Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34761 Skrevet 4. mars 2023 Der hender man er i tvil om et pauseinnslag er ment ironisk eller ikke, men jeg fant det uansett tryggest å mute...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34762 Skrevet 4. mars 2023 Haha, stemmeanalyser fra delfinalen viser at 75% av stemmene raggar-gjengen fikk kom fra menn. Jeg er ikke veldig sjokkert over at de ikke hadde det store dametekket
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34763 Skrevet 4. mars 2023 Stemmeprognosene halvveis (svenskene leker jo ikke) gir meg to av fire rett...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34764 Skrevet 4. mars 2023 Du vet danserne har vært lettkledde når de sitter i badekåpe i green room...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34765 Skrevet 4. mars 2023 Rock/folkemusikk-gubbene, Carola-kopien, mer av dig og den litt slitsomme til finale. To av fire, men samtidig ingen store overraskelser.
Daria Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #34766 Skrevet 5. mars 2023 Therese Johaug snakker om å studere langrennsgutta og mener at der er det mye inspirasjon å hente for damene. Jeg tror hun primært tenkte på det skitekniske, men den formuleringen kunne veldig lett tolkes på en helt annen måte...
Skravla Skrevet 5. mars 2023 #34767 Skrevet 5. mars 2023 Man studerer på så mange måter. Kom inn litt sent i 5-mila. Måtte ha en luftetur etter Wasa-loppet. Men brrrr... det var ikke påskevarmt ute. Godt med både genser og votter.
Daria Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #34768 Skrevet 5. mars 2023 Selv har jeg i større grad studert skihoppere, på så mange måter... Vi har jo også Wenche Myhres klassiske OL-kommentar om at det mest attraktive på en 10 000-meter var låra til Koss... Jeg har ikke vært ute i dag, men ser på yr at til tross for fortsatt en del som framover, er det mye blå grader også - helt ned i -10 Familiemiddag utenbys senere i dag og formen er relativt laber, så jeg ligger på lading i påvente av avgang om et par timer. Jeg hadde en natt hvor fatiguen er så aktiv at det går ut over søvnen, i kombinasjon med litt forkjølelse (som nok har mye av skylda i utgangspunktet) medfører det ikke akkurat overskudd av energi og virketrang...
Skravla Skrevet 5. mars 2023 #34769 Skrevet 5. mars 2023 Greit å lade før familiemiddag. Var deilig med sol og frisk luft, men det var ikke noen vits i å stoppe noe sted. Og jeg så også at det blir mye blått fremover. Det er jo synd, for med sol så ville det vært deilig å sitte ute.
Daria Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #34770 Skrevet 5. mars 2023 Når de snakker om at noen legger inn et fall, får de det jo til å høres ut som det er et valg løperen har tatt, litt som når jeg legger inn en kafétur mellom fysio og bibliotek. Jeg tror ikke Burman ser det helt sånn... (og assosiasjonshjernen blir aldri ferdig med å koble Burman og Prøysen... ).
Daria Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #34771 Skrevet 5. mars 2023 Skravla skrev (1 minutt siden): Greit å lade før familiemiddag. Var deilig med sol og frisk luft, men det var ikke noen vits i å stoppe noe sted. Og jeg så også at det blir mye blått fremover. Det er jo synd, for med sol så ville det vært deilig å sitte ute. Jeg var utstyrt med både sitteunderlag, te og bok i går og følte meg litt lurt... Det var jo så deilig da jeg satt ute i Slottsparken på onsdag, jeg var helt klar for flere sånne økter.
Skravla Skrevet 5. mars 2023 #34773 Skrevet 5. mars 2023 Dagros og Burman ja.... Det har vært deilig ute de siste dagene og faktisk mulig med litt tid på veranda forrige helg. Nå er det bare varmt inne med døren igjen. Ingen grunn til å gjøre som forrige helg og ha døren oppe lenge.
Daria Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #34774 Skrevet 5. mars 2023 Det ser jo så deilig ut - jeg satte opp døra litt istad, men den ble ikke stående oppe så lenge...
Daria Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #34775 Skrevet 5. mars 2023 Det må jo sies at dette har vært et skuffende mesterskap for Klæbo...
Skravla Skrevet 5. mars 2023 #34776 Skrevet 5. mars 2023 Han har kommet litt tregt til. Men gøy for Golberg da. Og dame"gull" på wasa-loppet, svensk førsteplass til svenskene, men norsk på annen der. Slett ikke ille for nordmenn og svensker i dag.
Daria Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #34777 Skrevet 5. mars 2023 Det heter nordiske grener av en grunn - det har ikke blitt mange ikke-nordiske medaljer i vm, annet enn i hopp. Det må jo være litt kjedelig for resten av verden - jeg synes jo nesten det blir litt i overkant.
Skravla Skrevet 5. mars 2023 #34778 Skrevet 5. mars 2023 Daria skrev (Akkurat nå): Det heter nordiske grener av en grunn - det har ikke blitt mange ikke-nordiske medaljer i vm, annet enn i hopp. Det må jo være litt kjedelig for resten av verden - jeg synes jo nesten det blir litt i overkant. Det er morsommere når flere er med i teten. Samme hvor gøy det er med medaljer så hadde det gjort mer for fremtidens nordiske grener om flere slapp til.
Daria Skrevet 5. mars 2023 Forfatter #34779 Skrevet 5. mars 2023 Det blir jo litt mer spennende - når nordmann spurter mot nordmann er det begrenset hor mye jeg engasjerer meg i hvem som kommer først.
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2023 #34780 Skrevet 5. mars 2023 Jeg har gått glipp av all sporten i dag. Men det gjør ikke så mye. For jeg har spist årets første softis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå