Daria Skrevet 16. juli 2022 Forfatter #32701 Skrevet 16. juli 2022 Kofferten min har kommet hjem fra ferie - den ble på hytta en uke ekstra Etter et par uker helt uten bevisst trening (i motsetning til turgåing og bading, hvor treningseffekten bare er en tilleggsbonus), har jeg luftet noen balanseøvelser. Foreløbig roper samvittigheten høyere enn treningsabstinensene, så da tar jeg det pent og forsiktig - men 10 minutter var nok, her var ånden villigere enn kjødet...
Daria Skrevet 16. juli 2022 Forfatter #32702 Skrevet 16. juli 2022 -Det er jo morsommere at det er dansker som vinner enn at noen fra noen andre land gjør det, slår TV2s programleder fast, og det er jo vanskelig å være uenig Det hadde jo vært gøy med Vingegaard på topp i Paris... (Og jeg vet at Arvesen snakker dialekt, men det heter ikke gamlere...).
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2022 #32703 Skrevet 16. juli 2022 Jeg heier på Vingegaard i gult i Paris jeg 😁
Daria Skrevet 16. juli 2022 Forfatter #32704 Skrevet 16. juli 2022 Jeg har et sopp-problem - stoppesoppen min er sporløst forsvunnet... 🍄
Daria Skrevet 16. juli 2022 Forfatter #32705 Skrevet 16. juli 2022 Det er jo ganske sadistisk å legge målgang på toppen av en bratt bakke - jeg får melkesyre bare av å se på...
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2022 #32707 Skrevet 17. juli 2022 Men hørte akkurat på danske nyheter at Roglic ikke blir med resten av Touren. Han sliter visst med skade etter en velt på femte etappe.
Daria Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #32708 Skrevet 17. juli 2022 Mener de nevnte i går at han hadde slått skulderen ut av ledd og har slitt siden. Det er jo synd for ham, men nesten verre for Vingegaard... Jeg er også spent på om Caleb Ewan starter i dag, jeg var overrasket over at han gjorde det i går...
Daria Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #32709 Skrevet 17. juli 2022 Jeg sover så dårlig for tiden - i natt sov jeg primært mellom 2 og 4 og 5.30 og 6. Jeg ga opp litt over 7 - sto opp, stelte meg og spiste frokost og begynte på helgeavisene. Kvart på ni la jeg meg igjen og sov totalt en halvtime til... Jeg har ikke godt av at det skjer så lite, alt av rutiner forsvinner og tankene får litt for mye spillerom. Ferie er ikke like stas når det man har ferie fra er mye av det som holder ting sammen til daglig. Det gjelder vel å hente fram litt viljestyrke og selvkontroll og få litt styr på både døgnrytme og trenings- og spisevaner, mer frisk luft og mindre skjerm før leggetid. Om det ikke hjelper, gjør det hvertfall ikke ting verre - en illusjon av kontroll og innflytelse er ofte en god start...
Daria Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #32710 Skrevet 17. juli 2022 Jeg vet ikke hvorfor jeg startet dagen med denne på hjernen, men det var medvirkende til at det ble scottish breakfast tea til frokost... 🍵 At jeg etterpå gikk over til denne, er derimot helt og holdent Morgenbladets feil - de hadde quiz-spørsmål om Børud-gjengen Riktignok en annen sang, men den var denne hjernen umiddelbart hentet fram.
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2022 #32711 Skrevet 17. juli 2022 Søvnproblemer er noe dritt. Håper du kommer inn på et bedre spor snart. Daria skrev (2 timer siden): Mener de nevnte i går at han hadde slått skulderen ut av ledd og har slitt siden. Det er jo synd for ham, men nesten verre for Vingegaard... Jeg er også spent på om Caleb Ewan starter i dag, jeg var overrasket over at han gjorde det i går... Stemmer det. Hjernen var ikke helt våken enda da jeg hørte nyhetene. Han slo skulderen ut av ledd, fant en stol blant publikum, satte seg ned og dro skulderen på plass igjen selv. Og satte seg på sykkelen igjen… Noen er tøffere enn andre…
Daria Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #32712 Skrevet 17. juli 2022 Du skal huske at Roglic er gammel skihopper og har gått på trynet i Planica - har du hoppet skiflyging er det lite som skremmer deg etterpå...
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2022 #32713 Skrevet 17. juli 2022 Jepp, skihoppere har en psyke som få andre…
Daria Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #32714 Skrevet 17. juli 2022 Nå er jeg pirkete og stiller store krav til TV2s kommentator, men altså: Du kan ikke si at kirken heter St John Døperen. Enten holder du deg til engelsk - St John the Baptist _ eller norsk - St Johannes Døperen. Litt språklig konsekvens må det være (og strent tatt heter den nok St Jean Baptiste, siden vi er Frankrike...).
Daria Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #32715 Skrevet 17. juli 2022 Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Jepp, skihoppere har en psyke som få andre… Fryktløse og/eller litt enkle...
Daria Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #32716 Skrevet 17. juli 2022 -Han har fått seg en runde i grøfta... Tenker ingen upassende tanker. Overhodet ikke.
Roadrunner Skrevet 17. juli 2022 #32717 Skrevet 17. juli 2022 Daria skrev (36 minutter siden): -Han har fått seg en runde i grøfta... Tenker ingen upassende tanker. Overhodet ikke. Ikke jeg heller
Daria Skrevet 17. juli 2022 Forfatter #32719 Skrevet 17. juli 2022 Jeg er litt imponert over TdF-legene som behandler syklistene i fart, ut av en kabriolet.
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2022 #32720 Skrevet 17. juli 2022 Daria skrev (2 timer siden): Fryktløse og/eller litt enkle... Litt begge deler, tror jeg Men nå synes jeg det har vært nok velt for i dag…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå