Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34741 Skrevet 4. mars 2023 Jeg lot meg lure igjen - innefra så jeg bare den strålende sola, ikke den sure vinden... Utelesingen utgikk, men jeg kom meg til butikken et stykke unna. Aller mest fordi den ligger rett ved siden av en papirforretning som selger frimerker, det er det ikke så mange som gjør lenger. Viktigheter som smågodt, epler og brød er også i hus, nå blir det inneliv og medaljetelling resten av dagen...
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2023 #34742 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Daria skrev (1 time siden): Jeg har aldri tenkt over noen kobling der - jeg synes jeg drømmer mye rart til alle tider. Men jeg har litt tro på at man kan bearbeide ting i drømme - jeg hadde mye sykehus- og institusjonsdrømmer i høst etter å ha hatt en innleggelse og to rehab-opphold på noen måneder, og jeg var sint i drømme på en måte jeg aldri kunne vært i virkeligheten fire ganger på tre netter etter å ha diskutert sinne for første gang i en psykologtime. At man kan tolke så mye ut av symboler i drømmer er jeg skeptisk til, men følelsene der kommer nok ofte fra et sted. En periode gikk jeg på piller som skulle hjelpe mot kvalme og svimmelhet - de brukes primært i behandling av psykose og jeg har aldri hatt så mye rare, absurde og livlige drømmer... At jeg drømmer mer når fatiguen er aktiv, kan kanskje henge sammen med at det er mer følelser i sving da… *funderer på hvordan kropp og følelser henger sammen* Daria skrev (1 time siden): Jeg lot meg lure igjen - innefra så jeg bare den strålende sola, ikke den sure vinden... Utelesingen utgikk, men jeg kom meg til butikken et stykke unna. Aller mest fordi den ligger rett ved siden av en papirforretning som selger frimerker, det er det ikke så mange som gjør lenger. Viktigheter som smågodt, epler og brød er også i hus, nå blir det inneliv og medaljetelling resten av dagen... Jeg lot meg også lure. Kom meg ut på tur, som ble kortere enn planlagt. Burde tatt ei tykkere jakke. Men tur er tur… Endret 4. mars 2023 av Sauen Shaun
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34743 Skrevet 4. mars 2023 Sauen Shaun skrev (11 minutter siden): At jeg drømmer mer når fatiguen er aktiv, kan kanskje henge sammen med at det er mer følelser i sving da… *funderer på hvordan kropp og følelser henger sammen* Det høres jo ikke så usannsynlig ut. Kropp og følelser henger sammen på et utall av uforklarlige måter, er min konklusjon. Behandlere og leger er veldig enige om at det er sånn, men ingen har noen fullgod forklaring på hva, hvordan og hvorfor - det er bare sånn, og ikke minst varierer det fra person til person. Eller som psykologen - høyt utdannet og relativt erfaren ekspert på området - oppsummerte det: Vi vet egentlig ikke så mye om hvordan sinnet fungerer...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34744 Skrevet 4. mars 2023 Helt ny og usett Bake-off-sesong samtidig som annen omgang i vm-hopprennet - men det slo meg plutselig at nå har jeg jo tv-boks med både "se fra start"-funksjon og 7-dagers arkiv. Mine zapping-dager er over...
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2023 #34745 Skrevet 4. mars 2023 Daria skrev (12 minutter siden): Helt ny og usett Bake-off-sesong samtidig som annen omgang i vm-hopprennet - men det slo meg plutselig at nå har jeg jo tv-boks med både "se fra start"-funksjon og 7-dagers arkiv. Mine zapping-dager er over... Jammen… Da må det gjøres noe med kanalvalgene her i heimen. Jeg har ikke Bake-off lenger…
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34746 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Da er det helt klart på tide å ta grep - de har en skotte som stiller i kilt og en 60+ dame med lilla hår... Endret 4. mars 2023 av Daria
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34747 Skrevet 4. mars 2023 Daria skrev (21 timer siden): I følge ryktespreder Evensen er det ting på gang mellom Alexandria Loutitt og Daniel Tschofenig - det blir hvertfall påstått... Jeg tror ryktene har spredt seg - det kan jo ikke være tilfeldig at producer legger inn bilder av at Loutitt er i publikum akkurat når en østerriker hopper
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34748 Skrevet 4. mars 2023 Jeg føler jo at når oppgaven er å lage en kake-kopi av sitt eget hjem, favoriserer det ganske kraftig de som bor i et noenlunde pent, eller i det minste interessant hus. En skittengul bygård er ikke kake-vennlig...
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2023 #34749 Skrevet 4. mars 2023 Daria skrev (1 time siden): Da er det helt klart på tide å ta grep - de har en skotte som stiller i kilt og en 60+ dame med lilla hår... Skjønner jeg går glipp av noe bra…
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34750 Skrevet 4. mars 2023 Rislappene, teen og jeg er klare for svenskenes andra chansen, med de låten som ikke klarte finalekravet på første forsøk (mello-konting...). Pubertetsgutten med grønn bomberjakke og en middels jernvarehandel vil ha mer av dig - jeg er ikke overbevist om at det er gjensidig, men den fester seg jo...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34751 Skrevet 4. mars 2023 Noen tror de er - eller vil gjerne være - Carola ca 1990...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34752 Skrevet 4. mars 2023 Når navnet ditt er Crone og sangen heter Diamonds, forventer jeg mer bling enn et par ringer...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34753 Skrevet 4. mars 2023 Alle de tre første sangene er veldig typiske uptempo MGP-sanger - helt tydelig en type sang mange liker og stemmer på, samtidig som det krever litt mer - enten av låta eller artisten - for å skille seg ut og få nok stemmer. Velkommen til analyse-avdelingen
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34754 Skrevet 4. mars 2023 Jeg liker den country-inspirerte starten, hvor det bare er ham og gitaren, og så slå de på ompatempoet og hun begynner å skrike...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34755 Skrevet 4. mars 2023 Raggar-dansband med plystring. I can't even...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34756 Skrevet 4. mars 2023 Og nå rapper han om korv med bröd og at ute på landet er man inte så pryd. Denne urbane borgerskapsfrøkenen, derimot...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34757 Skrevet 4. mars 2023 Ny oppdagelse: Med den nye tvboksen registeerer ikke tven at det skjer noe når jeg skifter kanal 8eller gjør noe som helst annet), og vil derfor skru seg av etter fire timer - det har jo ikke skjedd noe...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34758 Skrevet 4. mars 2023 Hun har en bikake på scenen Og epilepsilys...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34759 Skrevet 4. mars 2023 Du vet det er MGP når rock og folkemusikk kombineres av to middelaldrende menn som ikke ser ut som om de driver med noen av delene...
Daria Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #34760 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Den obligatoriske lettkledde ungjenta med en litt for slitsom sang - men jeg gjetter på at hun er en av de som går videre. Når fire av åtte bidrag går videre, skal det jo ikke så mye til... Jeg tror hun får følge av han som vil ha mer av dig, raggarne og enten country eller bikaken... Endret 4. mars 2023 av Daria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå