Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Det er mye av grunnet til at det er et godt program - ingen er ute etter å ta noen, dommerne kommer heller med råd og oppmuntringer, både underveis og når de vurderer. Reaksjonen til Daniel som trodde han hadde levert på bunnivå og fikk beskjed om det motsatte av Jock var jo herlig.

Daniel var oppriktig overrasket! Synd han glemte å legge freekeh på tallerkenen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nybegynnerfeil... Jeg lo høyt da han snakket om å lage kaffekopper og klistremerke til bilen med MasterChef Top 10 - this is going on my cv as well as on my instagram :rulle: 

Skrevet

Bare til informasjon:

Har spist kake i dag. Det var suksessterte etter ordinær oppskrift, men i TILLEGG  sjokoladekrem med revet appelsinskall. 

Bare tenkte nevne det siden du ser på bakeprogrammer på TV. 

Skrevet

Det hørtes da usedvanlig lite fristende ut - hvor kan jeg få testet den, sa du...? :sikle: 

Skrevet

Jeg har også spist kake i dag. To kakestykker til og med. :sikle: Har vært i 60-årsdag. 

Skrevet

Å snakke så mye om kake når jeg er sulten er egentlig ganske ufint...

Skrevet

Mannfolket i huset som lager 🍰

Skrevet

Sikkert praktisk når man først har en i huset, men jeg tror det finnes enklere løsninger når man egentlig bare er ute etter kake...

Skrevet

I dag er en sånn dag hvor 45 minutter i praksis tar hele dagen - jeg har fysiotime kl 15...

Skrevet

Det er et sånt tidspunkt hvor ingenting blir gjort før og ingenting etterpå… 

Skrevet

Jeg dumper ned i stolen i garderoben etter timen med lett skjelvende bein og en ganske solid utpust - og bak meg ler fysio -"Phio!" Den hørte jeg! :ler: I et uoppmerksomt og ubevoktet øyeblikk la jeg på et par knebøy-repetisjoner i første sett - jeg husket å telle, jeg bare glemte når jeg skulle stoppe :fnise: Jeg vet at hvis jeg forteller det til fysio, som ikke var til stede da det skjedde, vil det få følger, men jeg vet jo også at jeg tross alt gjør dette for min egen del, og klarer jeg å øke litt er jo det en god ting. Dessuten har jeg jo lyst til å skryte... :ler: 

Skrevet

Du har et aldri så lite dilemma der. :ler: 

Skrevet

Behovet for å skryte (og tanken om at det tross alt er en fordel at hun vet hvordan det ligger an, i alle retninger) vant - med den forutsigbare responsen -Så flott! Da holder vi oss der... :ler: 

Skrevet

Alvin Porkface :rulle:

Av annet matnytt kan Darias opplysningstjeneste informere om at Tyrkisk pepper i isform var en overraskende positiv opplevelse - de resterende syv i fryseren skal nok forsvinne uten nevneverdige problemer... Sjokokirsj i boks høres også lovende ut, men jeg har en annen isboks jeg må tømme før jeg kan utforske dette nærmere (det er spørsmål om fryserplass...). :dobbelis:

Skrevet

Tyrkisk pepper is høres bare kjempegodt ut :sikle: Og sjokokirsj savner jeg i de små begerene de kom i før. :sikle: 

Skrevet

Mitt skip er lastet med bok, te, kjeks, sitteunderlag, lesesolbriller og solkrem - og en ikke helt ubetydelig dose stress. Også kjent som en dagsplan med både sjelevrenging og utelesing på menyen...

Skrevet

Mitt skip/sommerfuglmønstrede ryggsekk var også lastet med pulsvanter - mer essensielt enn solkremen, viste det seg. Bok, te og kjeks ute og bokprat, fag og følelser inne, og vandring på brostein både med og uten staver - her har det vært påfyll og utfordringer for de fleste behov. Dessuten svømte det et andepar rundt i dammen som er reparert og vannfylt igjen - om noen uker kan jeg gå og se etter andunger :hoppe: 

Skrevet

Temaet er fruktsalat, og  Montana griper etter den største fisken hun finner. Jeg er skeptisk - og spent... :fisk:

Skrevet

-It is kind of like onion  and feet at the same time - sa han og stappet durianfrukt i vaniljesausen sin. Jeg er fortsatt skeptisk... 

Skrevet

Nå må vi vel snart bli kvitt Reka??? :pls:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...