Gå til innhold

The Daria diaries

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Nesten 200 millioner vil se deg...

Så ingen grunn til å være nervøs :fnise: 

Skrevet

Jeg så et jazzband (ja, det synes...) med stråhatter og instrumenter går på trikken forleden - tro om det kan ha vært Swing It-gutta...

Skrevet

Den flamingoen til Else så frossen ut :fnise: 

Skrevet

Ekko inni meg - mener han å si at det er tomt i hodet hans...? Det var jo ikke en veldig gjennomtenkt tittel :fnise: 

Å nei, han skal snakke om den vanskelige tiden *zapper*

Skrevet

Gikk rett på mute her..... Jeg trenger ikke å bli kjent med artistenes hjerte/smerte. Kan de ikke bare synge da. 

Skrevet

Han kommer neppe til å leve som et ekko inne i meg.... 

Skrevet

Melodien er litt kul. Teksten, derimot... Dessuten sliter han med å synge rent selv med autotune.

Skrevet

Den blåfargen på kjolen hennes er lekker, men selve kjolen burde vært litt lenger - den blir litt ubalansert med den store, fluffy kanten.

Skrevet

Diksjon er et fremmedord...

Skrevet

Na-na-na-na-nasalt...

Skrevet

Det høres ut som hun er skikkelig forkjølet og har bihuleproblemer. 

Skrevet

Og det der na-na-na-na.... blir litt Keiko for meg. Uten at hun når dit. 

Skrevet

Hun har stemme og flammer, men det holder ikke...

Skravla skrev (1 minutt siden):

Og det der na-na-na-na.... blir litt Keiko for meg. Uten at hun når dit. 

Kaller du henne en spekkhugger...? :fnise: (Du vet jeg ikke kan la være, selv om jeg skjønner at du tenkte på Keiino...)

Skrevet

Han fikk frysninger hvor...?! *vil ikke vite* :digge: :briller2:

Men den barten - det burde jo vært lover mot sånt. Da var det blå håret han hadde en gang bedre.

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Hun har stemme og flammer, men det holder ikke...

Kaller du henne en spekkhugger...? :fnise: (Du vet jeg ikke kan la være, selv om jeg skjønner at du tenkte på Keiino...)

Kanskje jeg faktisk tenkte Keiko. :hoho:

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Han fikk frysninger hvor...?! *vil ikke vite* :digge: :briller2:

Men den barten - det burde jo vært lover mot sånt. Da var det blå håret han hadde en gang bedre.

Det er så mye mang kan si om både hår og forsøk på bart/skjegg. 

Skrevet

Det er noe med det å ikke kunne språket så man får nyansene i teksten.... fordi jeg synes han synger samme setning hele tiden. 

Skrevet

Jeg vet at han har bakgrunnen til å  forsvare det, men jeg sliter litt med en norsk MGP-sang på spansk. jeg vet også at lettkledde damer har en lang tradisjon i latinomusikk (og for så vidt også i internasjonal MGP), men jeg har like fullt problemer med det. Og la oss ikke snakke om dette med å legge inn sitt eget navn i låta...

Ikke at jeg er i det kritiske hjørnet i kveld, altså :ler: Men det er tydeligvis kvelden for flammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...