Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv om refreng ideelt sett skal være lett å oppfatte, er det begrenset hvor mange ganger man kan repetere den samme tekststrofen før det bare blir masete...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen melfest uten Thomas G:son - men i år i form av to skallede middelaldrende menn med folkemusikkinnslag. Et stykke unna Britney,,,

Skrevet

Og nå kveldens sannsynlige vinner Loreen - med en scenografi som krever ekstra mye  tomprat fra programlederne i forkant... 

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg synes en  bredstripete dress som gir meg assosiasjoner til en konsentrasjonsleir-drakt var et helt vellykket antrekk...

Theos Mer av dig er den eneste låta jeg kunne synge på etter å ha hørt den en gang - det er jo et slags kvalitetsstempel i denne sammenhengen.

Skrevet

Kveldens siste bidrag ringer derimot ingen bjeller - den må være  fra den delfinalen jeg ikke så... Han sier at den handler om å tro på seg selv og sine drømmer - et originalt tema i MGP.

Skrevet

Både refrenget og sceneshowet er skrikete og slitsomt - mulig han har tro på seg selv, men jeg har mer tro på at jeg har det bedre uten ham...

Skrevet

Det store spenningsmomentet - kommer de i mål med stemmegivningen, som inkluderer åtte internasjonale juryer, innen klokka er 22? Og hvor mange ganger vil jeg bruke muteknappen innen den tid...?

Skrevet

Blåtrikken i bakgrunnen hos den kroatiske juryen er jo påfallende lik Oslotrikken...

Skrevet

Loreen får 12 poeng fra 7 av 8 internasjonale juryer - folkestemmene kan selvfølgelig snu dette, men jeg tviler...

Skrevet

Kudos til svt for å faktisk presentere de faste danserne ved navn i sendingen.

Skrevet

Selvfølgelig ble det Loreen - her blir det store forventninger og enda større fallhøyde...

Skrevet

Hjemme fra søndagstur fem over elleve - siden jeg uansett var tidlig oppe og yr påsto at sola ikke ville vare. Jeg fant årets første hestehov - og gåsunger :strix:

Skrevet
Daria skrev (58 minutter siden):

Hjemme fra søndagstur fem over elleve - siden jeg uansett var tidlig oppe og yr påsto at sola ikke ville vare. Jeg fant årets første hestehov - og gåsunger :strix:

Søndagstur gjennomført her også! Hjemme en drøy time etter deg, og ikke sett verken hestehov eller gåsunger, men gjorde godt med frisk luft! Nå skal jeg tømme ovnen for aske, gå ut med all søppel og så fylle vedkurven. Og vente på uværet...

Skrevet
Roadrunner skrev (2 timer siden):

Og vente på uværet...

Uvær? :klo: 

Skrevet

Ingen søndagstur her. Vurderer om jeg orker bli med på er møte i kveld. Lyst og form er ikke enige… :sjenert:

Skrevet
Cata skrev (2 timer siden):

Uvær? :klo: 

Først litt koselig snø, så skal det konvertere til ganske solide regnmengder. :roll: Ikke helt vår ennå, men vi nærmer oss dag for dag!

Skrevet

Her er det spådd opp mot 15 mm det neste døgnet, primært snø... :sno: Men det  er både hopprenn og norsk fotball på tv, det ultimate vårtegnet :ler: 

Skrevet

Det snør - tiddelibom… Og jeg har fjernkontrollen alene i kveld :nigo:

Skrevet

Hva skal du bruke friheten til? :ler: Det er jo en cupkamp i kveld...

Jeg har bestilt et lass fra Meny og er klar for en ny og forhåpentligvis mer normal uke.

Skrevet
Daria skrev (20 minutter siden):

Hva skal du bruke friheten til? :ler: Det er jo en cupkamp i kveld...

Jeg har bestilt et lass fra Meny og er klar for en ny og forhåpentligvis mer normal uke.

Blir nok å følge kampen ja… :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...