Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dagens Dressmannreklame hos svenskene er kjekk, middels fengende og fullstendig forglemmelig...

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke egentlig ganske dårlig kamuflert selvskryt når Atle synger my masterpiece om datteren...? Reproducing is not an achivement, som noen kommenterte på twitter :fnise: 

To damer i matchende antrekk synger Länga leva livet hos svenskene - hjernen sliter litt med assosiasjonene her :fnise: 

Skrevet

Swing it er vel de eneste i kveld som jeg frivillig ville gått på konsert med... :edie:

Skrevet

Litt forvirret da det plutselig var joik - det kunne jeg da ikke huske fra delfinalene? Det var selvfølgelig hos svenskene - jeg glemte at jeg skiftet kanal da Else tok over...

Skrevet

Basert på sammendraget tviler jeg på at vi har hørt Sveriges vinner i dag, men jeg tror joiken og Tone Sekelius går videre..

Skrevet

Litt sterkere stemme og bedre diksjon hadde hjulpet Alessandra mye - sangen er jo veldig ESC.

Skrevet

Damen har fått seg konfetti-stridsvogn - og Stian må jo påpeke at det ikke er størrelsen på kanonen det kommer an på :rulle: 

Skrevet

Høy glitterfaktor på Østfoldbordet :ler: Av setninger jeg ikke var forberedt på å høre på lørdagsunderholdningen på NRK -Jeg er jo gla' i snurrebassær! Men jeg håper jo Moss FK kjenner sin besøkelsestid nå og kaller opp et pissoar på stadion etter Skrellex :ler: 

Skrevet

My heart goes boom kan jeg fortsatt skremmende, eventuelt skjemmende, mye tekst på. Toojis bidrag lærte jeg derimot aldri engang å kjenne igjen...

Det er jo fantastisk 90-talls over denne, selv om den er fra 2000...

Skrevet

Er det ikke på tide at ulvene kaster maska nå? Vi vet jo at det er Ben og Gaute...

Skrevet
Daria skrev (29 minutter siden):

Basert på sammendraget tviler jeg på at vi har hørt Sveriges vinner i dag, men jeg tror joiken og Tone Sekelius går videre..

Og det gjorde de... :filer: 

Skrevet

Internasjonal juryavstemning. Det var jo på tide med en tissepause...

Skrevet

Alessandra er overveldende populær hos de internasjonale juryene - men det er verdt å minne om at sist vi hadde internasjonal jury i den nasjonale finalen var det ikke deres favoritt som vant til slutt. At Atle scorer høyt er egentlig ikke så overraskende - han er vel den mest proffe og erfarne musikeren i feltet, og det synes.

Skrevet

Nesten ikke på grinern av det pausenummeret :grine:  - selv om originalen er best. Jeg fikk kassetten i bursdagsgave ca 1986 og har det sikkert et sted (nærmere bestem i kassen med kassetter under senga) fortsatt...

Skrevet

Swing it fikk flere folkestemmer enn Skrellex - det hadde jeg ikke trodd.

Skrevet

Jeg burde ikke få så høy puls av dette :ler:  Men jeg tror ikke Ulrikke tar dette nå...

Skrevet

Den var overlegen :dåne: 

Skrevet

Jeg tror hun er glad... :fnise: 

Skrevet

Gaute Ormåsen på insta:

Jeg sa jeg ikke trodde det kunne være meg, men jeg tok feil. Helt fantastisk, det betyr at jeg har vunnet MGP!

:fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...