Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
AprilLudgate skrev (18 timer siden):

Korttidsseksuelt møte 😆😆😆😆

Jeg ser også her for meg kort - korttidsseksuelt. Dobbeltkort. Eventuelt trippel.

Liten tass som holder ut veldig kort tid på ons. 🍰🌺

I dag kan jeg by på uttrykket seksuell overpersepsjonsbias - menns tendens til å tro at kvinner er mer interesserte enn de faktisk er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (39 minutter siden):

I dag kan jeg by på uttrykket seksuell overpersepsjonsbias - menns tendens til å tro at kvinner er mer interesserte enn de faktisk er...

Måtte du spørre noen om en hjelpende hånd, og så trodde en fyr du mente beføling? Og det midt på Karl Johan? 😅

Skrevet

Nå skal du huske at jeg forholder meg til dette på et rent teoretisk plan, fortrinnsvis bokform. Men jeg noterer meg at hjelpende hånd er et uttrykk som skal brukes med varsomhet... :ler: 

Skrevet

Jeg satt og ventet på trikken etter dagens runde hos fysio og lot meg underholde av et par duers kamp om em brødbit - og en mann fant det hel naturlig  å stoppe og kommentere Du koser deg sånn! Jeg syntes vel det var litt store ord for at jeg smilte over en bagatell et øyeblikk, men for all del...

Skrevet

Å se bittelille Julie forsvinne i en gruppeklem med tre store sønner og mannen var jo herlig :ler: Å måtte dvele ved hver eneste familiegjenforening blir fort litt mye...

Skrevet

Som en påminnelse om at det er den første ESC-semifinalen i kveld, hvor Finland noe overraskende (hvertfall for meg) er favoritt - her er en tidligere finsk ESC-favoritt:

Det slo meg at i år er sannsynligheten høy for at vi får programledere som faktisk kan snakke engelsk - og så slo det meg at jeg faktisk ikke har fått med meg hvem det er, sannsynligheten er jo større enn vanlig for at jeg faktisk kan ha hørt om dem...

Skrevet

Oppdatering: Julia Sanina, Hannah Waddingham and Alesha Dixon :vetikke: Men de får med seg Graham Norton i finalen - nå snakker vi :hoppe: 

Skrevet
Daria skrev (På 7.5.2023 den 21.03):

07.05: Tre lest, tre kjøpt.

09.05 - Fire lest, tre kjøpt.

Evolusjonspsykologiboka (Kennair/Bendixen/Grøntvedt - En kort introduksjon til evolusjonspsykologi) er ferdiglest. Tidvis litt over mitt nivå, men interessant og lærerik og ganske engasjerende lesing - det er en type bok jeg får lyst til å gå i dialog og diskusjon med. Nytt bidra til samlingen med ord med tosifret antall stavelser: Livshistorieteoritilnærmingen.

Skrevet

Edward af Silén og jeg er klare :hoppe: 

Skrevet

Klar for senga her...

Skrevet

I publikumsavstemningen under generalprøven i går vant Finland foran Sverige og  Norge, så det kan bli en god nordisk kveld.

Skrevet
Roadrunner skrev (Akkurat nå):

Klar for senga her...

Hva er dette for prioriteringer... Jeg er ikke sint, bare skuffet (og ikke veldig overrasket :fnise: ),

Skrevet

Pyroen virker hvertfall...

Skrevet

Det  sier jo litt når det antrekket jeg umiddelbart har færrest innvendinger mot er hun som er kledd i lakk og flammer. Jeg vil også minne dem om at de har mikrofoner, ingen grunn til å skrike

Skrevet

-Ett spinningpass från Mordor...

:hoho:

Men diksjonen hennes har faktisk blitt bedre, selv om det fortsatt er en del å gå på. Og jeg elsker selvfølgelig ar postkortet hennes var fra Deichman.

Skrevet

Bakgrunnen til Malta blir altfor mye for meg, men kombinasjonen av en ny epic sax guy og  den uforglemmelige setningen I feel better in my sweater burde jo ta dem til finale :ler: 

Skrevet

Norge klarte seg ganske bra synes jeg. Bedre enn i den norske finalen.... og den vant hun jo. :ler:

Skrevet

I fjor var Serbia sære, men på en måte som fascinerte og fenget. I år er de sære på den slitsomme og uinteressante måten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...