Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du det er snilt å lede meg ut i fristelse på den måten...? For øvrig har jeg både øredobber og kjeder med tekopper og -kanner i flere varianter...

Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Synes du det er snilt å lede meg ut i fristelse på den måten...? For øvrig har jeg både øredobber og kjeder med tekopper og -kanner i flere varianter...

Ja, jeg følte meg veldig snill 🤷‍♀️🫶

Du har det ja? 🫖

Skrevet

Jeg regner med at det kom som en stor overraskelse... :fnise: 

Skrevet

Det er dobbel MGP-kveld -svensk delfinale og finsk finale. Svenskenes første høres ut som det skal svært lite til før hun  bikker over i sure tiner, men den har like fullt finalepotensiale.

Skrevet

Ting tar tid hos finnene - men det har jo sine fordeler å ikke skjønne tompraten... :fnise: 

Deres første minner om Price Charming fra Shrek og er kledd i tre nyanser av lilla, inkludert en lang frakk og en glitrende pologenser - og har en kamuflert trampoline på scenen!  Den kom litt brått på. Sangen føltes egentlig som det minst viktige her...

Skrevet

Finskspråklig boyband - med instrumenter, men jeg tror de er mer opptatt av å posere og  lage skyggebilder enn å faktisk spille på dem :fnise: 

Skrevet

Jeg zappet inn midt i et svensk bidrag og trodde først at det var et klipp fra et tidligere år - denne må da ha vært med flere ganger før...

Skrevet

Vi har definitivt kveldens antrekk hos finnene. Det er det jeg i en annen sammenheng og et annet materiale ville kalt en sjelevarmer, dvs to ermer som så vidt holdes sammen av en antydning til rygg. I min verden og garderobe et mykt plagg, gjerne strikket, for å holde varmen over en tynn kjole/nattkjole. Her er det i neonlimegrønt skinn, med tre store puffer (mulig det egentlig skal antyde muskler( og matchende naglehalsbåd, båret av en ellers barbrystet mann. Danserne hans - av begge kjønn - var i sjokkrosa rysjer, og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne med å beskrive låta...

Skrevet

Et bilde sier som kjent mer enn tusen ord...

Skrevet

Svenskene må jo være med på leken og høyner med en turkis dress i sateng, hvor jakken delvis er i netting og mannen i den selvfølgelig er skjorteløs. Til hans forsvar skal det jo sies at låta ikke var så verst, og at det tross alt var en avveksling fra alle de beige dressmann-reklamene svenskene gjerne hoster opp...

Skrevet (endret)

Oi, Loreen er tilbake. Jeg kan skjønne at man prøver igjen når man ikke vinner, men når man vinner på første forsøk (og ikke er Johnny Logan eller Jahn Teigen)... Hun har vel deltatt en gang før etter seieren også, mener jeg å huske, uten at de gikk så  bra.

Endret av Daria
Skrevet

Ermeløs rød topp med latexfront - det er kvelden for de interessante herreantrekk... 

Skrevet

Ulempen ved å zappe mellom to program er at man risikerer å gå slipp av de store hendelsene - scenen ble stormet under Loreens nummer mens jeg så på finnene. Nå prater programlederne alt de kan mens scenen klargjøres for et nytt forsøk...

Skrevet

Den følelsen av at det foregår noe internt man må ha riktig nasjonalitet for å forstå...

Skrevet

Loreen går til finale i Sverige - ingen stor overraskelse. Min kandidat til den andre finaleplassen er den turkise satengdressen, alternativt den som har deltatt før (det har jo funket før, så...).

Skrevet

Etter å ha sett alle bidragene er jeg ganske sikker på at Finland ikke vinner den internasjonale finalen i år heller...

Skrevet

En diskokulekledd Carola ledsaget av et gospelkor i rødt gitter gjør et medley av sine egne tidligere bidrag - det skal jo litt til å toppe det som pausenummer...

Skrevet
Daria skrev (24 minutter siden):

Loreen går til finale i Sverige - ingen stor overraskelse. Min kandidat til den andre finaleplassen er den turkise satengdressen, alternativt den som har deltatt før (det har jo funket før, så...).

Jeg tok feil - svenskene ville ha rock i dag... Men den maskegreia gjorde jo Norge med Jowst i 2017 :filer:

Nå til finnene, som har internasjonal avstemning, og både tyskerne og spanjolene går for mannen i limegrønn sjelevarmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...