Roadrunner Skrevet 1. mai 2023 #35321 Skrevet 1. mai 2023 Daria skrev (1 minutt siden): Det er mye av grunnet til at det er et godt program - ingen er ute etter å ta noen, dommerne kommer heller med råd og oppmuntringer, både underveis og når de vurderer. Reaksjonen til Daniel som trodde han hadde levert på bunnivå og fikk beskjed om det motsatte av Jock var jo herlig. Daniel var oppriktig overrasket! Synd han glemte å legge freekeh på tallerkenen.
Daria Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #35322 Skrevet 1. mai 2023 Nybegynnerfeil... Jeg lo høyt da han snakket om å lage kaffekopper og klistremerke til bilen med MasterChef Top 10 - this is going on my cv as well as on my instagram
AprilLudgate Skrevet 1. mai 2023 #35323 Skrevet 1. mai 2023 Bare til informasjon: Har spist kake i dag. Det var suksessterte etter ordinær oppskrift, men i TILLEGG sjokoladekrem med revet appelsinskall. Bare tenkte nevne det siden du ser på bakeprogrammer på TV.
Daria Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #35324 Skrevet 1. mai 2023 Det hørtes da usedvanlig lite fristende ut - hvor kan jeg få testet den, sa du...?
Sauen Shaun Skrevet 1. mai 2023 #35325 Skrevet 1. mai 2023 Jeg har også spist kake i dag. To kakestykker til og med. Har vært i 60-årsdag.
Daria Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #35326 Skrevet 1. mai 2023 Å snakke så mye om kake når jeg er sulten er egentlig ganske ufint...
Daria Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #35328 Skrevet 1. mai 2023 Sikkert praktisk når man først har en i huset, men jeg tror det finnes enklere løsninger når man egentlig bare er ute etter kake...
Daria Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #35329 Skrevet 2. mai 2023 I dag er en sånn dag hvor 45 minutter i praksis tar hele dagen - jeg har fysiotime kl 15...
Sauen Shaun Skrevet 2. mai 2023 #35330 Skrevet 2. mai 2023 Det er et sånt tidspunkt hvor ingenting blir gjort før og ingenting etterpå…
Daria Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #35331 Skrevet 2. mai 2023 Jeg dumper ned i stolen i garderoben etter timen med lett skjelvende bein og en ganske solid utpust - og bak meg ler fysio -"Phio!" Den hørte jeg! I et uoppmerksomt og ubevoktet øyeblikk la jeg på et par knebøy-repetisjoner i første sett - jeg husket å telle, jeg bare glemte når jeg skulle stoppe Jeg vet at hvis jeg forteller det til fysio, som ikke var til stede da det skjedde, vil det få følger, men jeg vet jo også at jeg tross alt gjør dette for min egen del, og klarer jeg å øke litt er jo det en god ting. Dessuten har jeg jo lyst til å skryte...
Daria Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #35333 Skrevet 2. mai 2023 Behovet for å skryte (og tanken om at det tross alt er en fordel at hun vet hvordan det ligger an, i alle retninger) vant - med den forutsigbare responsen -Så flott! Da holder vi oss der...
Daria Skrevet 2. mai 2023 Forfatter #35334 Skrevet 2. mai 2023 Alvin Porkface Av annet matnytt kan Darias opplysningstjeneste informere om at Tyrkisk pepper i isform var en overraskende positiv opplevelse - de resterende syv i fryseren skal nok forsvinne uten nevneverdige problemer... Sjokokirsj i boks høres også lovende ut, men jeg har en annen isboks jeg må tømme før jeg kan utforske dette nærmere (det er spørsmål om fryserplass...).
Sauen Shaun Skrevet 3. mai 2023 #35335 Skrevet 3. mai 2023 Tyrkisk pepper is høres bare kjempegodt ut Og sjokokirsj savner jeg i de små begerene de kom i før.
Daria Skrevet 3. mai 2023 Forfatter #35336 Skrevet 3. mai 2023 Mitt skip er lastet med bok, te, kjeks, sitteunderlag, lesesolbriller og solkrem - og en ikke helt ubetydelig dose stress. Også kjent som en dagsplan med både sjelevrenging og utelesing på menyen...
Daria Skrevet 3. mai 2023 Forfatter #35337 Skrevet 3. mai 2023 Mitt skip/sommerfuglmønstrede ryggsekk var også lastet med pulsvanter - mer essensielt enn solkremen, viste det seg. Bok, te og kjeks ute og bokprat, fag og følelser inne, og vandring på brostein både med og uten staver - her har det vært påfyll og utfordringer for de fleste behov. Dessuten svømte det et andepar rundt i dammen som er reparert og vannfylt igjen - om noen uker kan jeg gå og se etter andunger
Daria Skrevet 3. mai 2023 Forfatter #35338 Skrevet 3. mai 2023 Temaet er fruktsalat, og Montana griper etter den største fisken hun finner. Jeg er skeptisk - og spent...
Daria Skrevet 3. mai 2023 Forfatter #35339 Skrevet 3. mai 2023 -It is kind of like onion and feet at the same time - sa han og stappet durianfrukt i vaniljesausen sin. Jeg er fortsatt skeptisk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå