Daria Skrevet 4. april 2023 Forfatter #35041 Skrevet 4. april 2023 Det finnes jo leiligheter som går over flere plan med spiraltrapp - det ser stilig ut, men jeg ville nok ikke valgt det selv (selv uten de åpenbare begrensingene)...
Sauen Shaun Skrevet 4. april 2023 #35042 Skrevet 4. april 2023 Daria skrev (16 minutter siden): Det finnes jo leiligheter som går over flere plan med spiraltrapp - det ser stilig ut, men jeg ville nok ikke valgt det selv (selv uten de åpenbare begrensingene)... Ikke alt stilig som er praktisk…
Daria Skrevet 5. april 2023 Forfatter #35043 Skrevet 5. april 2023 Dagen ser så mye bedre ut med ni timers søvn enn med tre... Det er sol og varmt og vår ute, jeg har ingen planer - park eller sjø blir vel det store spørsmålet.
Daria Skrevet 5. april 2023 Forfatter #35044 Skrevet 5. april 2023 Det ble park Lesing i Slottsparken og en tur innom blomsterbutikken for noen kvister å henge påskeeggene mine. Jeg tror det er bortimot 20 år siden jeg malte dem, det er jo egentlig ganske imponerende at fire av seks fortsatt er hele... Duker er strøket, pynt hentet opp av esken og det lå et påskekort (og et brev) i postkassen 🐣
Daria Skrevet 5. april 2023 Forfatter #35045 Skrevet 5. april 2023 -Date night... If I'm served carrots and dip I'm probably not calling him again... Mel har jo et poeng...
Daria Skrevet 5. april 2023 Forfatter #35046 Skrevet 5. april 2023 Daria skrev (På 3.4.2023 den 15.53): 03.04: Fire lest, to kjøpt. Som sagt, bokklubbpakke, med en roman-dobbel (eventuelt kvadruppel)... Harvest av Georgina Harding, som er en av mine forfatteroppdagelser de siste årene, og The Balkan Trilogy av Olivia Manning, om et ektepar under annen verdenskrig, originalt utgitt på 60-tallet. En nett liten 3-i-1-bok på drøyt 1000 sider... 05.04: Fire lest, tre kjøpt. Ny pakke fra bokklubben - en biografi om Alexandra, den siste tsarina.
Roadrunner Skrevet 5. april 2023 #35047 Skrevet 5. april 2023 Her ble det en liten venninneskravlelabbetur i kveldssola - gjorde godt!
Daria Skrevet 5. april 2023 Forfatter #35048 Skrevet 5. april 2023 Så deilig Her er det spådd sludd i morgen, det er bare å stålsette seg...
Daria Skrevet 5. april 2023 Forfatter #35049 Skrevet 5. april 2023 (endret) Daria skrev (2 timer siden): 05.04: Fire lest, tre kjøpt. Ny pakke fra bokklubben - en biografi om Alexandra, den siste tsarina. 05.04: Fem lest, Ingen kjøpt. Tre kjøpt, siden RR insisterer... Sabina av Karsten Alnæs er en biografisk roman om Sabina Spielrein - russisk-jødisk lege og psykoanalytiker som var både pasient hos og elskerinne til Carl Jung og også kjente og påvirket Sigmund Freud. Boka følger livet hennes, men også døden, historien hopper mellom en relativt kronolog livshistorie og en skildring av hennes siste dager. Etter mange år i Sentral-Europa flyttet hun med man og barn på 1920-tallet tilbake til Russland, hvor psykoanalysen etter hvert ble forbudt, og hvor hun som tilhørende den jødiske eliten ikke fikk en god skjebne. Endret 5. april 2023 av Daria
Roadrunner Skrevet 5. april 2023 #35050 Skrevet 5. april 2023 Daria skrev (7 minutter siden): 05.04: Fem lest, Ingen kjøpt. Sabina av Karsten Alnæs er en biografisk roman om Sabina Spielrein - russisk-jødisk lege og psykoanalytiker som var både pasient hos og elskerinne til Carl Jung og også kjente og påvirket Sigmund Freud. Boka følger livet hennes, men også døden, historien hopper mellom en relativt kronolog livshistorie og en skildring av hennes siste dager. Etter mange år i Sentral-Europa flyttet hun med man og barn på 1920-tallet tilbake til Russland, hvor psykoanalysen etter hvert ble forbudt, og hvor hun som tilhørende den jødiske eliten ikke fikk en god skjebne. Nå jukser du!
Daria Skrevet 5. april 2023 Forfatter #35051 Skrevet 5. april 2023 (endret) Oops Det var ikke meningen, altså, bare en liten freudiansk glipp... Endret 5. april 2023 av Daria
Daria Skrevet 6. april 2023 Forfatter #35053 Skrevet 6. april 2023 Det er snø i lufta, halvparten av nabolagets gneldrebikkjer har stått utenfor her før jeg var våken (forslag: Kan du ikke gå fra bikkja uten at den bjeffer av sine lungers fulle hals til du er tilbake - så ikke gå fra bikkja!), jeg har glemt å ta opp brød fra fryseren og feriesøvnen har slått til for fullt - dvs den har dratt på ferie andre steder... Jeg trenger helt klart te. (Jeg har også halvstekte rundstykker i fryseren, så jeg lider ingen nød - det blir frokost).
Daria Skrevet 6. april 2023 Forfatter #35054 Skrevet 6. april 2023 Te i kannen (og koppen), rundstykker i ovnen, Bake-off på skjermen. Kvinnen i morgenkåpe på sofaen. Isbilen utenfor.
Daria Skrevet 6. april 2023 Forfatter #35055 Skrevet 6. april 2023 Tur i snøvær og påfølgende trening (innendørs...) gjennomført. Dusj, te (kanskje kakao?), sjokolade, vafler, mat, bøker, MasterChef er alle planlagte punkter på dagens agenda, men rekkefølge og mengde blir tatt litt på sparket...
Daria Skrevet 6. april 2023 Forfatter #35056 Skrevet 6. april 2023 Jeg er ren og velduftende (et hint av kokos... 🥥 ) og har spist middag ( ) , det er MasterChef på skjermen, nystekte vafler på kjøkkenet og te og sjokolade på bordet, og tv-programmet antyder lesetid i kveld... ✔️
Daria Skrevet 6. april 2023 Forfatter #35057 Skrevet 6. april 2023 Hadde jeg vært i en elimineringsrunde i MC (det ville vært den aller første, og jeg ville røket rett ut ), ville jeg sannsynligvis på et tidlig tidspunkt skreket Hold kjeft! til gjengen på galleriet. "Oppmuntrende" tilrop er bare irriterende og distraherende (særlig når de i tillegger så selvfølgelige som mye av det de kommer med her), og jeg er så lykkelig over at fysio ikke er av de verste på det området. Jeg slet litt med å holde maska den gangen en eldre dame på en av syklene tok på seg å være heiagjeng mens jeg drev med styrkeøvelser - det var jo så godt ment, men... Jeg krysser fingrene for at Daniel ikke ryker i denne runden, så da gjør han vel det...
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2023 #35058 Skrevet 7. april 2023 Heldigvis klarte både Daniel og Tommy seg gjennom elimineringa
Cata Skrevet 7. april 2023 #35059 Skrevet 7. april 2023 Sauen Shaun skrev (59 minutter siden): Heldigvis klarte både Daniel og Tommy seg gjennom elimineringa Godt Tommy klarte seg, men jeg hadde heller sett at Harry måtte gå og Jenn hadde klart seg.
Sauen Shaun Skrevet 7. april 2023 #35060 Skrevet 7. april 2023 Cata skrev (3 minutter siden): Godt Tommy klarte seg, men jeg hadde heller sett at Harry måtte gå og Jenn hadde klart seg. Der er jeg veldig enig…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå