Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

*biter i meg altfor mange tvilsomme vitser om Stian og konfettikanonen*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulrikke og boybandet må videre. Men hvem den tredje skal være er jeg jammen ikke sikker på… Ulrikke er vel den eneste fra i kveld som har noe i den internasjonale konkurransen å gjøre. 

Skrevet

Jeg tror Alessandra går videre og  enten Geronimo-gutta eller Kate Gulbrandsen. Og Ulrikke, åpenbart.

Skrevet

-Det sto ingen steder i kontrakten min at jeg må snakke engelsk på direktesendt tv!

:ler: Jeg får stadig mer sansen for Staysman...

Skrevet

Han opptrådte på jobben for noen år siden - jeg sto over... :ler: Men han virker som en trivelig fyr.

Skrevet

Pauseinnslaget vekket glemte minner - hvordan kunne jeg glemme mannen i oversize syrinlilla smoking :fnise: Men jeg visste umiddelbart at han het Ola, selv om etternavnet satt litt lenger inne - og jeg tror jeg fortsatt har kassetten et sted, så teksten kommer snikende :ler: 

Skrevet (endret)

Treskoen velva, takk og lov...

Endret av Daria
Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

-Æ ska hjæm!

:hoho: 

:hoho:

Skrevet
Daria skrev (27 minutter siden):

Jeg tror Alessandra går videre og  enten Geronimo-gutta eller Kate Gulbrandsen. Og Ulrikke, åpenbart.

:filer: :ler: 

Skrevet

Alejandro, vi må snakke om den barten...

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

:filer: :ler: 

:klappe: 

Skrevet

Jeg synes NRK skal ha ros for godt opplegg i år - effektivt (7 minutter over tiden er jo ikke mer enn man regner med :ler: ), ikke alt for mye småprat og pinlige familieøyeblikk, ingen utdratte "morsomme" pauseinnslag og programledere som fungerer sammen. 

Skrevet
Daria skrev (57 minutter siden):

Jeg synes NRK skal ha ros for godt opplegg i år - effektivt (7 minutter over tiden er jo ikke mer enn man regner med :ler: ), ikke alt for mye småprat og pinlige familieøyeblikk, ingen utdratte "morsomme" pauseinnslag og programledere som fungerer sammen. 

Veldig enig 😊

Skrevet

Siden hjernen var i MGP-modus, kom jeg på en sang  jeg hørte på radioen mens jeg trente forleden og hadde et vagt minne om at var en ESC-sang, men glemte å sjekke da jeg kom hjem. Nå traff jeg riktig på både land og år på første forsøk og  er godt fornøyd med å ha kontroll på denne fullstendige unyttige kunnskapen  :ler: 

Skrevet

Ny  mandag, ny økt hos psykofysio; fulgt av ukas første biblioteksbesøk. En diktsamling (fordi jeg leste intervju med forfatteren nylig), en selvbiografi (til et leseprosjekt), to romaner og en novellesamling. Det kom melding om bok klar til henting mens jeg gikk fra biblioteket til trikken og en annen stå som "på vei til bibliotek", så da blir det vel en fredagstur også...

I går var det operatid, eller rettere sagt operettefjastid. Jeg holdt bare en akt - når kroppen synes det begynner å bli anstrengende etter en time og det fortsatt er to timer igjen, er det på tide å innse realitetene. Men noe er tross alt bedre enn ingenting, man får glede seg over det. 

Skrevet

Jeg hadde en teori om et jeg hadde lest noe av en av forfatterne jeg lånte i dag (Line Baugstø) før. Etter å ha tenkt meg om og sett på listen over bøkene hennes visste jeg også hvilken (Ved foten av vulkanen), men den står ikke noe sted i notatene mine... Jeg har oversikt over alt jeg har lest siden 2007, og det leste jeg leste mellom 1997 og 2003, så jeg må bare anta det skjedde i de udokumenterte årene (og hvor mye det irriterer meg at jeg ikke har lister for de årene kan dere bare forestille dere :fnise: ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...