Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner ikke med at esel vil se det, så jeg har satt det på opptak til jeg er hjemme alene. :smil:

Skrevet

:opplyser: Tredje påminnelse - på tide å øve på bevegelsene for de som ikke har automatisert dem for lengst :opplyser:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (Akkurat nå):

Regner ikke med at esel vil se det, så jeg har satt det på opptak til jeg er hjemme alene. :smil:

Han kan jo ikke får det som han vil alltid... :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (14 minutter siden):

Han kan jo ikke får det som han vil alltid... :fnise: 

Det gjør han ikke heller… Men min glede er større når jeg kan se uten en som furter… :fnise:

Skrevet

Opptak er satt. Her tilbringes kvelden med Are Kalvø.... Dårlig planlagt, men hvem visste for en måned siden at fagotter skulle ankomme tv-bildet. 

Skrevet

Er du ikke synsk, altså? Skuffende...

Skrevet

:opplyser: Tredje påminnelse - to timer igjen. Intet sier vel jul som guttekor i matrosdress... :opplyser: 

Skrevet

Jepp - showet de hadde i spektrum med KORK forrige uke :lykke:

Skrevet

Wow, det må jeg få sett på en eller annen måte. Er på sykehus uten TV på rommet og bare en knøttliten mobilskjerm. Har hørt de live bare en gang, og fy søren så flinke de er. 🤩

Skrevet (endret)

Uff, det hørtes da ikke ut som et sted man vil tilbringe førjulstiden? Det ligger på nett-tv, så det er mulig å få sett det senere.

Endret av Daria
Skrevet

:opplyser: Siste påminnelse. 15 minutter igjen - på tide å få på seg noe komfortabelt... :opplyser:

Skrevet
Daria skrev (21 minutter siden):

Uff, det hørtes da ikke ut som et sted man vil tilbringe førjulstiden? Det ligger på nett-tv, så det er mulig å få sett det senere.

Skal snart hjem heldigvis 😊

Takk for tips altså. Det er ikke så action for tiden så da er det fint å noe bra å se på. 

Skrevet

Nuh! :danser: :nordvesta: :lykke:

Serafina. skrev (2 minutter siden):

Skal snart hjem heldigvis 😊

Så bra - god bedring!

Skrevet

Om jeg nå har sittet lett tårevåt og gjort alle bevegelser til Julen är här? Nei, altså... :sjenert: At jeg gråter til Jula hjemme er uunngåelig, i liket med den høye latteren når prinsesse Leia og Darth Vader har fått en ny vri igjen :fnise: Dessuten satt jeg stadig de første minuttene og utbrøt Oi, han er tilbake - og han! full av gjensynsglede - her hadde jo mange gamle travere kommet tilbake. Ikke at jeg har sett dem ofte eller noe :ler:  Men når de først hadde solisten tilbake i folden, kunne de vel funnet plass til denne...?

Skrevet

Jeg kan lese husets lyder: Når naboen brøler, er det et tegn på at en nordmann gjør det godt på ski og mest sannsynlig i alpint. Ergo skiftet jeg kanal og så at Alexander Aamodt Kilde akkurat hadde kjørt inn til ledelse. Praktisk med et varslingssystem når jeg egentlig ser på noe annet :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...