Daria Skrevet 18. august 2011 Forfatter #3482 Skrevet 18. august 2011 (endret) Slankebok for småjenter All PR er åpenbart ikke god PR... Endret 18. august 2011 av Daria
Daria Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3483 Skrevet 19. august 2011 Alltid kjekt å få blåst ut litt om morgen Jeg er så lei av disse trådene hvor butikkansatte syter over hvor ubrukelige kundene er og hvor grusomt de har det -hvis det verste de opplever på jobb er kunder som ikke svarer når de hilser eller ikke er raskt nok oppe med lommeboka, er det ikke så synd på dem. Tror en del kunne hatt godt av å tenke over hva "serviceyrke" innebærer...
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2011 #3484 Skrevet 19. august 2011 Slankebok for småjenter All PR er åpenbart ikke god PR... Slankebok for småjenter. Den burde vært forbudt. Alltid kjekt å få blåst ut litt om morgen Jeg er så lei av disse trådene hvor butikkansatte syter over hvor ubrukelige kundene er og hvor grusomt de har det -hvis det verste de opplever på jobb er kunder som ikke svarer når de hilser eller ikke er raskt nok oppe med lommeboka, er det ikke så synd på dem. Tror en del kunne hatt godt av å tenke over hva "serviceyrke" innebærer... Det er en del butikkansatte som burde tenke over hvordan de behandler kundene også. Jeg forventer ihvertfall en viss service når jeg kommer i butikken. Og noe sier meg at de som klager i trådene her på KG, er de samme jeg som kunde misliker å møte i butikken.
Daria Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3485 Skrevet 19. august 2011 Den tanken har slått meg også... En del av dem tror åpenbart at kunden er til for dem, ikke omvendt.
Daria Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3486 Skrevet 19. august 2011 Paranioa er en fin bil... Og forøvrig -"jeg er ikke så god på tall" er ingen unskyldning for å ikke ha betalt skatt. Selger du bilder for flere millioner og ikke har peil på økonomi, så skaffer du deg en revisor...
backstage Skrevet 19. august 2011 #3487 Skrevet 19. august 2011 Planer for helgen, fraulein Daria? Skal solen nytes fra egen balkong, skal en av hovedstadens scener besøkes, eller skal du danse med flagrende hår under paraplyen på vei til babyer du kjenner? Ha en fin helg, okke som!
Daria Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3488 Skrevet 19. august 2011 Lørdag skal jeg frelse nye sjeler til Det Rette Parti, alternativt dele ut rettferdig sjokolade og rødgrønne ballonger til barn (mest det siste, regner jeg med ) og på fest, søndagen bør vel vies til Fornuftige Ting I Heimen -jeg savner tilgang til sofa og spisebord....
Daria Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3489 Skrevet 19. august 2011 Dette hørtes jo litt gøy ut -men hvor fristende kommer det til å være å skulle dra seg ut i regnet en fredagskveld...?
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2011 #3490 Skrevet 19. august 2011 Paranioa er en fin bil... Og forøvrig -"jeg er ikke så god på tall" er ingen unskyldning for å ikke ha betalt skatt. Selger du bilder for flere millioner og ikke har peil på økonomi, så skaffer du deg en revisor... Og det er flere som er enig med deg gitt.
backstage Skrevet 19. august 2011 #3491 Skrevet 19. august 2011 Lite fristende å dra seg ut i regnværet. Jeg skal lage meg en kopp te nå, og finne meg et pledd.
vimse Skrevet 19. august 2011 #3493 Skrevet 19. august 2011 Jeg hørte et utsagn på radioen fra en eller annen om at selv om han ikke var så flink med tall så måtte det jo også tas hensyn til at han hadde bidratt til statskassa...
Daria Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3494 Skrevet 19. august 2011 (endret) Dramatikk på barne-tv -Kim falt over gammelkanten! *ser SkrimmelSkrammel med stor entusiasme* Endret 19. august 2011 av Daria
Daria Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3496 Skrevet 19. august 2011 Jeg hørte et utsagn på radioen fra en eller annen om at selv om han ikke var så flink med tall så måtte det jo også tas hensyn til at han hadde bidratt til statskassa... Jeg har sett flere rare begrunnlser for hvorfor han burde få spesialbehandling, men han er da ikke hevet over loven selv om han er kunstner.
Daria Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3497 Skrevet 19. august 2011 Barnepike? Nope, SkrimmelSkrammel kan jeg se helt på egen hånd
Daria Skrevet 19. august 2011 Forfatter #3499 Skrevet 19. august 2011 Det er jo Cheezy Keys -de er så søte...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå