Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oi... husker den episoden. Heldigvis så gikk det bra. :enig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dramatikk på barne-tv -Kim falt over gammelkanten! :overrasket:

*ser SkrimmelSkrammel med stor entusiasme*

:fnise:

Det skjedde forrige uke også! :blink:

Skrevet

Jeg husker vel stort sett bare Jul i Skomakergata. :fnise:

Skrevet

Dramatikk på barne-tv -Kim falt over gammelkanten! :overrasket:*ser SkrimmelSkrammel med stor entusiasme*:fnise:

Jeg husker også den episoden! :ler:

Det er jo Cheezy Keys -de er så søte... :fnise:

:jepp:

Skrevet

Jeg husker vel stort sett bare Jul i Skomakergata. :fnise:

Den har jeg på dvd, og har store planer om å se en episode hver dag i advent i år også. :jepp:

Skrevet

Hadde jeg fullført den utdannelsen jeg prøvde meg på, så hadde jeg søkt tvert. :digge:

Skrevet

Den gang jeg jobbet i Deichmann så tror jeg bare det var leder som hadde bibliotekutdanning. De øvrige ansatte skulle være mer for musikk enn bøker. Men utdanningen har vel også forandret seg på 10-15 år. :)

Skrevet

Musikkavdelingen på Hoveddeichman er jo egentlig ikke sammenlignbart med noe. Det er bare et fåtall av de andre folkebibliotekene som i det hele tatt har egen musikkbibliotekar, å kunne ha mer enn en ansatt i musikkavdelingen er nærmest science fiction...

Forøvrig var musikk eget (valg)fag da jeg studerte :jepp:

Skrevet

Musikkavdelingen på Hoveddeichman er jo egentlig ikke sammenlignbart med noe. Det er bare et fåtall av de andre folkebibliotekene som i det hele tatt har egen musikkbibliotekar, å kunne ha mer enn en ansatt i musikkavdelingen er nærmest science fiction...

Forøvrig var musikk eget (valg)fag da jeg studerte :jepp:

Musikkavdelingen på Hoveddeichman var vel strengt tatt en gjeng musikkentusiaster som til slutt ble samlet i en avdeling for å vite hvor man hadde dem. De var en herlig gjeng.

Skrevet

Musikkavdelingen på Hoveddeichman var vel strengt tatt en gjeng musikkentusiaster som til slutt ble samlet i en avdeling for å vite hvor man hadde dem. De var en herlig gjeng.

:rulle:

Skrevet

Du skal ikke søke, da? ;) Kortere vei til jobb!

Skrevet

Pop-interessen min er ikke det den en gang var (rock har aldri vært min greie...), så det spørs vel om jeg har den entusiasmen de er ute etter. :fnise:

Skrevet

Mandag :Gjesp: Nei, jeg tror ikke det var tilfeldig at jeg mellom duppene på toget hadde Jan Eggums Nesten ikkje tilstede surrende i hodet... :fnise:

Fikk pakket opp en del i helgen -det er ikke så mye som gjenstår, men det ligger så jevnt spredt utover... :ler: Det er mye smårot uten åpenbar plassering som står igjen, samt en del onde sirkler av typen "For å få ryddet bort A, må jeg først tømme B, hvis innhold skal på C, som er full av alt som skal flyttes til D, men da må jeg først få unna A"... Og slik går no dagan :filer:

Dessuten var jeg flink husmor og skrev ukesmeny og tilhørende handleliste -en ting mindre å tenke på.

Skrevet

Plutselig er A,B,C og D på plass, også husker du ikke hvor alt er. :ler:

Skrevet

Facebook forteller meg at i morgen er det akkurat et år siden jeg så Next to Normal første gang -det må vel sies å være en av de forestillingene som har gjort mest inntrykk. En måned, en uke og to dager til nypremieren :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Facebook forteller meg at i morgen er det akkurat et år siden jeg så Next to Normal første gang -det må vel sies å være en av de forestillingene som har gjort mest inntrykk. En måned, en uke og to dager til nypremieren :hoppe:

Fortalte fb det sånn helt uoppfordret? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...