Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Var så god så. Godt sovehjerte (bortsett fra om natta...), gråter lite og har matvettet i orden. Griperefleksene fungerer, både på fingre og tær :bigfoot: Likner på den stolte far, som har fått teken på bleieskift og vissnok hadde kommentert da mor ble litt for hønemor og han ville ha et ord med i laget at "det er ikke sånn at du har fått en unge som tilfeldigvis likner på meg"... :fnise:

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var så god så. Godt sovehjerte (bortsett fra om natta...), gråter lite og har matvettet i orden. Griperefleksene fungerer, både på fingre og tær :bigfoot: Likner på den stolte far, som har fått teken på bleieskift og vissnok hadde kommentert da mor ble litt for hønemor og han ville ha et ord med i laget at "det er ikke sånn at du har fått en unge som tilfeldigvis likner på meg"... :fnise:

Godt å høre at han ikke vil bli forbigått....

Skrevet

Tror ikke det blir noe problem -eller at det er noe ønske fra hennes side heller.

Skrevet

Er det bare jeg som ikke finner bilde av ham noe sted? :sukk:

Skrevet

Svigerinnen min har åpen fb-profil -let og du skal finne ;)

Skrevet

Takk, jeg fant! :strix:

Så skjønn! :rodmer:

Skrevet

Jeg tror at skal man begynne å pendle, er juli et strålende tidspunkt å begynne. Mindre folk overalt, og lyst og 18 grader allerede klokka 6.

Skrevet

Advarer mot data-abstinenser

Det er ingen super idé å holde barna helt borte fra dataspill, sosiale medier og mobil, men tenk deg selv hvis noen tok fra deg mobilen hele sommerferien, eller tok fra deg internett «så du skulle få slappet av på ordentlig», sier barnepsykologen til NRK.

Jeg synes faktisk det er noe av det deilige med ferien jeg, å ikke ha tilgang hele tiden. I fjor var jeg først en uke på hytta, hvor det ikke engang er mobildekning, og så to uker på tur, hvor to minutter på facebook var det eneste jeg var på nett. Jeg sier ikke at jeg ikke savnet det innimellom (primært wikipedia, faktisk), men mye mindre enn jeg trodde, og som sagt -før5st og fremst ganske deilig. Hadde jeg fått store, problematiske abstinenser, ville jeg sett det som et tegn på at jeg burde trappe ned til vanlig...

Skrevet

Jeg tror at skal man begynne å pendle, er juli et strålende tidspunkt å begynne. Mindre folk overalt, og lyst og 18 grader allerede klokka 6.

Greit med enkel tilvenning. Er du flyttet helt nå?

Skrevet

Enkel og enkel... :Gjesp: Offisielt er jeg ikke flyttet før om et par uker, da går hvitevarer og seng og sånne kjekke ting...

Skrevet

Enklere er kanskje mer riktig... :fnise: Ville vært verre i 25 kuldegrader og mørkt halve dagen.

Skrevet

Her var det mange punkter å kommentere:

- Gratulerer igjen med nevø! Jeg snuste på et fire uker gammelt nurk i dag, og kan tenke meg det var stas å ha en ukesgammel bylt i armene. :strix:

- Er oppgitt over Oslo-kommentering. Jeg kjenner mange som tenker som deg. Jeg tenker for øvrig ikke slik om mitt hjemsted. Kunne aldri tenkt meg å bo der igjen. :redd:

- Noe mer, men nå har jeg glemt det.

Skrevet

Har også sett bilder nå. Helledussan for en skjønn skapning! :hjerte:

Skrevet (endret)

De er jo nydelige når de er så små (hvertfall hvis man unngår kolikk..), men det blir jo gøy når han begynner å få litt mer personlighet også :jepp:

- Er oppgitt over Oslo-kommentering. Jeg kjenner mange som tenker som deg. Jeg tenker for øvrig ikke slik om mitt hjemsted. Kunne aldri tenkt meg å bo der igjen. :redd:

Fikk den igjen i dag -fortalte (på direkte spørsmål) hvor jeg skulle flytte og fikk til svar "Å, såpass" og et det-var-jo-fasjonabelt-men-tro-bare-ikke-at-jeg-er-imponert-ansiktsuttrykk. Det kommer gjerne fra de som har bodd i området her stort sett hele livet og har mesteparten av sin kunnskap om Oslos områder fra media... Tenk om de kunne fokusert litt mindre på hva de tror om adressen og være litt glade på mine vegne istedet, det hadde vært hyggelig.

Endret av Daria
Skrevet

Er du gal du da..... Være glad for at du flytter fra fine stedet og inn til farlige Oslo..... og til den adressen da. :daane:

Skrevet

Hørt på pauserommet forrige uke:

Jeg: Jeg skal flytte hjem til Oslo *stråler*

Eldre kollega (umiddelbart): Stakkars!

:rolleyes:

Skrevet

Hørt på pauserommet forrige uke:

Jeg: Jeg skal flytte hjem til Oslo *stråler*

Eldre kollega (umiddelbart): Stakkars!

:rolleyes:

Det kan jo hende vedkommende tenkte på pendlerveien. :rosaengel:

:rulle: Det er jo virkelig synd på deg ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...