Daria Skrevet 27. mai 2022 Forfatter #32381 Skrevet 27. mai 2022 Etiologi - læren om årsaker; gjerne (men ikke bare) brukt i forbindelse med sykdommer. Dagens ord.
Daria Skrevet 28. mai 2022 Forfatter #32385 Skrevet 28. mai 2022 Takk og takk *neier pent* Har nettopp dukket opp fra dynen, uten planer om å gjøre så mye før det venter bursdagsmiddag på nabolagets nokså nyåpnede og relativt fancy restaurant, som ligger i en bygg jeg har vært nysgjerrig på å få se fra innsiden i mange år. I går tilbragte jeg ettermiddagen og kvelden i senga med vafler og en bunke bøker, heller enn å gå på teater, som var den egentlige planer. Jeg har en teori om at kroppen på en eller annen måte klarer å legge de mest slitne dagene til stille perioder - nå er det ingen viktige avtaler på noen dager, på tide å kreve litt etterlengtet hvile.
Daria Skrevet 28. mai 2022 Forfatter #32386 Skrevet 28. mai 2022 Ikke bare har jeg fått bursdagsgavekortet fra bokklubben, de slår også til med 25% på alt - bare i dag. Tilfeldig? Neppe! Lar jeg meg lure? Absolutt!
Daria Skrevet 28. mai 2022 Forfatter #32387 Skrevet 28. mai 2022 ...bortsett fra at de to ikke kan kombineres, da... Spørsmålet da blir jo om jeg er så lettlurt at det medfører at jeg kjøper bøker med 25% avslag i dag og bruker gavekortet en annen dag
Daria Skrevet 28. mai 2022 Forfatter #32388 Skrevet 28. mai 2022 -I once held a pair of ram's testicles. They weren't attached to the ram at the time. 🐐 Bare på QI...
Cata Skrevet 28. mai 2022 #32389 Skrevet 28. mai 2022 Daria skrev (1 time siden): -I once held a pair of ram's testicles. They weren't attached to the ram at the time. 🐐 Bare på QI... Nå trodde jeg faktisk du hadde sett på "Dr. Pol"
AprilLudgate Skrevet 28. mai 2022 #32390 Skrevet 28. mai 2022 Næmmen, tenk at jeg ramlet inn her på BURSDAGEN DIN! (har bytta brukernavn for tusende gang 😅) Får vi og kake eller?
Daria Skrevet 28. mai 2022 Forfatter #32391 Skrevet 28. mai 2022 Kveldens ene servitør hadde så heftig (og så rødmalt) duckface at det var vanskelig å holde øynene unna. jeg lurer på om hun ville vært ukomfortabel med å servere and...? Flott bygning, helt grei restaurant i "nesten"-kategorien - både mat og service hadde litt å gå på.
Daria Skrevet 28. mai 2022 Forfatter #32392 Skrevet 28. mai 2022 Cata skrev (5 timer siden): Nå trodde jeg faktisk du hadde sett på "Dr. Pol" Der ville del vel nesten vært passende DundreMilfin skrev (3 minutter siden): Næmmen, tenk at jeg ramlet inn her på BURSDAGEN DIN! (har bytta brukernavn for tusende gang 😅) Får vi og kake eller? 🎂 🍰 🧁 Strengt tatt har det vel ikke vært kake i dag - det har vært restevafler til lunsj, noe som i beste fall kan kalles en dekonstruert sitronpai (men egentlig var en pudding med brødsmuler) til dessert og litt biscotti til teen...
AprilLudgate Skrevet 28. mai 2022 #32393 Skrevet 28. mai 2022 Daria skrev (Akkurat nå): Der ville del vel nesten vært passende 🎂 🍰 🧁 Strengt tatt har det vel ikke vært kake i dag - det har vært restevafler til lunsj, noe som i beste fall kan kalles en dekonstruert sitronpai (men egentlig var en pudding med brødsmuler) til dessert og litt biscotti til teen... Det har seg tilfeldig sånn at sitronpai er noe jeg ELSKER 🍋🍋🍋🍋
Daria Skrevet 28. mai 2022 Forfatter #32394 Skrevet 28. mai 2022 Jeg tror ikke du ville klagd på denne, selv om den strengt tatt ikke kvalifiserte helt til beskrivelsen pai...
Daria Skrevet 28. mai 2022 Forfatter #32395 Skrevet 28. mai 2022 Kvelden avsluttes med en bursdagsgave fra youtube - en rykende fersk miscast-video med Aaron Tveit som Sally Bowles. Hva mer kan man ønske seg...
Daria Skrevet 29. mai 2022 Forfatter #32396 Skrevet 29. mai 2022 Jeg har hatt en tendens de siste dagene at jeg sovner relativt greit, våkner igjen etter en times tid og sliter med å sovne igjen. Fryktelig unødvendig. Satser på at et par vekkerklokke-morgener (fysio ringe på onsdag - Kan jeg flytte tirsdagstimen din fra 9.30 til 8.30? Joda... ) rydder opp i det, og at en litt mer normal uke også hjelper. Et par av favoritt-damene mine venter dessuten - både Ali Smith og Sarah Millican står på ukas program
Daria Skrevet 29. mai 2022 Forfatter #32397 Skrevet 29. mai 2022 I anledning det store rojale jubileet i Storbritannia har det kommet et armbåndsur med dronningen og hennes corgi - og en funksjon som gjør at antrekket hennes skifter farge på daglig basis. Jeg har jo litt lyster...
Daria Skrevet 29. mai 2022 Forfatter #32398 Skrevet 29. mai 2022 Spiller sin aller første kamp fra start og scorer to på bortebane mot Vålerenga. Helt grei dag på jobben...
Daria Skrevet 30. mai 2022 Forfatter #32399 Skrevet 30. mai 2022 -Her har du en muskel som heter - noe. Når det står litt stille for psykofysio Det kan ha vært den som i følge Anatomisk atlas heter den store stortåstrekkeren (ja, det finnes en liten også. I en relatert tanke lurer jeg på om jeg ikke trenger mitt eget anatomiske atlas, i stedet for å sitte på bibliotekets så lenge jeg kan - igjen... ), den lå hvertfall i det området. I den andre enden moret hun seg over at jeg hadde ulike øredobber - en muffin i det ene øret og en tekanne i det andre... Jeg har balansert og tøyd og strukket og blitt knadd og tøyd og strukket, og fulgte opp med et effektivt kvarter i Bogstadveien. Brosjen som har vært til reparasjon ble hentet hos David-Andersen (#middelalder), to capribukser i trikot innkjøpt på Cubus (av det slaget jeg vanligvis ville avfeid som ukledelige pysjbukser, men jeg trengte noe litt mer sommerlig enn svarte tights til fra-trening-til-kafé-kategorien, og med litt innsats kan jeg nesten være bekjent av å bli sett offentlig i dem) og printerblekk skaffet hos Clas Ohlson, under store anstrengelser (de har heis - den ligger innerst, bortest, så langt vekk fra inngangsdøra at det er mindre krevende totalt sett å gå trappa. Dessuten hadde de seks typer HP-blekk - jeg skulle selvfølgelig ha den siste...). Dessuten var jeg hjemme akkurat i tide for det uventet kraftige regnværet - ren flaks, men det føles jo litt som en personlig triumf
Daria Skrevet 30. mai 2022 Forfatter #32400 Skrevet 30. mai 2022 -Do you make clothes for your children? -No, I don't see the point... Morskjærlighet og omsorg på Symesterskapet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå