Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Marius Roth Christensen, KORK og Puccini gjorde seg godt sammen :rodmer: Og i morgen er det flere tenorer i Trondheim -en fin uke :nigo:

Endret av Daria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Papirbilder. Har ikke sett slike siden 2002, tror jeg. :sjokk:

Skrevet

Tar nattoget i kveld :tog:

*lykkelig over at Dovrebanen ble åpnet i går*

Skrevet

I kveld skal jeg være hjemme -det er en uke siden sist... *flyfille* Klesvask begynner å bli et presserende behov. Og pakkepakkepakke -i morgen går neste lass med esker :hoppe: Jeg ser fram til bylivets enkle gleder -som å kunne handle på vei hjem uten at det er elever involvert. Kall meg sær og paranoid (og du ville ha rett), men jeg har ikke noe behov for å vise dem undertøyet mitt selv når det er nytt...

Skrevet

Forøvrig -når vi er inne på særheter -synes jeg egentlig ikke fjell og fjorder er så spennende på en liten tv-skjerm, selv om jeg lar meg overvelde når jeg ser det i virkeligheten...

Og nei, jeg vet ikke hvor IT-gutta er, hva de driver med eller hvor lenge de blir borte, selv om jeg tilfeldigvis sitter på naborommet :opplyser:

Skrevet

I løpet av juli, litt avhengig av når jeg får flyttehjelp...

Skrevet

Så deilig at det ikke er så lenge til :strix:

Skrevet

Forøvrig -når vi er inne på særheter -synes jeg egentlig ikke fjell og fjorder er så spennende på en liten tv-skjerm, selv om jeg lar meg overvelde når jeg ser det i virkeligheten...

Og nei, jeg vet ikke hvor IT-gutta er, hva de driver med eller hvor lenge de blir borte, selv om jeg tilfeldigvis sitter på naborommet :opplyser:

Ærlig talt.... Vet du ingenting? :daane:

Skrevet

Jeg vet en hel masse -men det spør aldri noen om...

Skrevet

Litt sent ute, men det mangler noe her... :hoppendeglad::ball:

Skrevet

Hurra!!!! :hoppendeglad:

Men kan man bøtelegge drikking, doturer, knitring i plastposter, snakking, klining, spising også? :pls:

Skrevet

Å forby doturer og drikking tror jeg kan stride mot en og annen regel -menneskerettighetene og sånt...

Skrevet

Jeg snakket akkurat med LilleVille i telefonen -jeg ringte mamma og det viste seg at hun satt barnevakt. Så vi snakket om at det var blde av meg i lommeboken til mormor, at de skulle spise pannekaker og at mormor hadde hentet henne i barnehagen, og plutselig kom det "Da morfar hentet meg i barnehagen, da kom du også." Det har skjedd én gang, og det er nesten et år siden. Tror jeg må revurdere min oppfatning om små barns hukommelse...

Skrevet

Jeg snakket akkurat med LilleVille i telefonen -jeg ringte mamma og det viste seg at hun satt barnevakt. Så vi snakket om at det var blde av meg i lommeboken til mormor, at de skulle spise pannekaker og at mormor hadde hentet henne i barnehagen, og plutselig kom det "Da morfar hentet meg i barnehagen, da kom du også." Det har skjedd én gang, og det er nesten et år siden. Tror jeg må revurdere min oppfatning om små barns hukommelse...

Et hint om at tante burde komme nå også.

Barn har en skremmende hukommelse til tider. Ene nevøen min forhørte meg om barne-tv og "arresterte" meg om det ble feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...