Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Aner ikke om det er et fekte-uttrykk.... jeg snublet og falt rett i den kofferten. 

Jeg hadde en følelse av at jeg ikke var alene der... :fnise: 

For øvrig er allonge et fransk ord som også er en betegnelse for et støt i fekting (selvfølgelig måtte jeg google...) 🤺

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se der ja.... Google is a friend. 

Skrevet

At svensken sier tråkig fem ganger i løpet av et kort intervju, sier vel det meste om hvordan det gikk for dem i dag...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

At svensken sier tråkig fem ganger i løpet av et kort intervju, sier vel det meste om hvordan det gikk for dem i dag...

Ja. Det er ikke så kult å være svensk i dag. 

Skrevet

Det var vel ikke så kul i går heller, det var jo den stafetten de skulle vinne. Men å ikke engang kjempe om en medalje i dag - tråkig er jo bare fornavnet.

Skrevet

Det var vel ikke så kul i går heller, det var jo den stafetten de skulle vinne. Men å ikke engang kjempe om en medalje i dag - tråkig er jo bare fornavnet.

Fikk ikke med meg i går, men skjønte at det ble lite blå/gult og mer rødt, hvitt og blått. 

Skrevet

Den seierspallen er ikke stafett-dimensjonert...

Skrevet

I Norge ser alle på vm-stafett i arbeidstiden - helt åpenlyst :fnise: 

Skrevet

Jeg har hatt kvalitetstid med Alan Rickman (eller i det minste dagbøkene hans), nå er det opp til hoppgutta å levere underholdningen. Det er jo, som det ble påpekt, litt lenge siden sist (jeg var 14...) det ble storbakkegull...

Skrevet

Jeg klør litt hver gang Johan Remen Evensen sier utnytter seg av. Enten benytter man seg av noe eller så utnytter man noe :regler:

Skrevet

Jeg har sagt det før - NRKs kommentatorer vet alt. Nå også om påståtte romanserykter i hoppmiljøet :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (40 minutter siden):

Jeg har sagt det før - NRKs kommentatorer vet alt. Nå også om påståtte romanserykter i hoppmiljøet :fnise: 

Den nyheten gikk jeg glipp av… Hvem er det snakk om? *nysgerrig*  :fnise:

Skrevet

I følge ryktespreder Evensen er det ting på gang mellom Alexandria Loutitt og Daniel Tschofenig - det blir hvertfall påstått... :ler: 

Skrevet

I følge ryktespreder Evensen er det ting på gang mellom Alexandria Loutitt og Daniel Tschofenig - det blir hvertfall påstått... :ler: 

Takk. Godt å være oppdatert i viktige saker. :ler: 

Noe annet jeg stusser på er dagens vinner. Navnet Zajc fra Slovenia høres veldig kjent ut. Men jeg klarer ikke finne ut om det er noe slektskap mellom nåværende hopper og vår gamle hopptrener. :vetikke:

Skrevet

Når NRK ikke vet, er nok svaret nei...

Skrevet
Daria skrev (12 timer siden):

Når NRK ikke vet, er nok svaret nei...

NRK hadde nok visst det hvis det var noe slektskap, ja… 

Skrevet

Høyt metanivå når jeg først drømmer at jeg våkner, står opp og oppdager at noen har vært i leiligheten mens jeg sov, flyttet på ting og fjernet dørhåndtaket på innsiden av utgangsdøren (*Freud-aksent*: Pasienten føler seg innestengt og uten kontroll i sitt eget liv. Men jeg registrerte også at mobilen lå på bordet og ante en mulighet...). Jeg var våken lenge  nok til å huske drømmen og kjenne på den creepy følelsen som satt i, så sovnet  jeg igjen - og drømte at jeg skrev ned den drømmen i  drømmedagboka :fnise: Da jeg våknet igjen skrev jeg selvfølgelig ned begge der :ler: 

Skrevet

Jeg føler meg sjelden mer ryddig enn når jeg ser reportasjer fra utøvernes rom under mesterskap :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Høyt metanivå når jeg først drømmer at jeg våkner, står opp og oppdager at noen har vært i leiligheten mens jeg sov, flyttet på ting og fjernet dørhåndtaket på innsiden av utgangsdøren (*Freud-aksent*: Pasienten føler seg innestengt og uten kontroll i sitt eget liv. Men jeg registrerte også at mobilen lå på bordet og ante en mulighet...). Jeg var våken lenge  nok til å huske drømmen og kjenne på den creepy følelsen som satt i, så sovnet  jeg igjen - og drømte at jeg skrev ned den drømmen i  drømmedagboka :fnise: Da jeg våknet igjen skrev jeg selvfølgelig ned begge der :ler: 

Har de creepy drømmene dine noen sammenheng med hvor aktiv fatiguen er? Jeg har bare en følelse av at jeg drømmer mye mer (og mye mer creepy) når fatiguen er mer aktiv. Så jeg har en tanke om at det henger sammen…

Daria skrev (1 time siden):

Jeg føler meg sjelden mer ryddig enn når jeg ser reportasjer fra utøvernes rom under mesterskap :fnise: 

:fnise: 

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over noen kobling der - jeg synes jeg drømmer mye rart til alle tider. Men jeg har litt tro på at man kan bearbeide ting i drømme - jeg hadde mye sykehus- og institusjonsdrømmer i høst etter å ha hatt en innleggelse og to rehab-opphold på noen måneder, og jeg var sint i drømme på en måte jeg aldri kunne vært i virkeligheten fire ganger på tre netter etter å ha diskutert sinne for første gang i en psykologtime. At man kan tolke så mye ut av symboler i drømmer er jeg skeptisk til, men følelsene der kommer nok ofte fra et sted. En periode gikk jeg på piller som skulle hjelpe mot kvalme og svimmelhet - de brukes primært i behandling av  psykose og jeg har aldri hatt så mye rare, absurde og livlige drømmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...