Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var han soneansvarlig eller zoomansvarlig...? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Island stryker på alt som har med diksjon å gjøre, og har en stemme som høres ut som om den er helt på bristepunktet. Men man så jo fysioterapeuten på slutten :fnise: 

Skrevet

-Hun glir litt over i Ungdommens kulturmønstring...

Jeg liker ham :rulle: 

Skrevet

Sunnmøringen som sang på engelsk for Hellas synes Island burde holdt seg til morsmålet...

Skrevet

Men kjære vene, Nederland, det får da være grenser for depping. Det store spørsmålet blir jo om de har noe kjemi på scenen, duettpartnere i ESC har ofte ikke det...

Skrevet

Jeg kan jo ikke skrive om duett i ESC-sammenheng uten å havne her...

Skrevet

Dagens ord: Gåseleverballade :ler:

Skrevet

Portugal er av de låtene som ville vært fullstendig håpløse i enhver annen sammenheng, men som faktisk appellerer litt til meg i ESC :ler: 

Skrevet

Nei, hun synger da virkelig ikke dritbra...

Skrevet

Georgia synger ikke - hun skriker. Det blir veldig slitsomt veldig fort...

Skrevet

En ESC-sang om Edgar Allan Poe - nå har jeg sett det også :fnise: Jeg forventer en ravn på scenen...

Skrevet

Livmor-delere var jo også et ord... :fnise: 

Aserbadjan-Beatles startet så lovende, men ble litt anmassende etter hvert.

Skrevet

Og med Tyskland fant jeg muteknappen for første gang i kveld...

Skrevet

...og da drar jeg hjem!

Vi kan slå følge, Kevin :ler: 

Skrevet

Vokalen til Sveits ligger minst en oktav under det introen legger opp til - det kommer litt brått på. Jeg er overbevist om at refrenget har deltatt før, men det er det jo gode grunner til. Den vokser på meg.

Skrevet

-Jeg liker ham kjempegodt som person.

Så de kjenner hverandre privat...?

Skrevet

Det er mulig Israel kan påberope seg å stand out like a unicorn, men det er jo ikke nødvendigvis en god ting...

Men snille dere, å være en enhjørning handler rett og slett om å være unik.

Skrevet
Daria skrev (16 timer siden):

Det hadde dukket opp skumle nye ting på fysikalske. Fysio introduserte meg til en beinpress-maskin og den gjorde umiddelbart inntrykk. For ikke å snakke om at jeg er spent på hvilke nye steder jeg vil være støl i morgen...

Jeg er faktisk ikke nevneverdig støl noe sted - men til gjengjeld prikker og maurer det en hel del mer enn normalt. Forutsigbarhet er som kjent for pingler... Teaterplaner senere i dag, fram til det  blir det nok primært å ligge til lading. 

Skrevet

Hva skal du se på teateret? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...