

Skrevet

Det er mye kjedelig i kveld. Var litt mer liv over show og sanger på tirsdag..... eller muligens er jeg et par dager mer sliten. :ler:

Skrevet

Det er lavere kvalitet/underholdningsverdi i kveld, helt klart.

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Ikke i år...

Nei, dansk-gresk funket ikke like bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...