Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jon Blund var i det overlegne, lite kontaktsøkende hjørnet i natt, som han har det med å være når kroppen virkelig trenger ham. Godt fornøyd med at det er i morgen jeg  skal i operaen og ikke dag, som jeg trodde helt fram til torsdag... (Det sto riktig dag i kalenderes, det var bare hodet som hadde en feilregistrering...)

Litt påfyll av frisk luft må til etter hvert, der kjenner jeg på underskuddet for tiden. Når form og føre og vær rotter seg sammen og gjør at jeg ikke klarer å gå så langt, samtidig som det er tyngre enn vanlig å gå og all nedbøren gjør det vanskelig å få satt seg ned,  blir det begrenset med utetid. Jeg forventer ikke varme nå, men noen dager med oppholdsvær og litt sol, så jeg kan ta med tekoppen og faktisk være litt ute, hadde hjulpet mye. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen skrev på insta at This may be the best day of my summer! og det tok hjernen et øyeblikk å koble om og innse at han er australsk... 

Skrevet

Jeg pakket ut Rituals-settet jeg fikk til jul (ja,  det har ligget på vent i tre uker mens jeg har vurdert om jeg gadd å bytte eller ikke), og nå lukter det i hele stuen fordi det står uåpnede produkter på bordet i andre enden av rommet. Har ingen fortalt dem at  less is more? Jeg synes også det er litt pussig at det ikke står noe sted på utsiden hva slags duft det er - jeg måtte åpne for å finne det ut, det står bare på flaskene.

Skrevet

Jeg har fått gått en relativt sett lang tur og kom hjem med kylling  og sopp til kveldens taco og en bok fra lesekiosken - om Anne Frank,  av en av hjelperne fra da hun satt i dekning. På tide å sette ned noen igjen, jeg tror to inn, en ut-prinsippet mitt er litt i ubalanse for tiden..

Skrevet
Daria skrev (2 timer siden):

Har ingen fortalt dem at  less is more?

Det er mitt problem med Rituals. De har en del gode lukter men det lukter alt for mye for meg. 

Skrevet

Det holder å lukte det litt på huden, jeg trenger ikke kjenne det tvers gjennom rommet hverken før eller etter bruk...

Skrevet

⚠️Forbrukervarsel ⚠️

Dette er et forhåndsvarsel om at MGP-sesongen begynner om tre timer, et faktum som vil prege boka med jevne mellomrom på lørdagskveldene utover vinteren og våren. Det er opp til den enkelte hvorvidt man ser det som en påminnelse til å innfinne seg eller et varsel om å styre unna...

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde sett alle Bake-off-episoder et par ganger før, men jeg er ganske sikker på at jeg ikke har sett  Henry (av  Noel omtalt  som a sophisticated toddler :fnise: ) lage et kjeks-orgel før. Mer eller mindre tvilsomme vitser knyttet til dobbelbetydinger av ordet organ er selvfølgelig uunngåelig, som How big is your organ gonna be...? 

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

⚠️Forbrukervarsel ⚠️

Dette er et forhåndsvarsel om at MGP-sesongen begynner om tre timer, et faktum som vil prege boka med jevne mellomrom på lørdagskveldene utover vinteren og våren. Det er opp til den enkelte hvorvidt man ser det som en påminnelse til å innfinne seg eller et varsel om å styre unna...

Hjemme alene i kveld, så da blir det kanskje litt mgp. :jepp:

Skrevet (endret)

Du benytter anledninger? :ler: 

Det påstås på pakningen at en pakke (10 stk) mini-tacaskåler og 450 gram kjøttdeig skal være nok til fire personer. Jeg har nå spist fem skåler og er ikke overbevist om at jeg er ferdig... (Jeg har dog bare 200 gram kylling, så grådig er jeg ikke). Det er jo ikke mye fyll man får plass til i hver.

Endret av Daria
Skrevet
Daria skrev (33 minutter siden):

Du benytter anledninger? :ler: 

Det påstås på pakningen at en pakke (10 stk) mini-tacaskåler og 450 gram kjøttdeig skal være nok til fire personer. Jeg har nå spist fem skåler og er ikke overbevist om at jeg er ferdig... (Jeg har dog bare 200 gram kylling, så grådig er jeg ikke). Det er jo ikke mye fyll man får plass til i hver.

Jepp, når jeg er hjemme alene passer jeg på å se program eselet ikke liker. :nigo: 

Det høres veldig lite ut ja. Blir jo bare litt over to skåler pr pers det. 

Skrevet

Tanken om musen som danser på bordet er nærliggende :ler: 

Skrevet

Det var jo bare et spørsmål om tid for Staysman tok steget fra preprogrammene og inn i programlederrollen, men hvem er hun? Burde jeg ha hørt om henne...?

Skrevet

Aner ikke hvem hun er? :vetikke: Men noe ved henne irriterer allerede… 

Skrevet

Godt jeg har Bake-off å zappe til hver gang de skal snakke for mye. Erfaringsmessig kommer en del av dem såpass dårlig ut av det at det er tryggest å styre unna...

Skrevet

Årets Hammer of Thor... Låta er forsåvidt ikke så dum, men ikke helt riktig for stemmen hennes.

• Liker 1
Skrevet

Men jeg synes da jeg har hørt den melodien før…

Skrevet

Adrenalinoverdose :ler: 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (Akkurat nå):

Men jeg synes da jeg har hørt den melodien før…

En av MGPs stolteste tradisjoner og årlige gjettelek - "Hvilken sang minner dette om?" :ler: 

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

En av MGPs stolteste tradisjoner og årlige gjettelek - "Hvilken sang minner dette om?" :ler: 

Jepp :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...