Daria Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3261 Skrevet 17. juni 2011 (endret) Marius Roth Christensen, KORK og Puccini gjorde seg godt sammen Og i morgen er det flere tenorer i Trondheim -en fin uke Endret 17. juni 2011 av Daria
backstage Skrevet 17. juni 2011 #3262 Skrevet 17. juni 2011 Papirbilder. Har ikke sett slike siden 2002, tror jeg.
Daria Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #3264 Skrevet 17. juni 2011 Tar nattoget i kveld *lykkelig over at Dovrebanen ble åpnet i går*
Daria Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3265 Skrevet 21. juni 2011 I kveld skal jeg være hjemme -det er en uke siden sist... *flyfille* Klesvask begynner å bli et presserende behov. Og pakkepakkepakke -i morgen går neste lass med esker Jeg ser fram til bylivets enkle gleder -som å kunne handle på vei hjem uten at det er elever involvert. Kall meg sær og paranoid (og du ville ha rett), men jeg har ikke noe behov for å vise dem undertøyet mitt selv når det er nytt...
Daria Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3266 Skrevet 21. juni 2011 Forøvrig -når vi er inne på særheter -synes jeg egentlig ikke fjell og fjorder er så spennende på en liten tv-skjerm, selv om jeg lar meg overvelde når jeg ser det i virkeligheten... Og nei, jeg vet ikke hvor IT-gutta er, hva de driver med eller hvor lenge de blir borte, selv om jeg tilfeldigvis sitter på naborommet
Daria Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3268 Skrevet 21. juni 2011 I løpet av juli, litt avhengig av når jeg får flyttehjelp...
Skravla Skrevet 21. juni 2011 #3272 Skrevet 21. juni 2011 Forøvrig -når vi er inne på særheter -synes jeg egentlig ikke fjell og fjorder er så spennende på en liten tv-skjerm, selv om jeg lar meg overvelde når jeg ser det i virkeligheten... Og nei, jeg vet ikke hvor IT-gutta er, hva de driver med eller hvor lenge de blir borte, selv om jeg tilfeldigvis sitter på naborommet Ærlig talt.... Vet du ingenting?
Daria Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #3273 Skrevet 21. juni 2011 Jeg vet en hel masse -men det spør aldri noen om...
Sauen Shaun Skrevet 23. juni 2011 #3275 Skrevet 23. juni 2011 Litt sent ute, men det mangler noe her...
Daria Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3276 Skrevet 23. juni 2011 Halleluja! Og endelig noe lovende ved Apples sensur- og kontrollfetisj...
Skravla Skrevet 23. juni 2011 #3277 Skrevet 23. juni 2011 Halleluja! Hurra!!!! Men kan man bøtelegge drikking, doturer, knitring i plastposter, snakking, klining, spising også?
Daria Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3278 Skrevet 23. juni 2011 Å forby doturer og drikking tror jeg kan stride mot en og annen regel -menneskerettighetene og sånt...
Daria Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3279 Skrevet 23. juni 2011 Jeg snakket akkurat med LilleVille i telefonen -jeg ringte mamma og det viste seg at hun satt barnevakt. Så vi snakket om at det var blde av meg i lommeboken til mormor, at de skulle spise pannekaker og at mormor hadde hentet henne i barnehagen, og plutselig kom det "Da morfar hentet meg i barnehagen, da kom du også." Det har skjedd én gang, og det er nesten et år siden. Tror jeg må revurdere min oppfatning om små barns hukommelse...
Skravla Skrevet 23. juni 2011 #3280 Skrevet 23. juni 2011 Jeg snakket akkurat med LilleVille i telefonen -jeg ringte mamma og det viste seg at hun satt barnevakt. Så vi snakket om at det var blde av meg i lommeboken til mormor, at de skulle spise pannekaker og at mormor hadde hentet henne i barnehagen, og plutselig kom det "Da morfar hentet meg i barnehagen, da kom du også." Det har skjedd én gang, og det er nesten et år siden. Tror jeg må revurdere min oppfatning om små barns hukommelse... Et hint om at tante burde komme nå også. Barn har en skremmende hukommelse til tider. Ene nevøen min forhørte meg om barne-tv og "arresterte" meg om det ble feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå