Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, faktisk :fnise: Det dukker jo opp gamle statusoppdateringer i margen :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alltid like morsomt med de gamle statusoppdateringene synes jeg. :glare:

Skrevet

Tenkj at det er eitt år sia eg gjekk til pause heilt stum og tankefull, og til t-banen etterpå heilt euforisk grunna det fantastiske stykket! :strix:

Skrevet (endret)

Mandag fikk jeg både Aftenposten på døra :hoppe: og sms fra dem om at abonnementet mitt nå var startet. Stor stas, selvfølgelig, bar en liten hake -jeg hadde da ikke bestilt noe abonnement? :klo: Mail ble sendt til Aftenposten, som heller ikke helt visste, men de trodde det kunne skyldes at jeg var med i et testpanel? :vetikke: Det skulle hvertfall stoppe av seg etter tre uker, uten regning, så da skal jeg vel ikke klage :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Høres ut som det perfekte abonnement synes jeg. Gratis avis er aldri feil. :)

Skrevet

Gratis aviser er greit ja. :jepp:

Jeg har også hatt glede av det et par dager, og klager ikke på det. De to siste dagene jeg har kommet på hybelen har dagens adresseavis hengt på dørhåndtaket der... :nigo:

Skrevet

Jeg fant et av høsten tv-høydepunktpremierer i går (sånn mens vi venter på det nye programmet til Hans Olav Brenner :hjerte: ) -innimellom alle håpløse realityer (jeg zappet innom "Dagens mann" et par minutter forleden -det kan da ikke værer seriøst ment? De menneskene? Den programlederen? :daane: *litt uvel*) og Idol-sendinger har nrk en ny serie om Ibsens kvinner. Gårsdagens handlet om Nora, med intervjuer med skuespillere, regissører og akademikere, og klipp av hvordan Nora har blitt fremstilt i ulike land -kjempespennende :jepp: Kanskje blir jeg til og med lese-inspirert -jeg har egentlig ikke lest så mye Ibsen.

Skrevet

Å, takk, Daria! Nå minnet du meg på at jeg satte det programmet på opptak! :tommelsmil: Jeg tipper jeg ser det i kveld når det er litt rolig her igjen. *sykt barn*

Skrevet

Hallo, hvorfor sendte du meg ikke sms om det programmet da det startet?

Skrevet

Fordi jeg ikke tenkte så langt...? :vetikke: Men det er tilgjengelig på nett-tv.

Jeg har veldig lyst til å følge opp hvert program med å lese stykket det handler om, men om jeg klarer å gjennomføre er jo en annen sak...

Skrevet

Jeg ble forresten tatt for å være elev i sted -av en ungdomspolitiker :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble forresten tatt for å være elev i sted -av en ungdomspolitiker :nigo:

Ja, du ser i grunnen ganske naiv ut...

Skrevet

Jeg holder meg uforskammet godt, heter det :tunge1::fnise:

Skrevet

Elev kommer inn: Jeg har ikke fått i dette faget. Ok, sier jeg, henter en bok, registrerer og rekker ham. Elev: Er det denne?

Nei, vennen min, jeg gir deg bevisst og med vilje feil bok. Because it amuses me... :murvegg:

Skrevet

Elev kommer inn: Jeg har ikke fått i dette faget. Ok, sier jeg, henter en bok, registrerer og rekker ham. Elev: Er det denne?

Nei, vennen min, jeg gir deg bevisst og med vilje feil bok. Because it amuses me... :murvegg:

Det ville ikke overrasket meg om du hadde gjort det. :gjeiper:

Skrevet

Det ville ikke overrasket meg om du hadde gjort det. :gjeiper:

Det ville jo bare gitt mer ekstraarbeid for meg selv -så fritidsproblemer har jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...