Gå til innhold

The Daria diaries

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Sceneskrekk i mange år og så går man på scenen og ser ut som man har glemt bukse/skjørt......

Distraheringsteknikk :ler: 

Skrevet

Har hun noe i halsen, eller prøver hun å høres irsk ut? :sukk: 

Skrevet

Slitsom å høre på

Skrevet

Og hun sto jo så krokete på scenen at det så ut til at hun hadde kink i ryggen. 

Skrellex for the win i kveld altså. 

Skrevet

Den kløften til Skrellex er jo ganske imponerende - her har det gått med mye sminke...

Skrevet

Stian ble plutselig enda mer østfolding :ler: 

Skrevet

Jeg leste i en sånn romanse-bok at "kløften var så dyp at hun fikk vertigo av å se ned"..... 

Skrevet

Det sies jo at det ska mer enn en kule til en trønder - det skal mer enn én MGP-fiasko for å knekke et bergensk ego også :fnise: 

Skrevet

Nå trodde jeg han hadde fått et skikkelig spark mellom beina....... veldig lys stemme. 

Skrevet

Men altså, den ungen får han ikke  ha med seg på scenen i den internasjonale finalen - og motepolitiet venter uansett bak scenen med arrestordre...

Skrevet

Sorry.... det der gjør vondt i MGP'en min. Og gjør jo nesten at hans fremføring i 1999 blir bra. 

Skrevet

Jeg tror nok vi slipper ham neste uke...

Skrevet

Litt inhabil her jeg. Burde stemt på ham. Men nei, ikke min favoritt… 

Annonse
Skrevet

Nei. Nokså umiddelbart og bestemt, og det allerede før hun begynte å synge surt. Jeg ser at den har appell og blir ikke overrasket om den går til finalen, men nei.

Skrevet

Internasjonal twitter sørger - denne var visst stor favoritt i forkant og tydeligvis mye bedre i studioversjonen, så skuffelsen er stor.

Skrevet (endret)

Tok oppvasken mens hun i svart kjole sang. :ler: 

(Det var fælt) (ikke oppvasken)

Endret av loffen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...