Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg klikker meg litt på måfå rundt i Bokklubbens "De som kjøpte denne kjøpte også"-forslag  - nettvarianten av å vandre  hyllelangs og gresse i bokhandelen og havnet på en med overskriften The most moving, unforgettable book you will read, inspired by true events. Hvorden forsikre seg om at jeg mister interessen umiddelbart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en bok  jeg holder på med er hovedpersonen en singel kvinne på 42 og hun slår fast at 42 definitivt er mer middelalder enn  40 eller 41 - jeg antar at dette er forklaringen på at jeg nettopp sto og strøk ytterjakker...

Skrevet

Årets første hint av solbrenthet er et faktum, en rød trekant som passer akkurat inn i kjoleutringingen. Jeg husket  å smøre ansiktet før jeg gikk ut, men tenkte ikke på at det kunne være varmt tok til å åpne jakka...

Skrevet

Jeg sier ikke at tiden er overmoden for å vaske vekk tannpastaflekkene på baderomsspeilet, men i dag tidlig så jeg plutselig Orion... :fnise:

Skrevet
Daria skrev (20 minutter siden):

Jeg sier ikke at tiden er overmoden for å vaske vekk tannpastaflekkene på baderomsspeilet, men i dag tidlig så jeg plutselig Orion... :fnise:

:fnise:

Skrevet

Om jeg ikke ser Orion i treningssalen, føles det som om jeg er på nippet til å se stjerner innimellom... -Hva tror  du om litt mer vekt?, spurte fysio, og det trodde jeg i grunnen  ikke... Hun var jo også lite taktisk som spurte under siste sett, ikke første :fnise: Jeg løfter fire kilo på strake armer fra ankelhøyde og til over hodet når jeg gjør knebøy - kanskje ikke så mye i den store sammenheng, men det merkes...

I kveld er det senioraften i filharmonien - på scenen (i salen er det alltid senioraften, med mindre det er Harry Potter-kveld). Dirigentlegende Herbert Blomstedt er 95 år gammel og fortsatt i full drift :dåne:

Skrevet

Jeg er imponert over at du i det hele tatt kombinerer vekter og knebøy :klappe: Her er det mer enn nok å klare knebøy uten vekter… 

Skrevet

Det er jo en stund siden jeg ble konfrontert med konseptet knebøy for første gang - jeg begynte ikke med vekter, for å si det sånn...

Skrevet

Her begynte man for tre uker siden (etter et år på sofaen)… 

Skrevet

Jeg dro meg opp av senga, innstilt på sjelevrengningsøkt fulgt av utelesing på festningen, og ble møtt av melding om avlyst time. Så da er det store spørsmålet hva jeg skal gjøre i stedet - kroppen synes ikke en rolig, planløs dag høres så dumt ut, men hodet var innstilt på mer aktivitet både på den ene og andre måten og er ikke umiddelbart villig til å koble om.

Skrevet

Det ramlet litt uventede sosiale planer ned i fanget mitt, så da blir det en tur ut etter hvert. Men først skal jeg oppdatere meg på gårsdagens MC, hvor svart/hvitt-retten med blekksprut og kamskjell ikke er det mest visuelt fristende jeg har sett, uansett hvor klassisk og fantastisk den visstnok er. Det ser jo ut som fiskeboller og en litt flattrykt nepe i sjokoladesaus...

Skrevet

Når jeg har et ubesvart anrop fra Mekonomen på Hadeland, velger jeg  å anta at de har ringt feil... :fnise: 

Jeg har hatt samvær med min tante på St. Hanshaugen, fått pratet litt og vandret litt (de bakkene burde glede fysio) og ikke minst sett henne skjelle ut en sparkesyklist som fortjente det :ler: 

Skrevet

Min Etsy-erfaring fra de siste par måneder...

1)Kom raskt, sendingen kunne spores hele veien og var sendt fra samme sted og samme avsender som sto oppgitt. Vedlagt visittkort med underskrift fra selger.
2)Kom innenfor anslått leveringstid, med en helt annen avsender og sendt fra Ukraina, ikke fra Storbritannia. Ikke noe følgebrev/vedlegg.
3)Pakken kom flere uker etter anslått leveringstid. Sendt fra Taiwan, ikke Australia, med bare en postboks-avsender. da jeg  åpnet konvolutten fant jeg en ny, forseglet konvolutt adressert til en annen mottaker i Norge, og i den konvolutten lå det noe helt annet enn den brosjen jeg hadde bestilt(og jeg tror neppe det var en phone case, som var beskrivelsen på den andre konvolutten, heller. Mer en beholder for tannpirkere...). Ikke noe følgebrev av noe slag. Jeg har sendt beskjed til selger, men har ikke så store forhåpninger.

Det er ikke sikkert jeg gjør dette til en vane...

Skrevet

Kevin V på Adresse Liverpool til Staysman etter en av hans historier: "Et råd - fortell aldri denne historien igjen" 

Jeg digger Kevin i MGP altså. 

Skrevet

:rulle: 

Jeg har ikke fått sett første episode ennå, men planlegger livekommentering av nummer to i kveld og vil komme tilbake til den første) :opplyser:

Skrevet

Jeg hadde ikke fått med meg at det hadde gått en gang allerede men skylder på operaen. Vi snakket MGP under fredagskaffen så sa noen at det hadde vært en. Så da ble det middagsfølge. 

Kjente at det var litt rart at det ikke lå noe her i dagboken så jeg trodde nesten ikke på kollegaen min. 😌

Skrevet

Jeg var tross alt også i operaen... :fnise: 

Skrevet

Your filleting skills leaves a lot to be desired ble i tekstingen til Filleteringsevnene dine er misunnelsesverdige. :himle: Same, same - eller  det stikk motsatte...

Skrevet
Daria skrev (31 minutter siden):

:rulle: 

Jeg har ikke fått sett første episode ennå, men planlegger livekommentering av nummer to i kveld og vil komme tilbake til den første) :opplyser:

Jeg vil faktisk komme tilbake til den første episoden allerede i forkant av den andre - så snart dagens MC-episode er over ca 19.30. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...