Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe:

*snubla rett i kofferten da eg las om kjellartur*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier kanskje mest om hva du bedriver i kjelleren... :tunge1:

Skrevet (endret)

Har vært og handlet på Meny -aldri en billig affære... Lot meg friste til fersk makrell til middag :sikle: Håper bare det blir noen biter igjen å steke -det er noen år siden sist jeg fileterte fisk :fnise:

Endret av Daria
Skrevet

Det føles litt bortkastet å skulle stemme på medlemmer til menighetsrådet når det skal velges 8 medlemmer og 5 varamedlemmer og det er 12 kandidater, som alle er fullstendig ukjente og samtligte er eldre enn meg (mao er "når i tvil, sats på ungdomskandidaten"-prinsippet mitt ubrukelig)...

Skrevet

I tillegg til at jeg ikke lenger bor i menigheten, selvfølgelig... Her jeg bor nå kan jeg faktisk velge menighet -sjekket kirkens nettsider, hvor man kan søke på adresse, fordi jeg var usikker på hvilken av de to nærmeste jeg hørte til, og fikk opp begge.

Skrevet

Du fileterer jo ikke makrellen før du steker den :sjokk:

*lettere sjokkert sørlending*

Den paneres og stekes hel, og så spiser man mest mulig fisk og minst mulig tilbehør :fnise:

Skrevet

Sørlendinger skal jo være makrell-ekspertene, så jeg får vel tro deg på ditt ord (jeg er lett å overbevise om alt som sparer arbeid :fnise: ). Men poteter og agurksalat og rømme må jo til :sikle:

Skrevet

Sørlendinger skal jo være makrell-ekspertene, så jeg får vel tro deg på ditt ord (jeg er lett å overbevise om alt som sparer arbeid :fnise: ). Men poteter og agurksalat og rømme må jo til :sikle:

Som å høre meg selv. :hoho:

Og jeg er enig med vimse. Ikke fordi jeg er makrellekspert, men fordi jeg liker å spare tid. Kanskje jeg skal ta meg en makrelljakttur selv? Da blir i alle fall mannen glad.

Meny-turer blir sjelden billige. I dag, f.eks. : skulle bare ha egg, og jeg betalte 180 kroner i kassen! :blink:

Skrevet

Du som er medlem: Stem på Gard Realf Sandaker-Nielsen i kyrkjedømerådsvalet! Utdanna prest, men jobbar i deptet. Homofil, gift med mannen sin i kyrkja (hugsar du at det var så mykje styr rundt eit homobryllaup i Vålerenga kyrkje for eit par (?) år sia? Han var eine mannen). Knakandes kjekk kar, med meiningars mot. Ung ;)

Skrevet

Feil fylke ;) Jeg stemmer der jeg flyttet fra...

Skrevet

Ååå, så teit! må du stemme kommuneval óg der du flytter frå?

Skrevet

Jepp -folkeregistrert adresse 30.06 er det som avgjør.

Skrevet

For noen dyre egg, BS! :hoho:

Tror forresten vi også må ha makrell til middag en dag ja. :sikle:

Skrevet

Havnet et par ting til i kurven, tror jeg. :blink:

Vi har fått kirkevalginfo i postkassen. Mottakeren er ikke lenger nevneverdig interessert i å sette seg inn i saken. Tror egentlig ikk ehan var det noen gang.

Skrevet

Er ikkje medlem, vi, så slepp å få slikt søl i posten.

Skrevet

Uff, her gikk det visst i søpla gitt. :sjenert:

Skrevet

Kultursesongen er i gang :hoppe: På mandag var jeg på jazzfestivalens åpningskonsert i operaen, med bl.a. Silje Nergaard og Come Shine, og i går var jeg på Oslofilharmoniens gratiskonsert på Rådhusplassen. Og best av alt -jeg kunne gå hjem etterpå :strix:

Filharmonien hadde forøvrig tidenes flaks med været -ikke en dråpe underveis, men 5 minutter etter at konserten var ferdig kom regnværet :regn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...