Daria Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #3221 Skrevet 4. juni 2011 Jepp -jeg skal egenhendig ta i mot, sjekke, registrere, sortere og rydde på plass 5000 bøker fra 500 elever på tre dager...
Daria Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #3222 Skrevet 4. juni 2011 Sommerens mer sjarmerende bivirkninger -enkelte av uteserverigens kunder er høyrøstet påseilet (hans ord...) allerede *pakker mer og drømmer om min kommende tilværelse på en usjenert balkong*
Roadrunner Skrevet 7. juni 2011 #3224 Skrevet 7. juni 2011 Innom igjen og hilser på (litt lenge siden sist ja...)
Daria Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3225 Skrevet 7. juni 2011 Per Sandberg forteller til Dagbladet at Siv Jensen allerede er oppegående, hun "går rundt i korridorene og prater i vei med folk". Så det holder ikke at disse menneskene allerede ligger på sykehus, de må bli påtvunget Siv Jensen i tillegg? Jeg lurer forøvrig på dette bildet øverst i artikkelen. I billedteksten står det "Per Sandberg og Fredrik Färber kommer her ut av ullevåll sykehus etter å ha besøkt Siv Jensen etter at partilederen brakk ryggen torsdag." Hvis de har vært og besøkt henne, hvorfor har de fortsatt med seg blomsterbuketten...?
vimse Skrevet 7. juni 2011 #3226 Skrevet 7. juni 2011 Kanskje hun opptrer annerledes i korridoren enn på talerstolen?? Forøvrig ganske morsomt med blomsterbuketten, de tenkte seg nok ikke helt om der
Daria Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3227 Skrevet 7. juni 2011 Joda, hun er sikkert et hyggelig menneske privat (), men jeg klarer henne ikke. Etter å ha forholdt meg til henne som politiker i snart 15 år og hatt et mildt sagt anstrengt forhold til alt hun står for (og hun framstår ikke personlig akkurat som en positiv og sympatisk solstråle i media heller) tror jeg faktisk at jeg ville slitt med å plutselig skulle forholde meg til henne på et privat plan. Det framstilles jo som om hun nærmest bedriver valgkamp på sykehuset, og det høres slitsomt ut uansett hvilket parti og politiker det var snakk om...
Skravla Skrevet 7. juni 2011 #3229 Skrevet 7. juni 2011 Glad hun ikke lå sammen med meg. Selv om det sies at hun er superhyggelig privat, så er det noe med den sutrete stemmen som får meg til.å klikke.
Skravla Skrevet 7. juni 2011 #3230 Skrevet 7. juni 2011 Et annet problem er jo risikoen for å treffe Per S i korridoren.
Daria Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3235 Skrevet 7. juni 2011 Blir nok ingen Røros-tur i år -Trondheimsturen ble plutselig så lang... -Vi får lov til å brekke filmsangene fra hverandre og bryte dem ned til bandformat. Målet er at publikum skal gjenoppleve det de følte da de så filmene på kino. De som har vært forelsket i Patrick Swayze skal bli like begeistret når de ser Tore stå på scenen med rullende hofter, sier Wenberg Jacobsen. Nå har forsåvidt aldri Patrick Swayze hatt noen effekt på meg uansett, men jeg tviler vel på at det blir helt det samme...
loffen Skrevet 7. juni 2011 #3236 Skrevet 7. juni 2011 Jeg hadde garantert blitt mye dårligere om Siv Jensen skulle kommet og pratet med meg om jeg lå der. 1
loffen Skrevet 7. juni 2011 #3237 Skrevet 7. juni 2011 Egentlig ganske festlig den bildekommentaren og blomsterbuketten.
Daria Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3238 Skrevet 7. juni 2011 Jeg hadde garantert blitt mye dårligere om Siv Jensen skulle kommet og pratet med meg om jeg lå der. Mulig jeg hadde faket (*vrir hjernen etter et godt norsk ord*) akutt koma
Daria Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3239 Skrevet 7. juni 2011 Hans Olav Lahlum er så fantastisk detalj-nerdete. *liker* Nesten så jeg må gjøre et krim-unntak og prøve meg på boka hans...
Roadrunner Skrevet 7. juni 2011 #3240 Skrevet 7. juni 2011 Mulig jeg hadde faket (*vrir hjernen etter et godt norsk ord*) akutt koma Kunne "simulert" være et nyttig ord? *iler til*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå