Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34621 Skrevet 24. februar 2023 Og så ble verden hvit over natta igjen... Men nå viser langtidsvarsel null nedbør og sol hver dag, så neste uke burde åpne for mer utelesing - og kanskje årets første balkonglunsj Jeg har vinterferie i dag (såkalt følgeferie - siden fysio, så også jeg ) og hodet har ambisiøse husarbeidsplaner. Kroppen brukte halvannen time fra relativt våken til klar til å stå opp, så det er visse interessekonflikter her. Dagen vil nok uansett bære preg av ski-vm, det starter et kombinertrenn om en time. Jeg gravde fram haugen med smykker og dill som skal repareres i går - å tre nye strikker i armbånd og lime løse hårspenner er passe nyttig foran-tv-aktivitet. Etter å lett fånyttes etter samlingen med smykkestrikker sist jeg hadde planer, kjøpte jeg en haug nye på Søstrene Grene - og fant selvfølgelig igjen de opprinnelige (og det som sannsynligvis var et annet nødkjøp) uka etter, så det skal ikke stå på tilgangen på utstyr
Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34622 Skrevet 24. februar 2023 (endret) I går på dette tidspunktet satt jeg velstelt og drakk te på konditori etter å ha unnagjort dagens plikter. I dag sitter jeg i sofaen i morgenkåpe og ullsokker og drikker te og spiser frokost (joda, vi kaller det frokost - det er dagens første måltid). Dette lover jo ikke godt for husvasken... Endret 24. februar 2023 av Daria
Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34623 Skrevet 24. februar 2023 Påkledd før 12.30 - jeg er effektiv i dag
Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34624 Skrevet 24. februar 2023 VM-medalje til Kasai - i kombinert, i kvinneklassen. Det er jo et navn med litt tyngde...
Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34625 Skrevet 24. februar 2023 Dagens kaktus går til bilisten som dusjet meg med kald slaps da jeg var ute en liten tur. Jeg skjønner at det ikke alltid er mulig å styre unna, men å senke farten kan ha nesten samme effekt - noe de to andre bilistene jeg traff på samme strekning var fullt klar over. Og fordommene mot diplomatsjåfører opprettholdes...
Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34626 Skrevet 24. februar 2023 -Hvis Klæbo vinner nå, ta vi av oss hatten og alt vi har! Det advares mot potensielt sterke scener i kommentatorboksen...
Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34628 Skrevet 24. februar 2023 De - eller vi - slapp unna - en takk til gullvinner Simen Hegstad Krüger for det Firedobbelt er jo på grensen til uanstendig grådig, det er jo litt symbolsk med svensken som smeller i reklameskiltet ved målgang...
Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34629 Skrevet 24. februar 2023 Mulig Johannes er Klæbo-familiens beste skiløper, men bror Ola har jo fått all sjarmen...
Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34630 Skrevet 24. februar 2023 Det må jo sies at gjenoppvarmet kyllinggryte med ris ikke er den mest instagramvennlige av matretter...
Skravla Skrevet 24. februar 2023 #34631 Skrevet 24. februar 2023 Daria skrev (37 minutter siden): Det må jo sies at gjenoppvarmet kyllinggryte med ris ikke er den mest instagramvennlige av matretter... Høres noe blek, men fattet ut......
Skravla Skrevet 24. februar 2023 #34632 Skrevet 24. februar 2023 (endret) Vi tok samme storeslem i dag som de svenske damene gjorde i helgen. Endret 24. februar 2023 av Skravla
Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34633 Skrevet 24. februar 2023 Det er en terrorbalanse det er viktig å opprettholde Skravla skrev (13 minutter siden): Høres noe blek, men fattet ut...... Jeg slang i litt ketchup *gourmet* Smakte helt greit, da.
Daria Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #34634 Skrevet 24. februar 2023 Simon Ammann er tilbake og er fortsatt enhver intervjuers drømmeobjekt - man trenger ikke dra ordene ut av ham
Daria Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #34635 Skrevet 25. februar 2023 Sol ute, ski inne. Begge deler er beregnet å vedvare utover dagen, min relative posisjon i forhold til begge vil nok veksle litt mer...
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2023 #34636 Skrevet 25. februar 2023 Her var planen en tur ut med kamera i dag, men kroppen er ikke enig. Så da blir det ski inne her også i dag. Delvis med følge av et strikketøy
Daria Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #34637 Skrevet 25. februar 2023 Jeg tror de tyske hoppjentene nettopp framførte den tyske varianten av Seiern er vår Jeg har vært ute en tur og lest i sola (det ser fortsatt mer fristende ut i teorien en det føles i praksis), spis gårsdagens middagsrester til lunsj og sett det norske hopplaget ta bronse, nå skal jeg hente fram matte og motivasjon og la meg inspirere av langrennsjentene. Ikke at det er medaljer å hente her, men jeg kan jo gjøre meg fortjent til litt sjokolade...
Daria Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #34638 Skrevet 25. februar 2023 Bronse til Astrid Øyre Slind; god samvittighet, te og sjokolade til meg . Jeg tester den nye Firkløver-varianten med kaffe og er ikke overbevist. Mokkasjokolade er jo godt, men den skal være mørk - den blir litt feil som melkesjokolade (men den går jo ned...).
Daria Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #34639 Skrevet 25. februar 2023 -Han er litt en enten/eller-hopper. -Så nå var det eller? -Ja. Eller enten....? Det var hvertfall et godt hopp... Ikke tenk så mye, gutter, det er det tryggeste...
Daria Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #34640 Skrevet 25. februar 2023 Internasjonalt samarbeid når den polske mediesjefen trår til som tolk så nrk kan intervjue den ukrainske hopperen på direkten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå