Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir James mer eller mindre skeptisk hvis jeg påpeker at han faktisk snakket engelsk, ikke dansk, under den nasjonale finalen...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vi håpe at Ukraina brukte opp alle sympatistemmene sine i fjor?  Dette er bare rotete og slitsomt, inkludert videoen som  jeg ikke klarer å se på.

Skrevet

Finnen får morsmålspoeng (og muligens en tvangstrøye), men der stopper det...

Skrevet

Albania stiller med sin versjon av Circle of Life 🦁

Skrevet

Stian, jeg minner om at du ikke er på Lindmo nå...

Skrevet

-Nå skal vi til Polen, og vi trenger ikke selge doruller for å komme oss dit...

:hoho: 

Skrevet

Polen er glad i puppesyngedamene sine. Denne har vært med før, jeg setter min lit til at panelet husker det jeg ikke helt klarer å plassere...

Skrevet

Igjen:

Daria skrev (6 minutter siden):

Stian, jeg minner om at du ikke er på Lindmo nå...

Skrevet (endret)

Jeg vil bare sove. Årets mest lovende tittel - hverfall når det gjelder dårlige vitser - fra Serbia. Og jeg kan jo bare si meg enig nokså umiddelbart... Sceneshowet er jo åpenbart inspirert av Tix, og så visuelt slitsomt at jeg må se bort.

Endret av Daria
Skrevet

-Det er ikke det verste koko-bidraget jeg har sett...
-Hva kunne vært verre?!

:rulle: 

Skrevet

Slovenia har også en litt ubestemmelig "Denne har jeg hørt før"-følelse - en ESC-tradisjon med lange røtter. Men den er jo ganske kjedelig...

Skrevet

Nå må jeg jo faktisk sjekke ut en live-framføring av Slovenia...

Skrevet

Estland har interessant stemme, jeg er ikke like overbevist om låta.

Skrevet

Det tok neste to hele episoder før Kevins første Celine-referanse - jeg er imponert :fnise:

Skrevet

I wrote a song er jo også en tittel... Storbritannia er den type bidrag jeg hører at har potensiale, uten at det egentlig appellerer til meg.

Skrevet
Daria skrev (24 minutter siden):

Nå må jeg jo faktisk sjekke ut en live-framføring av Slovenia...

Jeg skjønner poenget - her er det jo bøttevis med sjarm og energi som ikke kom fram på videoen.

Skrevet

Jeg tror det er Bohemian Rhapsody de prøver å allsynge på uteserveringen- alt jeg er i tvil sier vel det meste om resultatet... :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (21 timer siden):

RR og Sauen bør verdsette hvor mye innsats det koster meg å ikke kommentere dagens elimineringsresultat...

Det verdsettes høyt :thankyou:

Skrevet

Alt (innen rimelighetens grenser) for deg... :kyss: :ler:

Dagens store fysiske utskeielser har vært en tur i butikken (tiden er overmoden for en storlevering fra Meny, men med påfyll av melk og frukt (og smågodt) skal jeg klare meg til mandag) og en forsiktig start på prosjekt balkongrydding. Hver gang jeg er innom Kiwi, blir jeg minnet om hjemleveringens store fortrinn - en ting er at det blir levert på døra, men jeg slipper å gå i butikken og irritere meg over de ansatte som når de skal sette på plass varer sprer esker og rot så det knapt er mulig å komme fram, selv står så de blokkerer hyller og skkap og knap ser at det er kunder som prøver å komme til, og ikke minst snakekr så høyt og privat seg imellom at jeg blir pinlig berørt på deres vegne. Mvh gammel og grinete... (Dagens høydepunkt var fortellingen om han som satt på en gravstein (nei, jeg vet ikke hvorfor) som veltet brakk beinet hans rett av! Jeg holdt på å gå bort og si at det var til pass for ham...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...