Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er allerede -forresten, glem det...

:fnise:

Så langt er jeg bare kravstor -forventer at menn skal kunne kle seg selv og sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tviler på den mannen har gjort en god pleiejobb den morgenen :riste: En normalavdeling med 10-15 pasienter og alle er ferdig stelt før frokost av én person...

Jeg skjønner godt at han er sur, det hadde jeg også vært, men det får være måte på.

Endret av vimse
Skrevet

Du er allerede -forresten, glem det...

:fnise:

Så langt er jeg bare kravstor -forventer at menn skal kunne kle seg selv og sånt.

:jolie:

Godt jeg har med en pleier på tur.....

Skrevet

:hoho:

Jeg har også planer om å bli gammel og skamløs. :Hehe:

Skrevet

Gammel, skamløs, med snublestokk og daskeveske. :sjarmor:

Skrevet

Evig ung -IRL-versjonen :fnise:

Skrevet

Dagens lenkesamling:

#bokersommanglerenbokstav :rulle:

Om bryllupsgaver

Along with a wedding invitation came a web address where invitees can view, in addition to an overload of information about the upcoming wedding, an unusual kind of gift registry.

Donations to the couple’s favourite charity? If only. No, this is a honeymoon travel registry. You select an item from the list of projected honeymoon expenses - dinner for two on Mykonos? airport parking fees? an iPad for honeymoon Internet access – get out your plastic and donate

Jeg skjønner jo at det er praktisk for brudeparet, men jeg synes det er en noget spesiell måte å gjøre det på. Kjære Daria. Takk for at du kom i bryllupet vårt, og for at du betale parkeringsutgiftene da vi var på bryllupsreise. Næh, tror ikke det...

Trojansk t-skjorte

Ganske enkelt genialt. Håper det hjalp noen.

Skrevet

I går fikk jeg endelig hentet de siste eksene, så nå er alt mitt jordiske gods (med unntak av tekoppene på jobben) i Oslo. Det gjenstår bare en liten utpakkingsjobb... Bør vel dra rett hjem fra jobb og sette i gang, en byruslings- og isspisetur i uka får vel holde. Men man har jo sol på balkongen og is i fryseren... :nigo:

Fine lysekronen er også i hus -gleder meg til å få den opp igjen :hoppe:

Skrevet

I går fikk jeg endelig hentet de siste eksene, så nå er alt mitt jordiske gods (med unntak av tekoppene på jobben) i Oslo. Det gjenstår bare en liten utpakkingsjobb... Bør vel dra rett hjem fra jobb og sette i gang, en byruslings- og isspisetur i uka får vel holde. Men man har jo sol på balkongen og is i fryseren... :nigo:

Vet at du har ein hang til å samle, altså. Men samlar du verkeleg på eksene dine? Blir det ikkje litt fullt i leigenheita? :fnise:

Skrevet

:tunge1:

Så snart jeg har pakket ut innholdet, skal jeg kvitte meg med dem -og da blir de eks-esker :opplyser:

Skrevet

Lyskrone blir nok flott i leiligheten. :jepp:

Digget den T-skjorta. :ler:

Skrevet

Så greit at du fikk med alle de også.... :nigo:

Skrevet

Marsipankake en fredag ettermiddag er jo ingen uting :sikle:

Skrevet

Marsipankake er sjelden en uting. :sikle: Jeg har seks egg, jeg har mel, jeg har sukker og jeg har en marsipanpølse som lengter etter å bli brukt. Har jeg krem? Skal jeg trosse regnbygene og gå til søndagsåpen butikk for å kjøpe krem og lage en marispankake?

Søndagens store spørsmål. SSS.

Skrevet

Med krem mener jeg naturligvis kremFLØTE, i tilfelle frk. Daria lurte.

Skrevet

Skikkelig familiesøndag i går. Min plan var egentlig utpakking mesteparten av dagen og en tur på utendørskonserten på operataket på kvelden, men istedet ble det tur til Blaafarveverket sammen med pappa, hans samboer og hennes datter. Vi så utstillingen med Anders Zorn og Odd Nerdrum (jeg holder en knapp på Zorn, Nerdrums bilder gir meg ikke stort), var på Kittelsen-muséet og en tur inne i gruvene, og spiste gode vafler. Innen vi var hjemme og veldig klare for middag, var klokka allerede 18 og konsert nokså uaktuelt. Til gjengjeld kom lillebror med samboer og barn en tur, så jeg fikk kose baby i stedet. han var blitt så stor siden sist, og mye mer våken og oppmerksom -og har begynt å herme når vi gjeiper :fnise:

Med krem mener jeg naturligvis kremFLØTE, i tilfelle frk. Daria lurte.

Det tok jeg da som en selvfølge -man lager dog ikke marsipankake med ferdigkrem...

Skrevet

Jeg fikk besøk av en trivelig nordlending med rare apparater som blinket og pep, vi tok en tur i kjelleren og nå har jeg nett :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...