Daria Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #34061 Skrevet 10. januar 2023 Hvor dumme tror journalisert at leserne deres er? Aftenposten Fem tips for en bedre morgen (og ja, jeg gikk på den for å se om rådene var så selvfølgelige som jeg hadde en anelse om) inkluderer den nyskapende idéen om kaldt vann i ansiktet og å prioritere hva du bruker tid på. Artikkelen inneholder også sjokkerende forslag som å legge fram klær og ordne matpakker kvelden før, samt å vite hva man skal den dagen. Er det faktisk folk der ute som trenger å bli fortalt dette...?
Sauen Shaun Skrevet 10. januar 2023 #34062 Skrevet 10. januar 2023 Er sikkert noen som finner nytte i det, men for de fleste er sånne artikler mer til irritasjon (bortkastet tid å lese det).
Daria Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #34063 Skrevet 10. januar 2023 (endret) Skottland vil jo elske dette sitatet fra prins Harrys biografi/klagesang/avskjedsbrev til familien: Sitat he doesn’t like kilts, for example, because of “that worrisome knife in your sock and that breeze up your arse” Vi har også dette om prinsesse Margaret: Sitat Princess Margaret, who “could kill a houseplant with one scowl,” Harry writes Det er jo velformulert, men som med så mye av det jeg har lest av utdrag og lekkasjer fra boka gir det mest vond smak i munnen - hvor mye dritt av varierende saklighetsgrad er det nødvendig å brette ut offentlig, særlig når man gjentatte ganger har klaget over at pressen grafser i privatlivet ditt? Første bud da er jo å holde skittentøyvasken sin utenfor deres rekkevidde, og å la være å sparke gamle grandtanter som både er døde og som alle vet at hadde et tidvis ganske vanskelig liv er også høyt på listen over ting man godt kan la være... Endret 10. januar 2023 av Daria 1
AprilLudgate Skrevet 10. januar 2023 #34064 Skrevet 10. januar 2023 Tips 1: Tiss før du går ut døra. Man er gjerne litt tissetrengt om morgenen. Sender faktura.
Daria Skrevet 10. januar 2023 Forfatter #34065 Skrevet 10. januar 2023 Du har helt klart en framtid som livsstilsguru
Daria Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #34066 Skrevet 11. januar 2023 Dagens fun fact fra psykologen - det finnes forskning på at lesing kan ha samme effekt som meditasjon. Jeg er jo ikke overrasket, men det er interessant at det faktisk er undersøkt. Et godt argument å ha med seg hvis psykofysio skulle gjenta sin påstand om at lesing og hvile ikke er det samme Etter å ha snakket om lesingens fordeler, mine jålevaner og andre temaer av varierende alvorlighetsgrad i terapirommet, gikk jeg for litt shoppingterapi av varierende nyttighetsgrad i butikkrommet. Basisplass på salg på Cubus (i rosa, lilla, turkis og rødt - alle farger er basis i min garderobe ), og ymse forbruksvarer til badet på Normal samt litt sjokolade, fordi Normal har Milka og Riter Sport, og det kan man ikke bare gå forbi...
Daria Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #34067 Skrevet 11. januar 2023 (endret) Svart te med pistasjnøtter og marsipan - jeg var egentlig på jakt etter rooibos, hvor utvalget i heimen plutselig var under all kritikk, men noen ting må man jo ha... Endret 11. januar 2023 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2023 #34068 Skrevet 11. januar 2023 Te med marsipan høres litt rart ut…
Daria Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #34069 Skrevet 11. januar 2023 Mandelte med ferdig tilsatt sukker - det vil jo smelte. 🍵
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2023 #34070 Skrevet 11. januar 2023 Du får gi rapport når den er testet… *skeptisk*
Daria Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #34071 Skrevet 11. januar 2023 Nå skal du ha et åpent sinn - jeg har teer med rarere ting i enn det...
Roadrunner Skrevet 11. januar 2023 #34073 Skrevet 11. januar 2023 Mandler pluss pistasjnøtter blir vel nærmest en nøttete (som i nøtte-te ), med sukker?
Daria Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #34074 Skrevet 11. januar 2023 Og nøtte-te er godt, det har jeg hatt i flere varianter, selv om jeg stort sett drikker den utren sukker. Jeg drakk en gang helst teen min med både melk og sukker, så ga jeg opp melken av praktiske hensyn på folkehøgskolen og sukkeret fordi sukettene mine alltid forsvant på jobb... Sauen Shaun skrev (9 minutter siden): Akkurat det tviler jeg ikke på Hva med poppet bokhvete? Det så ut som popcorn-te
Sauen Shaun Skrevet 11. januar 2023 #34075 Skrevet 11. januar 2023 Daria skrev (6 minutter siden): Og nøtte-te er godt, det har jeg hatt i flere varianter, selv om jeg stort sett drikker den utren sukker. Jeg drakk en gang helst teen min med både melk og sukker, så ga jeg opp melken av praktiske hensyn på folkehøgskolen og sukkeret fordi sukettene mine alltid forsvant på jobb... Hva med poppet bokhvete? Det så ut som popcorn-te Altså, jeg drikker jo kaffe med hasselnøtt. Så te med nøttesmak går nok helt fint. Det er marsipanen som får meg til å se for meg noe fryktelig søtt kliss… Te med poppet bokhvete???
Daria Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #34076 Skrevet 11. januar 2023 Jeg skal se om jeg kan hoste opp et bilde til deg Det gjorde ikke så mye for smaken, men det så jo litt morsomt ut...
Daria Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #34077 Skrevet 11. januar 2023 Siden jeg ikke lenger hadde det på telefonen, bare på pcen, kan jeg jo legge det her til allmenn glede og opplysning
Daria Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #34079 Skrevet 11. januar 2023 Det er mulig jeg kjøpte den mest av nysgjerrighet - og at den ikke ble en gjenganger i utvalget
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå