Daria Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #35421 Skrevet 8. mai 2023 AprilLudgate skrev (18 timer siden): Korttidsseksuelt møte 😆😆😆😆 Jeg ser også her for meg kort - korttidsseksuelt. Dobbeltkort. Eventuelt trippel. Liten tass som holder ut veldig kort tid på ons. 🍰🌺 I dag kan jeg by på uttrykket seksuell overpersepsjonsbias - menns tendens til å tro at kvinner er mer interesserte enn de faktisk er...
AprilLudgate Skrevet 8. mai 2023 #35422 Skrevet 8. mai 2023 Daria skrev (39 minutter siden): I dag kan jeg by på uttrykket seksuell overpersepsjonsbias - menns tendens til å tro at kvinner er mer interesserte enn de faktisk er... Måtte du spørre noen om en hjelpende hånd, og så trodde en fyr du mente beføling? Og det midt på Karl Johan? 😅
Daria Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #35423 Skrevet 8. mai 2023 Nå skal du huske at jeg forholder meg til dette på et rent teoretisk plan, fortrinnsvis bokform. Men jeg noterer meg at hjelpende hånd er et uttrykk som skal brukes med varsomhet...
Daria Skrevet 8. mai 2023 Forfatter #35424 Skrevet 8. mai 2023 FrP har en potensiell eksklusjonssak på gang igjen - det er jo en stund siden sist. Der jeg virkelig lurer på, er hva som kvalifiserer som så uakseptabel oppførsel at det kan innebære eksklusjon i et parti hvor Terje Søviknes kan være nestleder...
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35425 Skrevet 9. mai 2023 Jeg satt og ventet på trikken etter dagens runde hos fysio og lot meg underholde av et par duers kamp om em brødbit - og en mann fant det hel naturlig å stoppe og kommentere Du koser deg sånn! Jeg syntes vel det var litt store ord for at jeg smilte over en bagatell et øyeblikk, men for all del...
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35426 Skrevet 9. mai 2023 Å se bittelille Julie forsvinne i en gruppeklem med tre store sønner og mannen var jo herlig Å måtte dvele ved hver eneste familiegjenforening blir fort litt mye...
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35427 Skrevet 9. mai 2023 Som en påminnelse om at det er den første ESC-semifinalen i kveld, hvor Finland noe overraskende (hvertfall for meg) er favoritt - her er en tidligere finsk ESC-favoritt: Det slo meg at i år er sannsynligheten høy for at vi får programledere som faktisk kan snakke engelsk - og så slo det meg at jeg faktisk ikke har fått med meg hvem det er, sannsynligheten er jo større enn vanlig for at jeg faktisk kan ha hørt om dem...
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35428 Skrevet 9. mai 2023 Oppdatering: Julia Sanina, Hannah Waddingham and Alesha Dixon Men de får med seg Graham Norton i finalen - nå snakker vi
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35429 Skrevet 9. mai 2023 Daria skrev (På 7.5.2023 den 21.03): 07.05: Tre lest, tre kjøpt. 09.05 - Fire lest, tre kjøpt. Evolusjonspsykologiboka (Kennair/Bendixen/Grøntvedt - En kort introduksjon til evolusjonspsykologi) er ferdiglest. Tidvis litt over mitt nivå, men interessant og lærerik og ganske engasjerende lesing - det er en type bok jeg får lyst til å gå i dialog og diskusjon med. Nytt bidra til samlingen med ord med tosifret antall stavelser: Livshistorieteoritilnærmingen.
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35433 Skrevet 9. mai 2023 I publikumsavstemningen under generalprøven i går vant Finland foran Sverige og Norge, så det kan bli en god nordisk kveld.
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35434 Skrevet 9. mai 2023 Roadrunner skrev (Akkurat nå): Klar for senga her... Hva er dette for prioriteringer... Jeg er ikke sint, bare skuffet (og ikke veldig overrasket ),
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35436 Skrevet 9. mai 2023 Det sier jo litt når det antrekket jeg umiddelbart har færrest innvendinger mot er hun som er kledd i lakk og flammer. Jeg vil også minne dem om at de har mikrofoner, ingen grunn til å skrike
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35437 Skrevet 9. mai 2023 -Ett spinningpass från Mordor... Men diksjonen hennes har faktisk blitt bedre, selv om det fortsatt er en del å gå på. Og jeg elsker selvfølgelig ar postkortet hennes var fra Deichman.
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35438 Skrevet 9. mai 2023 Bakgrunnen til Malta blir altfor mye for meg, men kombinasjonen av en ny epic sax guy og den uforglemmelige setningen I feel better in my sweater burde jo ta dem til finale
Skravla Skrevet 9. mai 2023 #35439 Skrevet 9. mai 2023 Norge klarte seg ganske bra synes jeg. Bedre enn i den norske finalen.... og den vant hun jo.
Daria Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #35440 Skrevet 9. mai 2023 I fjor var Serbia sære, men på en måte som fascinerte og fenget. I år er de sære på den slitsomme og uinteressante måten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå