Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår godt at din nye tilværelse kan være lett å venne seg til. :fnise:

Skrevet

Mamma-gutt? Riise? Nei, den synes jeg var ufin :rulle:

Jeg forstår godt at din nye tilværelse kan være lett å venne seg til. :fnise:

Litt tilpassningsvilje må man jo vise :ler:

Skrevet

Ja, hvis ikke hadde du vært i overkant vrang, mener jeg. :le:

Skrevet

Jeg er aldri vrang -bare helt rett :jepp:

Skrevet

:fryser:

*drikker te*

Kaldt på toget i dag -særlig når man sitter og småsover. I går freste jeg til en nsb-konduktør -jeg kan leve med forsinkelser, men jeg synes det er greit å få beskjed når siste del av strekningen blir innstilt, så jeg ikke blir sittende og kope på et tomt tog på sene kvelder...

Skrevet

For en festlig avslutning på kvelden da..... Og informasjon??? Er det nødvendig da?

Skrevet

Informasjon er oppskrytt...

Skrevet (endret)

Hvor lang reisevei har du nå?

Endret av vimse
Skrevet

En times tigtur, samt i underkant av ti minutters gange i hver ende.

Skrevet

BAKSNAKK

NAMNET: Torsdag 8. september kl. 18:00 på Scene 2

Forhutla og ordlause, kallar Øyvind Osmo Eriksen karakterane i Namnet, men han meiner det ligg sprengstoff i konfliktane mellom dei. Når Namnet no for første gong blir sett opp av eit Oslo-teater, er det med ein gjeng unge kunstnarar som ønskjer å gjere noko nytt og annleis. Dei vil bryte med vedtatte sanningar om poesi og spelestil. Men kva ligg i den såkalla Fosse-tradisjonen? Finst han eigentleg? Fossebiograf Cecilie Seiness leiar panelet, med regissør Øyvind Osmo Eriksen og skodespelar og Fosse-entusiast Ellen Dorrit Petersen.

PÅ SCENEKANTEN

UNGE WERTHERS LIDINGAR: Torsdag 19. september, Scene 2.

NEXT TO NORMAL: Onsdag 12. oktober, Hovudscenen

BONDESTUDENTAR: Torsdag 3. november, Scene 2

EVIG UNG: Torsdag 17. samt 25. noveber, Hovudscenen

KJÆRE LANDSMENN: Onsdag 23. november, Scene 2

REGISSØRTREFFET

EIT LANGT OG LYKKELEG LIV: Tysdag 13. september.

Erik Ulfsby i samtale med regissør Eirik Nilssen Brøyn.

FUNDAMENTALISTEN: Tysdag 25. oktober

Erik Ulfsby i samtale med regissør Peer Perez Øian

SJUK UNGDOM: Torsdag 1. desember

Erik Ulfsby i samtale med regissør Peer Perez Øian.

Ja takk....

Skrevet

Men får man komme på scenekanten selv om man ikke skal se stykket den dagen? Det lurer jeg på...

Skrevet

Kva er det her for haldning? mogleg eg har vorte gretten kjerring på mine eldre dagar, men i alle dagar? Ho forsøv seg, og får støtte i tråden om at kollegaen var barnslig som ikkje gadd å vere blid og hyggelig med ho, og fytti grisen - han hadde i tillegg gjort all jobben, så det var ikkje noko for ho å gjere når ho kom forseina! Eg blir sjokkert, og litt stolt over at eg endelig kan bruke frasen: "Ungdommen no til dags" http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=580917

Skrevet (endret)

Kjerring-Rosalie :fnise: Jeg har jobbet på sykehjem, hadde den andre på vakt forsovet seg så jeg måtte ta alt stellet (vi snakker tross alt om levende mennesker her, det er ikke bare å la arbeidet vente), hadde jeg neppe vært sprudlende imøtekommende når hun dukket opp...

Endret av Daria
Skrevet

Kjerring-Rosalie :fnise: Jeg har jobbet på sykehjem, hadde den andre på vakt forsovet seg så jeg måtte ta alt stellet (vi snakker tross alt om levende mennesker her, det er ikke bare å la arbeidet vente), hadde jeg neppe vært sprudlende imøtekommende når hun dukket opp...

Ja, eg syntest forslaget om at "dei kan jo berre ligge litt lenger. Det er då inga krise!" tok kaka.

Ellers ser eg veldig fram til eg blir så gammal at eg kan ha snublestokk og daskeveske. Ungommen kjem til å frykte meg! :sjarmor:

Skrevet

Jeg ser det så levende for meg :fnise:

Skrevet (endret)

Vere med i gjengen? :skravle:

Endret av Rosalie
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å bli gretten på mine eldre dager da -bare skamløs :nigo:

Skrevet

Jeg vil også være gammel og grinete... :hoppendeglad:

Jeg kommer jo på hjem tidligere enn dere, så jeg kan forberede litt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...