Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skravla skrev (2 timer siden):

Kevin V på Adresse Liverpool til Staysman etter en av hans historier: "Et råd - fortell aldri denne historien igjen" 

Jeg digger Kevin i MGP altså. 

Jeg er helt enig med Kevin - jeg mistet interessen lenge før han kom til poenget :ler: Jeg lurer også veldig på hvor pris den aktuelle damen setter på å bli omtalt som "av-og-på-kjæreste"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (18 minutter siden):

Jeg ble ikke veldig positivt overrasket... Det virkelig interessante er jo at min umiddelbare reaksjon var knyttet til engelskuttalen - hos Australia...

Den reagerte jeg på også. 

Skrevet

Neineinei, den må jo være på italiensk. Lille venn, dette er du ikke gammel nok til å uttale deg om...

Skrevet
Daria skrev (16 minutter siden):

16-åringer med gitar var hakket mer sjarmerende da jeg også var 16 - og de fleste av de jeg kjente sang bedre enn grekeren, selv om det tar seg litt opp etter hvert. Merkelig oppbygd sang, det mangler litt struktur.

Falt hverken for sang eller stemme. Var noe rart med den sangen.

Skrevet

Siden dere spør, Malta - ja, jeg vil danse :danse:Særlig når de stiller med en ny Epic Sax Guy...

Skrevet

Armenia hadde antydning  til potensiale i introen, og så gikk alt åt skogen. Slitsom og masete, muteknappen ble tatt i bruk...

Skrevet
Daria skrev (12 minutter siden):

Ooooh, Italia :strix: *ligger i en dam på gulvet* Det er så jeg kan vurdere å stemme...

Jeg var litt der etter Frankrike..... 

Skrevet

Kevin, må vi bli uvenner over dette...? At Stian kan falle for sånt, har jeg mer forståelse for...

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Jeg var litt der etter Frankrike..... 

Jeg har ikke kommet til Frankrike ennå...

Skrevet

I know.... bare bygger opp forventningene litt. :ler:

Skrevet

Vuggesang ville jeg vet ikke kalt Latvia, men kjedelig var den...

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Vuggesang ville jeg vet ikke kalt Latvia, men kjedelig var den...

Den var litt sånn som hjernen blokket ut og så ble overrasket når de plutselig diskuterte en sang jeg ikke trodde jeg hadde hørt...... 

Skrevet

Ikke et godt tegn :ler: 

Skrevet

Frankrike hadde meg til rytmene kom...

Skrevet

-Hadde jeg ikke vært gift og heterofil - men det siste  er jeg litt usikker på akkurat nå...

:fnise: 

Skrevet

Det blir nå en kort pause, før vi går løs på neste episode :opplyser:

*henter mer te*

Skrevet

Så konservativ og ordentlig Kevin så ut nå, da... Jeg er instinktivt skeptisk til gjestedommere jeg aldri har hørt og og hvis identitet i sin helhet knyttes til reality-tv og sosiale medier.

Skrevet

Kjära nån, så søt James er... :fnise: 

Skrevet

Jeg så den danske finalen, dette var ikke min favoritt. Han får plusspoeng for håret, da...

Skrevet

Jeg  elsker hvordan Kevin kan si han slentrer av gårde og få det til å høres ut som både en sedelighetsforbrytelse og en personlig fornærmelse :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...