Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden Kate Gulbrandsen er tilbake,  ble de revet med av 80-tallsstemningen og fant ut at de kunne klone Jørn Hoel. Bare synd de ikke fikk til stemmen også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpen blondeskjorte, tatoveringer og halskjeder i flertall - det blir litt mye som skjer...

Skrevet

Hadde litt lyst til å kneppe igjen den skjorta ja :ler: 

Skrevet

Jeg hørte Rasmus på radioen på fysikalske forleden, så den historien har jeg allerede hørt... Balansegangen mellom sterk personlig historie og for intimt og  klamt er hårfin - du er ikke på Lindmo nå, som Kevin  Vågnes stadig minnet Staysman om på  Adresse Torino i fjor...

Man altså, er han seriøs? 

Skrevet

Hvorfor har hun på seg nattøy? Hun har fortsatt stemme, da, og sangen er ikke det verste jeg har hørt.

Skrevet

Tresko passer vel bedre på en bygderevy enn i mgp… 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Hvorfor har hun på seg nattøy? Hun har fortsatt stemme, da, og sangen er ikke det verste jeg har hørt.

Er vel moderne å gå i nattøy nå… 

Skrevet

Ikke i hennes alder... Allergien min slår inn når datteren hennes dukker opp *famler etter fjernkontrollen*

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Ikke i hennes alder... Allergien min slår inn når datteren hennes dukker opp *famler etter fjernkontrollen*

Den seansen slapp jeg. Den forsvant i en voldsom hostekule… Sikkert god timing på den hosten… 

Skrevet

Barnealibiet - full av begeistring for Fantorangen :fnise:

Skrevet

Søte gutter :jepp:  Og bedre sang enn en del av de andre… 

Skrevet

Boyband-vibber - de er jo litt søte (sikkert akkurat det de prøver på...) :fnise: 

Skrevet

Imponerende falsett (alternativt har bare ikke nøttene hans kommet helt ned ennå...).

Skrevet

Kan godt ta med de guttene til neste runde :jepp:

Skrevet

Selv uten å ha hørt låta, tar jeg for gitt at Ulrikke går videre...

Skrevet

Den pripne middelaldrende peppermøen påpeker at hun har glemt underskjørtet...

Skrevet

Nå ble jeg faktisk litt rørt... Hun er jo i en egen liga, og vil være storfavoritt i finalen uansett hva som dukker opp i de andre delfinalene. 

Skrevet
Daria skrev (7 minutter siden):

Selv uten å ha hørt låta, tar jeg for gitt at Ulrikke går videre...

Hun gjør nok det ja - dessverre * ikke akkurat noen fan av henne*

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Nå ble jeg faktisk litt rørt... Hun er jo i en egen liga, og vil være storfavoritt i finalen uansett hva som dukker opp i de andre delfinalene. 

Ja, hun synger bra, og låta er bra. Men jeg håper det dukker opp noen som er bedre… 

Skrevet

Godt voksen mann i jakke som gir slåbrok-assosiasjoner sammen med et par unge jenter. Ikke det vi vil dele med resten av Europa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...