Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig! :pls:

:fnise:

Skrevet
:kaffekopp: <= varm te til deg før en travel arbeidsdag begynner.
Skrevet

Leser du om gjenferd og pakker i hele helgen, eller har du kost deg på hytta?

Skrevet

Jeg har lest om gjenferd (og er sint på Jo Nesbø), vært på besteforedrebesøk (et tidkrevende prosjekt når hverken tog eller bane går som normalt), pakket litt og ellers bare sullet rundt (primært i sofaen *lat* ). Uka blir heftig, så det er greit å lade opp litt...

Dssuten følger jeg med på flommen -er litt spent på om vi kommer oss til Trondheim til helgen, men det finnes vel en løsning. Hvis ikke -vel, shit happens. Det er ikke lov å klage over å gå glipp av en konsert når folk mister hus og levebrød.

Skrevet

Jeg har lest om gjenferd (og er sint på Jo Nesbø), vært på besteforedrebesøk (et tidkrevende prosjekt når hverken tog eller bane går som normalt), pakket litt og ellers bare sullet rundt (primært i sofaen *lat* ). Uka blir heftig, så det er greit å lade opp litt...

Dssuten følger jeg med på flommen -er litt spent på om vi kommer oss til Trondheim til helgen, men det finnes vel en løsning. Hvis ikke -vel, shit happens. Det er ikke lov å klage over å gå glipp av en konsert når folk mister hus og levebrød.

Tror nok klaging gir vond smak i munnen da ja..... Jeg synes det er vondt å se på.

Så på nyhetene i kveld at en idiot i bil hadde kjørt inn på stengt E6 ved Øyer. Hva bruker folk vanligvis det de har øverst til.... Pynt?

Skrevet

Tror nok klaging gir vond smak i munnen da ja..... Jeg synes det er vondt å se på.

Så på nyhetene i kveld at en idiot i bil hadde kjørt inn på stengt E6 ved Øyer. Hva bruker folk vanligvis det de har øverst til.... Pynt?

Så det innslaget jeg også. Snakk om å ta sjanser. Det er jo snakk om å sette både eget og andres liv i fare. :murvegg:

Skrevet

Ham så jeg også -idiot er jo bare fornavnet. Og så klaget han over dårlig merking?! Hallo -når vannet står til langt opp på døra skjønner de fleste at de ikke skal kjøre der uansett :murvegg:

Skrevet

Man er da forpliktet til å følge med i trafikken når man sitter bak rattet. Det er for f... annen pinsedag og normalt sett kø langs E6. Da bør man være ekstra påpasselig når det faktisk ikke er en eneste bil....

Skrevet

Utrolige bilder fra flomområdene...

Og et par eksempler på heller dårlig dømmekraft hos bilister... :sukk:

Skrevet
:sjokolade: :is: *innom og sikrer at travle Daria holder blodsukkeret oppe*
Skrevet (endret)

Ble sittende og bla i fotoalbumene (i stedet for å bare pakke dem ned, som var planen. I morgen går det første lasset med esker :strix: ) og mimre om folkehøgskole og andre glade dager. Tror fortsatt jeg holder en knapp på det året som favoritt-året mitt -vi var en gjeng som holdt sammen og skravlet og fniste oss gjennom året.

Litt synd at jeg ikke er så flink til å lime inn bilder lenger -det siste albumet stopper i 2005. Det er jo mye hyggeligere å bla i album enn å se på bilder på pcen. Kanskje et prosjekt for høsten...

Endret av Daria
Skrevet

Kan vi ikke prøve å oppmuntre hverandre til å sette igang med samme prosjekt da?

*ser beskjemmet bort på esken med bilder fra de siste ti årene*

Skrevet

God plan :jepp: Jeg har papirbilder fra et par år liggende, og noen år med pc-bilder som må bestilles. De eneste papirbildene jeg har av LilleVille er julekort, det hadde jo vært hyggelig å gjøre noe med det...

Skrevet

Jeg må også bestille opp bilder fra de siste årene. Men bør vel få de årgangene jeg har liggende i album før jeg bestiller flere. :ler:

Skrevet

*lukker ørene og øynene for alt som har med bilder og album å gjøre - er bare dårlig samvittighet her...*

Skrevet

Jeg har ikke ett eneste papirbilde liggende, alle er scannet inn og ligger sikret både her og der. Papirbildene er brent. Jeg har noen albumer da, våre barnealbumer og sånt.

Og ja, det tok tid å scanne alle bildene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...