Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og motebildet.... Den dressen til pappa Ingebrigtsen. Ubeskrivelig. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var jo snasen - akkurat som frisyren...

Skrevet

Igjen skjønner ikke internasjonal MGP-twitter norsk lokalpatriotisme og klør seg i hodet over at alle ungene hos Else i Bergen heier på bergenseren Stig...

Skrevet

Blir det Eline, da...?

Skrevet

Om ikke Atle hadde gått videre så ville jeg virkelig lurt. 

Skrevet

Har Atle fått en slakt jeg ikke har fått med meg, tro? :rulle: 

Skrevet

Glitter mot den gule mare måtte jo bli rått parti :danser: 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Har Atle fått en slakt jeg ikke har fått med meg, tro? :rulle: 

Høres nesten sånn ut. :ler:

Skrevet

Jeg synes Swing It er gode. Men jeg har et stort håp om at vi sender Skrellex. Det er jo bare helt perfekt MGP. 

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Jeg synes Swing It er gode. Men jeg har et stort håp om at vi sender Skrellex. Det er jo bare helt perfekt MGP. 

Helt enig! 

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Skrellex har mer i den internasjonale finalen å gjøre en Swing it - men alt annen enn Ulrikke vil være en skrell.

Skrevet

Vi går for et skikkelig skrell! 

Skrevet

En skrell med Skrellex :jepp: 

Skrevet (endret)

Igjen under jeg meg over det mest kontraproduktive av fenomener - når kroppen er så fatigue-påvirket at den verker og dirrer og samtidig er ute av stand til å finne  ro og søvn. Jeg la meg kl 22 og sov ikke før i 5-tiden. Det hjalp heller ikke at en nabo hadde en sammenkomst til etter 2 - de bråkte i og for seg ikke, men plutselig ville noen le eller heve stemmen, og det var nok til å rykke meg ut av roen jeg nesten hadde klart å finne og tilbake til start...

Lunsj-planer med Skravla i dag - skal jeg rekke å spise frokost først (som i mat, ikke bare  smågodtet jeg er i gang med...), bør jeg vel gjøre det snart. Kle på meg er vel også en god plan - riktignok har ikke Pascal kleskode, men et visst underforstått minstemål er det vel der også...

Endret av Daria
Skrevet

Jeg rakk både frokost og påkledning før en drøyt tre timer lang lunsj bestående av andeconfit og kake med kaffe og lakris (siden førstevalget mitt (denne gangen pistasj) som vanlig var utilgjengelig). Middag har ikke vært et tema...  

Skrevet
Daria skrev (23 minutter siden):

Jeg rakk både frokost og påkledning før en drøyt tre timer lang lunsj bestående av andeconfit og kake med kaffe og lakris (siden førstevalget mitt (denne gangen pistasj) som vanlig var utilgjengelig). Middag har ikke vært et tema...  

MIddagen her ble litt oppskjært frukt.... eller det er strengt tatt en pågående middag. Sammen med te. :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...